جدیدترین تیزر فصل دوم The Witcher روی گرالت تمرکز دارد

[ad_1] سرویس استریم نتفلیکس ساعاتی قبل جدیدترین تیزر فصل دوم The Witcher را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. The Witcher، یک سریال فانتزی و درام است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شد. داستان حول محور جادوگری به نام گرالت می‌چرخد که به روستاهای مختلف سفر کرده و هیولاها را در

کد خبر : 68018
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
جدیدترین تیزر فصل دوم The Witcher روی گرالت تمرکز دارد

[ad_1]

سرویس استریم نتفلیکس ساعاتی قبل جدیدترین تیزر فصل دوم The Witcher را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

The Witcher، یک سریال فانتزی و درام است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شد. داستان حول محور جادوگری به نام گرالت می‌چرخد که به روستاهای مختلف سفر کرده و هیولاها را در ازای دریافت سکه می‌کشد. گرالت علاقه‌ای به همراهی دیگران نداشته و تنهایی را ترجیح می‌دهد اما سرنوشت بر خلاف انتظارش رقم می‌خورد. او حالا باید از دختری به نام سیری محافظت کند که می‌تواند سرنوشت جهان را برای همیشه تغییر دهد. هنری کویل (Henry Cavill) که با نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی شناخته می‌شود، تنها چهره مشهوری است که جلوی دوربین رفت. باقی بازیگران چندان شناخته شده نیستند.

از آن‌جایی که The Witcher بر اساس رمان‌هایی جذاب و غنی ساخته می‌شد، کارشناسان و مخاطبان انتظار داشتند جای خالی Game of Thrones را پر کند. اگرچه اقتباس لایو اکشن ویچر حالا یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش است، فاصله زیادی با بازی تاج و تخت دارد. یکی از بزرگترین نقاط ضعف فصل اول، روایت بیش از حد پیچیده بود که سردرگمی بسیاری را به همراه داشت. علی‌رغم این ضعف، عملکرد سریال مطابق انتظارات بود. در نتیجه، فصل دوم این سریال هم اکنون در دست ساخت است. علاوه بر این، دو اسپین‌آف مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند تا برای پخش آماده شوند. یکی از آن‌ها انیمیشن سینمایی و دیگری یک سریال لایو اکشن است.

نتفلیکس اخیرا جدیدترین تیزر فصل دوم The Witcher را به اشتراک گذاشته است. این ویدیو تنها ۱۲ ثانیه زمان داشته و نماهای مختلفی را با محوریت گرالت به تصویر می‌کشد. در بخشی از ویدیو شخصیتی نامشخص کلمه رستگاری را به زبان می‌آورد. اگرچه نمی‌توان با اطمینان گفت، احتمالا به پروتاگونیست مربوط می‌شود. به هر حال، او فرد خودخواهی بوده و به هیچ چیزی غیر از خودش اهمیتی نمی‌داد. در ضمن، تیزر جدید تدوین مشابهی با تیزر قبلی دارد. ویدیوی پیشین هفته گذشته منتشر شده بود و روی سیری تمرکز داشت. برای تماشای آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اینطور که به نظر می‌رسد، روند انتشار تیزرهای کوتاه تا اواسط ماه آینده میلادی ادامه دارد. آن زمان، شاهد برگزاری رویدادی به نام WitcherCon خواهیم بود که سی‌دی پراجکت رد و نتفلیکس برگزارکنندگانش هستند. علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی ویچر انتظار دارند تاریخ انتشار نسخه‌های نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt در رویداد مزبور مشخص شود و طرفداران سریال هم خود را برای پخش اولین تریلر کامل آماده می‌کنند.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال ویچر در حال حاضر مشخص نبوده و تنها می‌دانیم در ماه‌های باقی مانده از سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.