دولت کانادا قانونی را برای ایجاد مزایای جدید ناتوانی کانادا معرفی می کند

22 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا کانادایی های دارای معلولیت دو برابر بیشتر از افراد بدون معلولیت در فقر زندگی می کنند ، وضعیتی که با تأثیرات همه گیری COVID-19 بدتر شده است. دولت کانادا با پرداختن به نابرابری های طولانی مدت که منجر به ناامنی مالی ، مشکلات

کد خبر : 90383
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
دولت کانادا قانونی را برای ایجاد مزایای جدید ناتوانی کانادا معرفی می کند


22 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

کانادایی های دارای معلولیت دو برابر بیشتر از افراد بدون معلولیت در فقر زندگی می کنند ، وضعیتی که با تأثیرات همه گیری COVID-19 بدتر شده است. دولت کانادا با پرداختن به نابرابری های طولانی مدت که منجر به ناامنی مالی ، مشکلات و محرومیت اجتماعی افراد مبتلا به معلولیت می شود ، به تعهد خود برای ایجاد کانادایی با معلولیت عمل می کند.

به عنوان بخشی از برنامه دولت کانادا برای اطمینان از بهبودی فراگیر که “هیچ کس را پشت سر نمی گذارد” ، وزیر کار ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالطرو ، امروز قوانین جدیدی را معرفی کرد که چارچوبی برای مزایای جدید معلولان کانادا ایجاد می کند. به

این قانون پیشگامانه به دولت کانادا این امکان را می دهد تا در ایجاد و ارائه مزایای جدید ، از کانادایی های دارای معلولیت در سن کار ، رویکردی پیشگیرانه اتخاذ کند. مزایای معلولیت کانادا با هدف خروج صدها هزار نفر از افراد دارای معلولیت از فقر ، حمایت های فدرال و استانی- قلمروهای موجود را جایگزین نمی کند.

با توجه به “هیچ چیز بدون ما” ، دولت کانادا از قانون وضع شده امروز برای مشارکت با ذینفعان و افراد دارای معلولیت استفاده می کند تا در مورد مزایای منتهی به تدوین مقررات ، صدایشان شنیده شود. این مشارکت در حال حاضر با راه اندازی اخیر برنامه اقدام معلولین آغاز شده است ، یک نظرسنجی عمومی که از کانادایی ها می پرسد چگونه دولت کانادا می تواند کشوری بدون مانع بسازد. فعالیتهای مشارکت در تابستان و پاییز ادامه خواهد داشت.

این قانون همچنین نقش اصلی استانها و مناطق در ارائه پشتیبانی و خدمات به کانادایی های دارای معلولیت و اهمیت مشارکت با آنها در توسعه درآمد و سایر حمایتها را به رسمیت می شناسد. وزیران فدرال ، استانی و منطقه ای (FPT) مسئول خدمات اجتماعی و معلولیت قصد دارند تابستان امسال برای بحث اولیه در مورد مزایای جدید پیشنهادی ملاقات کنند.

دولت کانادا در سخنرانی تاج و تخت در سال 2020 متعهد شد که اولین برنامه اقدام شامل شمول معلولین (DIAP) را تدوین کند. این طرح شامل موارد زیر خواهد بود:

  • مزایای جدید معلولین کانادا ؛
  • یک استراتژی اشتغال قوی برای کانادایی های دارای معلولیت ؛
  • و روند بهتری برای تعیین صلاحیت برنامه ها و مزایای معلولین فدرال.

مزایای جدید معلولان کانادا سنگ بنای این طرح است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.