اجرای مطالعات انتقال آب دریای خزر به دریاچه نمک آران/کلنگ‌زنی شهرک طلا و جواهر

سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مسائل بانکی در اصفهان اظهار کرد: مسائل بانکی، مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی ۲۴ واحد صنعتی با حضور مدیران ادارات مربوطه احصاء و بررسی شد و با نگاه پشتیبانی و مانع زدایی مصوباتی

کد خبر : 68555
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
اجرای مطالعات انتقال آب دریای خزر به دریاچه نمک آران/کلنگ‌زنی شهرک طلا و جواهر



سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مسائل بانکی در اصفهان اظهار کرد: مسائل بانکی، مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی ۲۴ واحد صنعتی با حضور مدیران ادارات مربوطه احصاء و بررسی شد و با نگاه پشتیبانی و مانع زدایی مصوباتی در نظر گرفتیم. 

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واحد صنعتی گروه «بافت ناز» در شهرستان جرقویه که مسائل عدیده ای داشت برگزار شد و راهکارها و مصوباتی برای رفع مسائل این واحد تولیدی در نظر گرفته شد.

انجام مطالعات انتقال آب دریای خزر به دریاچه نمک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اعلام کرد: مطالعات و پژوهش های انتقال آب از دریای خزر به دریاچه نمک در شهرستان آران و بیدگل در دستور کار مراکز پژوهشی و دانشگاهی استان اصفهان قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: انتقال آب شور از دریای خزر به دریاچه نمک می تواند به احیاء این دریاچه بیانجامد و با استقرار آب شیرین کن، نیاز آبی صنایع شمال استان اصفهان تامین می شود.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه احداث شهرک عناصر راهبردی و فراورده های نمکی کویر در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: قرار است شرکت هایی که به دنبال استحصال نمک و فلزهای راهبردی از دریاچه نمک هستند مستقر خواهند شد و شرکت «امداد» هم به عنوان یکی از شرکت های بهره بردار شروع به کار کرده است.

کلنگ زنی شهرک طلا و جواهر در اصفهان

وی  با اعلام کلنگ زنی شهرک طلاو جواهر در دو هفته آینده اظهار کرد: تمام اقدامات اولیه احداث شهرک طلا و جواهر در اصفهان انجام شده است و منتظریم که اداره راه وشهرسازی زمین را به صورت مزایده به سرمایه گذاران تحویل دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار، هم در شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان به صنف پوشاک و کیف و کفش اختصاص داده می شود و آماده تحویل به سرمایه گذاران این صنف است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: ناحیه صنفی پوشاک و کیف و کفش در نزدیک کمشچه با مشکل اخذ مجوز مواجه شده که سازمان صمت به دنبال رفع این مساله است و با صدور مجوز به زودی شاهد کلنگ زنی این مجموعه خواهیم بود که موجب تحول در این منطقه می شود.

48 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.