فیلمبرداری فصل سوم مندلورین چه زمانی آغاز می‌شود؟

[ad_1] جانکارلو اسپوزیتو در بخشی از مصاحبه خود با وب سایت WRAL که اخیرا انجام شد، درباره فیلمبرداری فصل سوم مندلورین صحبت کرده است. جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در دهه ۶۰ میلادی فعالیت بازیگری را شروع کرد و با گذشت مدتی توانست استعدادها را به اثبات رسانده و به واسطه حضور در تعدادی از آثار

کد خبر : 84593
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
فیلمبرداری فصل سوم مندلورین چه زمانی آغاز می‌شود؟

[ad_1]

جانکارلو اسپوزیتو در بخشی از مصاحبه خود با وب سایت WRAL که اخیرا انجام شد، درباره فیلمبرداری فصل سوم مندلورین صحبت کرده است.

جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در دهه ۶۰ میلادی فعالیت بازیگری را شروع کرد و با گذشت مدتی توانست استعدادها را به اثبات رسانده و به واسطه حضور در تعدادی از آثار اسپایک لی (Spike Lee) نامی برای خود دست و پدا کند. هر چند، شهرت اسپوزیتو با ستاره‌های آن زمان قابل‌مقایسه نبود. گمنامی بازیگر آمریکایی ادامه داشت تا اینکه یکی از نقش‌های منفی Breaking Bad را ایفا کرد. عملکرد او به قدری کم‌نقص بود که نه تنها تحسین منتقدان را برانگیخت، بلکه باعث شد به شهرتی زیادی در میان علاقه‌مندان به سریال دست یابد. بد نیست بدانید اسپوزیتو در اسپین آف بریکینگ بد یعنی Better Call Saul هم حضور دارد.

جانکارلو اسپوزیتو در سال ۲۰۱۹ میلادی و به واسطه حضور در سریال The Mandalorian طرفداران جنگ ستارگان را تحت تاثیر قرار داد. او به عنوان ماف گیدین جلوی دوربین رفت که رهبر گروهی از سربازان امپراتوری بوده و به دنبال بیبی یودا است؛ رهبری که برای رسیدن به هدف خود حاضر است دست به هر کاری بزند. از همه مهم‌تر، او از لایت سیبری منحصربفردی استفاده می‌کند که به قوم مندلورین‌ها تعلق دارد. گیدین در انتهای فصل دوم توسط دین جارین به اسارت گرفته شد. با در نظر گرفتن این مورد، گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد مبنی بر اینکه شخصیت مزبور در فصل سوم بازمی‌گردد.

بازیگر آمریکایی اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت WRAL انجام داد. او در بخشی از صحبت‌هایش فاش کرد ماف گیدین در قسمت‌های آینده بازمی‌گردد. جانکارلو اسپوزیتو همچنین گفت فیلمبرداری فصل سوم مندلورین به زودی آغاز خواهد شد. با در نظر گرفتن این مورد، می‌توان گفت گزارش‌های قدیمی اشتباه بوده‌اند. در صورتی که حافظه‌تان یاری کند، یک رسانه اواخر تیر ماه مدعی شده بود فاز تولید هم اکنون آغاز شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، دست‌اندرکاران اولین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان منتظر هستند تا فیلمبرداری Obi-Wan Kenobi در استودیو لس آنجلس والت دیزنی به اتمام برسد. سپس به آنجا رفته و روند ضبط صحنه‌ها را آغاز خواهند کرد. با توجه به میزان پیشرفتی که سریال اوبی وان کنوبی داشته، انتظار می‌رود فیلمبرداری مندلورین اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش اصلی مندلورین را بر عهده دارد. او هم اکنون در کانادا است تا صحنه‌های سریال The Last of Us را ضبط کند. این اثر بر اساس نسخه اول مجموعه آخرین ما و برای شبکه HBO ساخته می‌شود. از دیگر بازیگرانش می‌توان بلا رمزی (Bella Ramsey) و گابریل لونا (Gabriel Luna) را نام برد.

The Book of Boba Fett اسپین آفی برای مندلورین بوده و قرار است در انتهای سال جاری میلادی از طریق دیزنی پلاس منتشر شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.