بیانیه در مورد موافقت اصولی که راه را برای ارزیابی تأثیر پروژه ذخیره سازی پمپاژ پیشنهاد شده توسط TC Energy باز می کند

28 جولای 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزارت دفاع ملی با TC Energy موافقتنامه ای را امضاء کرده است که به موجب آن شرکت در ارزیابی ضربه برای تأسیسات ذخیره سازی پمپاژ شده برق آبی در ساعت 4 پیش می رود.ث مرکز آموزشی بخش کانادا Meaford (4 CDTC). این موافقت

کد خبر : 92221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
بیانیه در مورد موافقت اصولی که راه را برای ارزیابی تأثیر پروژه ذخیره سازی پمپاژ پیشنهاد شده توسط TC Energy باز می کند


28 جولای 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزارت دفاع ملی با TC Energy موافقتنامه ای را امضاء کرده است که به موجب آن شرکت در ارزیابی ضربه برای تأسیسات ذخیره سازی پمپاژ شده برق آبی در ساعت 4 پیش می رود.ث مرکز آموزشی بخش کانادا Meaford (4 CDTC).

این موافقت نامه اصولی ارائه می دهد که اگر پروژه بر فعالیت ها و آموزش نظامی تأثیر نگذارد ، این پروژه می تواند به طور عملی در 4 CDTC وجود داشته باشد. پیش بینی می شود که TC Energy به زودی فرایندهای ارزیابی تاثیر و ارزیابی زیست محیطی را با دو دولت فدرال و استانی پیگیری کند. در صورت مثبت بودن این ارزیابی ها ، TC Energy ممکن است در پی مجوز پروژه تحت این پروژه باشد قانون قدرت آب Dominion (DWPA). DWPA ایجاب می کند که زمین به عنوان دارایی تاج باقی بماند.

نکته مهم این است که موافقت اصولی تأیید می کند که پروژه پیش نمی رود مگر اینکه تمام ارزیابی های لازم استانی و فدرال انجام شود ، از جمله تأییدیه های مقرراتی مورد نیاز ، و کاهش اثرات احتمالی عملیات و برنامه ریزی های آینده و قابلیت های آموزشی در 4 CDTC Meaford در نظر گرفته شده است.

تا به امروز ، وزارت دفاع ملی با گروههای بومی ، ذینفعان شخص ثالث و جامعه محلی مشورت کرده و ارزیابی اولیه تأثیرات احتمالی عملیات و آموزش نظامی را تکمیل کرده است. مشورت ها و مشارکت در حین حرکت پروژه در ارزیابی های مختلف و فرآیندهای نظارتی ادامه خواهد یافت.

دولت کانادا و وزارت دفاع ملی نیز به ارزیابی پروژه از طریق آژانس ارزیابی تأثیر کانادا (IAAC) ، روابط بومیان تاج و امور شمالی کانادا (CIRNAC)/خدمات بومی کانادا (ISC) ، و همچنین ارزیابی پروژه ادامه خواهند داد. به عنوان سایر ذینفعان دولت فدرال و ایالتی مربوطه.

اولین اولویت وزارت دفاع ملی اطمینان از دسترسی پرسنل ما به امکاناتی است که برای حمایت از آموزش و کار روزانه آنها در دفاع از کانادا ضروری است. این توافقنامه به طور اساسی آموزش و عملیات را در 4 CDTC Meaford جلو و مرکز در هر مرحله از پروژه پیشنهادی قرار می دهد.

حقایق فوری

  • فرایند ارزیابی تأثیرات ، طیف وسیعی از مسائل بالقوه شامل تأثیرات و مزایای زیست محیطی ، بهداشتی ، اجتماعی و اقتصادی و همچنین تأثیرات احتمالی بر حقوق مردم بومی را ارزیابی می کند.
  • فرآیند ارزیابی تأثیر شامل شناسایی آثار منفی بالقوه و همچنین مزایای احتمالی ناشی از یک پروژه پیشنهادی است و شامل فرصت هایی برای بازخورد و نظرات بومی و ذینفعان می شود. فرایند ارزیابی تأثیر به دولت کانادا اجازه می دهد تا تصمیم کاملی در مورد اینکه آیا این پروژه به نفع کانادا است یا خیر ، اتخاذ کند. CIRNAC/ISC همچنین پروژه را مطابق با فرایند درخواست مجوز DWPA در مورد توسعه و استفاده از آب در سرزمین های فدرال ارزیابی می کند.

– 30 –

پیوندهای مرتبط

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.