EUR/USD فقط برای حفظ 1.17 به عنوان EUR/GBP تلاش برای شکست جدید

نکات کلیدی صحبت: EUR/USD به دلیل عملکرد بهتر USD در محدوده پشتیبانی اصلی کاهش می یابد EUR/GBP تلاش جدیدی را برای خروج از کانال نزولی انجام می دهد EUR/USD پس از سقوط به 1.1702 در جلسه روز سه شنبه ، بار دیگر از حوزه اصلی پشتیبانی خود خارج شد. این پایین ترین سطح آن از

کد خبر : 92111
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
EUR/USD فقط برای حفظ 1.17 به عنوان EUR/GBP تلاش برای شکست جدید


نکات کلیدی صحبت:

  • EUR/USD به دلیل عملکرد بهتر USD در محدوده پشتیبانی اصلی کاهش می یابد
  • EUR/GBP تلاش جدیدی را برای خروج از کانال نزولی انجام می دهد

EUR/USD پس از سقوط به 1.1702 در جلسه روز سه شنبه ، بار دیگر از حوزه اصلی پشتیبانی خود خارج شد. این پایین ترین سطح آن از ابتدای ماه نوامبر است و سومین باری است که این جفت وارد منطقه حمایتی خود (1.1738 – 1.1700) از آن زمان می شود. شکستن زیر مرز 1.17 در حال حاضر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد ، اما ممکن است قبل از اینکه فروشندگان بتوانند این سطح را بشکند ، شاهد یک حرکت صعودی دیگر باشیم. من همچنین مطمئن نیستم که آیا آنها می توانند در این راه به یکپارچگی زیادی دست یابند یا خیر ، زیرا خریداران به سرعت در حال افزایش شتاب پس از دستیابی به استراحت پایین تر هستند.

EUR/USD نمودار روزانه

علی رغم ضعف فروش خرده فروشی که در اوایل روز گزارش شد ، دلار آمریکا شتاب تدافعی خود را افزایش داد و در جلسه دیروز بهترین عملکرد را داشت که فشار بیشتری بر یورو/دلار آمریکا وارد کرد. هنوز هم در کوتاه مدت صعودی برای دلار وجود دارد بنابراین من معتقدم که ما هنوز جایی برای استراحت زیر 1.17 EUR/USD داریم و منطقه بعدی که توجه من را به خود جلب می کند 1.1624-1.1613 است ، که در متوقف کردن خرس هایی که این جفت را در سپتامبر و اکتبر پایین می آورند.

من فکر می کنم مدتی قبل از رسیدن ما به آنجا وجود دارد اما من تلاش می کنم در میان مدت EUR/USD زیر 1.16 را ببینم ، بنابراین من انتظار دارم این منطقه پشتیبانی خوبی ارائه دهد. با این اوصاف ، در حال حاضر پیش بینی کمی برای یورو وجود دارد زیرا موارد افزایش یافته از نوع دلتا چشم انداز منطقه را تضعیف می کند ، و به احتمال زیاد شتاب رشد در تابستان به اوج خود رسیده است. بانک مرکزی اروپا همچنان از سیاست پولی فوق العاده خود دفاع می کند زیرا تصور می شود تورم موقتی است و این باعث می شود بانک مرکزی از سایر همتایان خود عقب بیفتد و هیچ افزایش نرخ تا سال 2024 پیش بینی نمی شود.

کارت روزانه EUR/GBP

یورو چشم انداز: EUR/USD فقط برای حفظ 1.17 به عنوان EUR/GBP تلاش برای شکست جدید

به نظر می رسد EUR/GBP در حال شکستن نادرست دیگر کانال نزولی خود است ، زیرا حرکت صعودی روز سه شنبه در جلسه امروز کاهش می یابد. پس از تلاش های مختلف برای شکستن زیر 0.85 ، این جفت ارز بالاخره توانست طی دو هفته گذشته زیر این منطقه تثبیت شود ، اما مقاومت جدیدی در 0.8450 پیدا کرد و اکنون بار دیگر به بالای 0.85 افزایش یافت. الگوی کانال در ماه های گذشته برای این جفت بسیار مهم بوده است ، اما ما شاهد افزایش تلاش ها برای خروج از اواخر ، به ویژه در بالای صفحه هستیم ، که می تواند نشانه از دست دادن موقعیت فروشندگان باشد. من فکر می کنم در این مرحله ، شکست بیش از 0.8550 احتمالاً گاوهای یورو را تقویت می کند تا به یک حرکت معنادار بالاتر برسد ، اما اگر این جفت ارز برای مدت طولانی راکد بماند ، در خطر سقوط مجدد است.

درباره اصول اولیه بازار سهام بیشتر بدانید اینجا یا ما را بارگیری کنید راهنمای معاملات رایگانبه

— نوشته شده توسط Daniela Sabin Hathorn ، تحلیلگر بازار

دنیلا را در توییتر دنبال کنید HathornSabin





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.