رونمایی از بت‌وینگ در تصاویر جدید فصل دوم Batwoman

[ad_1] شبکه آمریکایی The CW ساعاتی قبل تصاویر قسمت پایانی فصل دوم Batwoman را منتشر کرد که شامل نمایی واضح از بت‌وینگ می‌شود. Batwoman، یکی از جدیدترین سریال‌های اروورس به شمار می‌رود. محصول شبکه The CW شروع بسیار خوبی داشت و در کنار بازخوردهای مثبت، آمار بالایی را در زمینه بازدید به ثبت رساند. در

کد خبر : 69704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
رونمایی از بت‌وینگ در تصاویر جدید فصل دوم Batwoman

[ad_1]

شبکه آمریکایی The CW ساعاتی قبل تصاویر قسمت پایانی فصل دوم Batwoman را منتشر کرد که شامل نمایی واضح از بت‌وینگ می‌شود.

Batwoman، یکی از جدیدترین سریال‌های اروورس به شمار می‌رود. محصول شبکه The CW شروع بسیار خوبی داشت و در کنار بازخوردهای مثبت، آمار بالایی را در زمینه بازدید به ثبت رساند. در حالی که طرفداران منتظر فصل دوم بودند، روبی رز (Ruby Rose) تصمیم گرفت از نقش اصلی کنار برود. او هیچ دلیلی برای تصمیم خود ارائه نکرد اما ظاهرا روند فیلمبرداری برایش بسیار طاقت‌فرسا بوده است. سازندگان در ابتدا تصمیم داشتند بازیگر جدیدی برای کیت کین انتخاب کنند اما با گذشت مدتی ترجیح دادند داستان را با حضور یک پروتاگونیست جدید ادامه دهند.

علی‌رغم تغییر پروتاگونیست، تیم نویسندگی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا فصل دوم Batwoman از جذابیت بالایی برخوردار باشد. با این حال، بازدیدها به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. حتی بازگشت کیت کین هم نتوانست شرایط را بهبود ببخشد و تمایل مخاطبان برای تماشای ادامه داستان بهبودی نداشته است. البته خبری از روبی رز نیست و اینبار والیس دی (Wallis Day) به عنوان کیت جلوی دوربین حاضر شده است. دلیل تغییر ظاهر را باید در سقوط هوپیمای حامل کیت و عمل جراحی‌ای جستجو کرد که روی صورتش انجام شده است.

در حالی که فاصله چندانی با پخش نداریم، The CW تصاویر قسمت پایانی فصل دوم Batwoman را منتشر کرده است. تعدادشان به رقم ۱۳ رسیده و شخصیت بت‌وینگ را برای نخستین بار نشان می‌دهند. بت‌وینگ در واقع لوک فاکس است که بنا به دلایلی تصمیم گرفته از پشت پرده بیرون آمده و در کنار متحدان خود برای بهبود وضعیت گاتهام گام بردارد. به این تصاویر باید چهار عکس دیگر را افزود که والیس دی در حساب توییتری خود قرار داده است. این تصاویر در حالی ثبت شده‌اند که لباس مخصوص بتوومن را به تن دارد. در ادامه می‌توانید همه آن‌ها را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.