پوستر فیلم Free Guy با محوریت شخصیت منفی منتشر شد

[ad_1] تایکا وایتیتی بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان نیوزیلندی ساعاتی قبل پوستر فیلم Free Guy را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده است. اگر از علاقه‌مندان به آثار ابرقهرمانی به خصوص مارولی باشید، احتمالا نام تایکا وایتیتی (Taika Waititi) را شنیده‌اید. در شرایطی که امید چندانی به آینده مجموعه فیلم‌های ثور وجود نداشت، سکان آن را

کد خبر : 83442
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
پوستر فیلم Free Guy با محوریت شخصیت منفی منتشر شد

[ad_1]

تایکا وایتیتی بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان نیوزیلندی ساعاتی قبل پوستر فیلم Free Guy را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اگر از علاقه‌مندان به آثار ابرقهرمانی به خصوص مارولی باشید، احتمالا نام تایکا وایتیتی (Taika Waititi) را شنیده‌اید. در شرایطی که امید چندانی به آینده مجموعه فیلم‌های ثور وجود نداشت، سکان آن را بدست گرفت و Thor: Ragnarok را ساخت. این فیلم نه تنها نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرد و فروش بالایی را در باکس آفیس جهانی به ثبت رساند، بلکه باعث شد توجه‌ها بار دیگر به سمت خدای آذرخش بازگشته و جدیدترین فیلم این ابرقهرمان، یعنی Thor: Love and Thunder در لیست انتظار بسیاری قرار داشته باشد. البته وایتیتی تنها فیلمنامه‌نویس و کارگردان نیست و در زمینه بازیگری هم فعالیت دارد.

تایکا وایتیتی دو سال پیش جلوی دوربین Free Guy رفت که در ژانر علمی-تخیلی و زیرژانر اکشن-کمدی ساخته شده و یکی از آخرین محصولات فاکس قرن بیستم پیش از ادغام با والت دیزنی به شمار می‌رود. داستان در یک بازی ویدیویی به نام Free City روایت می‌شود که کاربر قادر است با دیگران مبارزه کند یا ماموریت‌های متنوع مانند سرقت از بانک را به سرانجام رسانده و پاداش دریافت کند. شخصیت اصلی داستان یکی از کاراکترهای غیرقابل‌کنترل به نام گای (Guy) است که نقش یک کارمند بانک را ایفا می‌کند. او طی اتفاقاتی متوجه ماهیت دنیای خود شده و به همین دلیل، تصمیم می‌گیرد طوری زندگی کند که می‌خواهد.

تایکا وایتیتی پوستر فیلم Free Guy را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد که روی شخصیت آنتوان تمرکز دارد. در ادامه می‌توانید تصویر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.