علم تجزیه و تحلیل فیبوناچی در فارکس و بازار سهام – سیستم های معاملاتی – 15 اوت 2021

تجزیه و تحلیل فیبوناچی در بازار فارکس و بورس یک تکنیک مهم برای معاملات شما است ، هرچند یافتن هیچ گونه مرجع علمی در مورد استفاده از آن دشوار است. با این حال ، مطمئناً اغلب متوجه می شوید که واکنش قیمت در حدود نسبت فیبوناچی ، کلید تجارت موفق و همچنین سود است. در

کد خبر : 90187
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
علم تجزیه و تحلیل فیبوناچی در فارکس و بازار سهام – سیستم های معاملاتی – 15 اوت 2021


تجزیه و تحلیل فیبوناچی در بازار فارکس و بورس یک تکنیک مهم برای معاملات شما است ، هرچند یافتن هیچ گونه مرجع علمی در مورد استفاده از آن دشوار است. با این حال ، مطمئناً اغلب متوجه می شوید که واکنش قیمت در حدود نسبت فیبوناچی ، کلید تجارت موفق و همچنین سود است. در عین حال ، درک تجزیه و تحلیل فیبوناچی دروازه دانش شما را برای الگوی هارمونیک ، موج الیوت و الگوی نمودار X3 و سایر الگوهای قیمت باز می کند.

تجزیه و تحلیل فیبوناچی یک ابزار محبوب در میان معامله گران فنی است. این بر اساس اعداد دنباله فیبوناچی است که توسط لئوناردو فیبوناچی ، ریاضیدان ایتالیایی ، در قرن 13 شناسایی شده است. اعداد دنباله فیبوناچی عبارتند از: 0، 1، 1، 2، 3، 5، 8، 13، 21، 34، 55، 89،144، 233، 377، 610، 987، 1597، 2584، 4181، 6765، ………… ……… با بزرگ شدن عدد فیبوناچی ، رابطه ثابت بین اعداد همسایه برقرار می شود. این رابطه به نسبت طلایی ، 0.618 (یا 1.618) همگرا می شود.

اگرچه تجزیه و تحلیل فیبوناچی کلید تجارت موفق است ، اما هیچ کتاب یا مقاله ای واقعاً علم پشت تحلیل فیبوناچی را نشان نمی دهد. کتاب: علم پشتیبانی ، مقاومت ، تحلیل فیبوناچی ، الگوی هماهنگ ، موج الیوت و الگوی نمودار X3 (در معاملات فارکس و بازار سهام) دقیقاً کتابی است که برای این موضوع اختصاص داده شده است. این کتاب داستان ناگفته تجزیه و تحلیل فیبوناچی را برای شما بازگو می کند که به حکمت ارزشمندی برای معاملات فارکس و بازار سهام تبدیل خواهد شد.

درک اصل علمی همیشه به شما کمک می کند تا آن را از سایر معامله گران جلو ببرید. در این کتاب ، ما بازگرداندن فیبوناچی را در بعد قیمت و بازگشت فیبوناچی را در بعد زمان نشان می دهیم. با استفاده از نمودار احتمالات فیبوناچی ، راه هایی برای ترکیب احتمال نقطه عطف با بازگردانی فیبوناچی در بعد قیمت و بازگردانی فیبوناچی در بعد زمان پیدا خواهید کرد.

این کتاب را می توان در همه توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتاب را که دوست دارید از لینک زیر از جمله amazon.com ، Google Play Book ، scribd.com ، Apple Book و غیره انتخاب کنید.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

https://play.google.com/store/books/details؟id=MME3EAAAQBAJ

نمودار احتمالات فیبوناچی به طور انحصاری از Fractal Pattern Scanner در MetaTrader 4 و MetaTrader 5 در دسترس است. می توان از آن برای شناسایی نقطه عطف و فرصت شکست استفاده کرد. در زیر صفحه فرود اسکنر الگوی فراکتال در نسخه MetaTrader است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.