سانحه موتورسواری، فیلمبرداری فیلم فلش را با اختلال مواجه کرد

اکانت توییتری The Flash Film News اخیرا دو ویدیو را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت که از یک سانحه در صحنه فیلمبرداری فیلم فلش ضبط شده‌اند. پس از سال‌ها ماندن در برزخ تولید، اولین اقتباس سینمایی فلش سرانجام از چند هفته پیش جلوی دوربین رفت. کریستینا هادسون (Christina Hodson) که قبلا روی Birds of

کد خبر : 84482
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سانحه موتورسواری، فیلمبرداری فیلم فلش را با اختلال مواجه کرد


اکانت توییتری The Flash Film News اخیرا دو ویدیو را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت که از یک سانحه در صحنه فیلمبرداری فیلم فلش ضبط شده‌اند.

پس از سال‌ها ماندن در برزخ تولید، اولین اقتباس سینمایی فلش سرانجام از چند هفته پیش جلوی دوربین رفت. کریستینا هادسون (Christina Hodson) که قبلا روی Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) کار کرده بود و اخیرا با سازندگان Batgirl همکاری کرد، فیلمنامه The Flash را نوشته است. اندی موسکیتی (Andy Muschietti) هم به عنوان کارگردان در ساخت مشارکت دارد. موسکیتی اصالتا آرژانتینی بوده و تجربه بالایی در ساخت آثار ترسناک دارد.

بری آلن با نقش‌آفرینی ازرا میلر (Ezra Miller) نخستین بار در Batman v Superman: Dawn of Justice حضور یافت و سپس در Justice League حاضر شده بود. او در فیلم اختصاصی خود که The Flash نامگذاری شده، به گذشته سفر می‌کند تا جلوی قتل مادرش را بگیرد. این اقدام نظم جهان هستی را به هم ریخته و باعث می‌شود شاهد حضور نسخه‌های مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) بتمن باشیم. البته کاراکترهای حاضر در داستان به همین موارد خلاصه نشده و مخاطبان می‌توانند خود را برای ملاقات با سوپرگرل جدید با نقش‌آفرینی ساشا کایه (Sasha Calle) آماده کنند.

اکانت توییتری The Flash Film News به تازگی دو ویدیو را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشته که از یک سانحه در صحنه فیلمبرداری فیلم فلش ضبط شده‌اند. ویدیو اول بدل بن افلک را نشان می‌دهد که سوار موتور بوده و قصد داشته از میان دو خودرو عبور کند. قرار بوده با نزدیک شدن بدلکار هر دو خودرو کنار کشیده شوند اما یکی از خودروها سر جای خود باقی ماند تا شاهد یک تصادف باشیم. خوشبختانه برای بدلکار اتفاقی رخ نداد اما ظاهرا بخش جلویی موتور آسیب جدی دید. دیگر ویدیویی که منتشر شده، به همین صحنه تعلق داشته و این بار برداشت به صورت کامل و بدون مشکل ضبط می‌شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.