پوسترهای متحرک فیلم Eternals با محوریت شخصیت‌های اصلی منتشر شد

استودیو والت دیزنی با همکاری وب سایت Entertainment Weekly ساعاتی قبل پوسترهای متحرک فیلم Eternals را در فضای مجازی منتشر کرد. کمیک بوک‌های مارول عظمت بالایی داشته و نژادهای فضایی زیادی را در خود جای داده است که یکی از آن‌ها اترنال‌ها هستند. اترنال‌ها محصول تلاش‌های جک کربی (Jack Kirby) بوده و نخستین بار در

کد خبر : 92671
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
پوسترهای متحرک فیلم Eternals با محوریت شخصیت‌های اصلی منتشر شد


استودیو والت دیزنی با همکاری وب سایت Entertainment Weekly ساعاتی قبل پوسترهای متحرک فیلم Eternals را در فضای مجازی منتشر کرد.

کمیک بوک‌های مارول عظمت بالایی داشته و نژادهای فضایی زیادی را در خود جای داده است که یکی از آن‌ها اترنال‌ها هستند. اترنال‌ها محصول تلاش‌های جک کربی (Jack Kirby) بوده و نخستین بار در شماره یک کمیک بوک The Eternals معرفی شدند. این موجودات فضایی در کمیک بوک‌ها مخلوق سلستیال‌ها بوده و وظیفه دارند از قدرت‌های فراطبیعی خود برای محافظت از نسل بشر در مقابل انواع مختلف تهدیدها به دوینت‌ها استفاده کنند.

وقتی تاریخ سینمای ابرقهرمانی طی دو دهه گذشته را مرور می‌کنید، متوجه می‌شوید تعداد قابل‌توجهی از شخصیت‌های مارول قرار بود سال‌ها قبل روی پرده نقره‌ای بیایند اما این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد. چنین گزاره‌ای برای اترنال‌ها صدق نمی‌کند. کوین فایگی (Kevin Feige) در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد اقتباس سینمایی اترنال‌ها در دست ساخت بوده و قرار است به عنوان بخشی از فاز چهارم فرنچایز Marvel Cinematic Universe به سالن‌های نمایش بیاید. این اثر نهایتا به کارگردانی کلویی ژائو (Chloé Zhao) ساخته شد و پس از چندین بار تاخیر که نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا بوده، حالا در لیست انتشار قرار دارد تا به سینماهای سراسر جهان بیاید.

والت دیزنی با همکاری وب سایت Enternaiment Weekly پوسترهای متحرک فیلم Eternals را منتشر کرده که تعدادشان به رقم ۱۰ رسیده و شخصیت‌های اصلی را با لباس ابرقهرمانی‌شان نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.