سود دلار در رهایی از ریسک ؛ سقوط دلار کیوی در مورد Covid توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار روز سه شنبه در اروپا بیشتر معامله شد ، در حالی که منطقه امن جهانی از نگرانی های ناشی از کند شدن اقتصاد جهانی ناشی از کووید و همچنین تشدید آشفتگی سیاسی در افغانستان افزایش یافته است. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار

کد خبر : 91470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۵۵
سود دلار در رهایی از ریسک ؛  سقوط دلار کیوی در مورد Covid توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار روز سه شنبه در اروپا بیشتر معامله شد ، در حالی که منطقه امن جهانی از نگرانی های ناشی از کند شدن اقتصاد جهانی ناشی از کووید و همچنین تشدید آشفتگی سیاسی در افغانستان افزایش یافته است.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ارزش دلار را دنبال می کند ، 0.2 درصد بالاتر در 92/757 معامله شد.

0.1 درصد در 109.31 بیشتر بود ، 0.1 درصد در 1.1764 پایین تر بود ، در حالی که با وجود انگلستان خوب 0.3 درصد به 1.3804 کاهش یافت و تعداد کارکنان حقوق و دستمزد شرکت های انگلیسی در ماه ژوئیه از ماه ژوئن 182000 افزایش یافت و به سطح قبل از همه گیری نزدیک شد. به

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “تحولات سیاسی در افغانستان به خوبی می تواند بر وخامت مداوم محیط خطر جهانی به دلیل Covid و ارزیابی مجدد چشم انداز رشد آسیا بیفزاید.”

داده های ناامیدکننده از چین در روز دوشنبه ، زمانی که ژوئیه و بیشتر از حد انتظار کاهش یافت ، همچنان باعث می شود سرمایه گذاران در مورد ادامه رشد اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ جهان تجدید نظر کنند ، زیرا این کشور همچنان با آخرین شیوع کووید -19 مقابله می کند.

ناآرامی در افغانستان همچنین به مناطق امن از هر جنبه ای کمک کرده است ، با نگرانی از اینکه رژیم جدید طالبان می تواند بی ثباتی را در پاکستان همسایه و دیگر نقاط آسیا ایجاد کند.

انتظار می رود انتشار ایالات متحده برای ماه جولای در این جلسه بر نگرانی ها از کندی جهانی بیفزاید ، زیرا هزینه های مصرف کننده احتمالاً با ظهور مجدد ویروس کووید ضربه خواهد خورد.

همچنین جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده ، روز بعد در تالار شهر برای مربیان سخنرانی می کند. با این حال ، انتظار می رود که او در این جلسه به سیاست های پولی نپردازد ، اما منتظر نشست هم اندیشی بانک مرکزی جکسون حول است که قرار است هفته آینده برگزار شود.

در سایر نقاط ، 1.3 درصد کاهش یافت و به 0.6927 رسید پس از آنکه نیوزلند پس از کشف اولین مورد اجتماعی کووید -19 در شش ماه گذشته ، قرنطینه ملی را اعلام کرد. این توسعه ممکن است سیاست تشدید بانک رزرو نیوزلند را در نشست بعدی خود در روز چهارشنبه متوقف کند.

انتظار می رود این مجوز اولین افزایش نرخ بهره را در کشور از سال 2014 تأیید کند.

پس از انتشار آخرین نشست سیاستگذاری بانک مرکزی استرالیا ، 0.6 درصد کاهش یافت و به 0.7291 رسید.

بانک مرکزی استرالیا با پایبندی به برنامه خود برای شروع خرید اوراق قرضه ، بازارها را در این جلسه غافلگیر کرد ، اما صورتجلسه لحن منفی تری به خود گرفت و گفت که بانک مرکزی آماده انجام اقدامات بیشتر در صورت بسته شدن کرونا در سراسر کشور است. شکست اقتصادی عمیق تر

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.