لیدی لوکی در پوستر سریال Loki با شاخ شکسته خود حاضر شد

در واقع طی دو قسمت دیده شده، ظاهرا سعی شده تا پس از توضیح مسئله مولتی‌ورس و وجود خط‌های زمانی متفاوت، تمام توجه بینندگان به این موضوع جلب شود که چه کسی در حال بر هم زدن خط زمان است و چرا انجمن بزرگ و قدرتمندی مانند TVA، قادر به دستگیری یا حتی پیدا کردن

کد خبر : 69314
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
لیدی لوکی در پوستر سریال Loki با شاخ شکسته خود حاضر شد


در واقع طی دو قسمت دیده شده، ظاهرا سعی شده تا پس از توضیح مسئله مولتی‌ورس و وجود خط‌های زمانی متفاوت، تمام توجه بینندگان به این موضوع جلب شود که چه کسی در حال بر هم زدن خط زمان است و چرا انجمن بزرگ و قدرتمندی مانند TVA، قادر به دستگیری یا حتی پیدا کردن او نیست!

البته در همان قسمت اول گفته شد که ظاهرا این شخص یکی از مدل‌های مختلف شخصیت لوکی است که در اصطلاح به آن‌ها Variant گفته می‌شود. به همین دلیل هم موبیوس او را نگه داشت تا با فهمیدن و مطالعه شخصیت او از حرکت‌های لوکی دیگری که قصد جدا کردن خط زمانی اصلی را دارد، مطلع شده و او را به دام اندازد. این در حالی است که لوکی جدید، از تمامی نقشه‌های TVA و اینکه چطور باید آن‌ها را شکست دهد آگاه است.

پوستر سریال Loki که در بالا می‌بینید، در واقع همان شخصیت لیدی لوکی را نشان می‌دهد که در پایان قسمت دوم بالاخره از چهره او رونمایی شد. او در این قسمت خط زمانی مقدس را بمب‌گذاری کرد و باعث شد تا چندین و چند شاخه زمانی متفاوت به وجود آید که همگی باعث تشکیل شدن یک مولتی‌ورس بزرگ خواهند شد. همچنین در پایان کار لوکی اصلی نیز همراه با او وارد یک پورتال زمانی شد تا از دست ماموران TVA فرار کرده باشد.

لیدی لوکی یا سیلوی؟

تنها دلیلی که این شخصیت با نام لیدی لوکی شناخته می‌شود، این است که ماموران TVA او را یک گونه دیگر از لوکی شناسایی کرده بودند. اما آیا این کاراکتر با همین نام شناخته می‌شود؟

در پوستر سریال Loki می‌توانید چهره این کاراکتر با بازی سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) نشان داده شده و اگر به لباس یا حتی شاخ او دقت کنید، متوجه شباهت‌هایی بین او و لوکی خواهید شد. با این وجود، این احتمال وجود دارد که او هرگز لیدی لوکی نام نداشته و به عنوان سیلوی (Sylvie) در دنیای سینمایی مارول قدم گذاشته باشد.

سیلویدر واقع شخصیتی است که دارای قدرت‌های لوکی بوده اما به عنوان یک جادوگر بزرگ شناخته می‌شود که هنوز به توانایی‌های خود مسلط نیست. حال اینکه لیدی لوکی در واقع همین کاراکتر باشد موردی است که به هیچ وجه بعید نبوده و حتی احتمال آن بیشتر خواهد بود. همچنین یک نکته قابل توجه اینجاست که در تیتراژ پایانی این سریال نام شخصیت سوفیا دی مارتینو با عنوان Sylvie نمایش داده شده است!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.