ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

اگرچه فرصت زیادی تا انتشار فصل بعدی سریال Rick and Morty باقی مانده اما گروهی از هواداران این سریال ممکن است که از صبرکردن خسته شده‌ باشند. اگر شما هم جزو این گروه بزرگ هستید در این مدت می‌توانید از دیدن چند انیمه‌ جذاب لذت ببرید. بدون شک سریال Rick and Morty یکی ‌از بهترین

کد خبر : 60532
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند


اگرچه فرصت زیادی تا انتشار فصل بعدی سریال Rick and Morty باقی مانده اما گروهی از هواداران این سریال ممکن است که از صبرکردن خسته شده‌ باشند. اگر شما هم جزو این گروه بزرگ هستید در این مدت می‌توانید از دیدن چند انیمه‌ جذاب لذت ببرید.

بدون شک سریال Rick and Morty یکی ‌از بهترین کارتون‌های بزرگسال عصر حاضر است. هرچند، تولید زمان‌بر هر فصل برای طرفدارانش مشکل‌ بزرگی است. همیشه یافتن جایگزینی جذاب برا‌ی برنامه‌های محبوب و برتر دشوار است و یافتن جایگزینی هم‌سطح با سریال Rick and Morty انیمیشنی کمدی با داستان‌های پیچیده، صداگذاری و پویانمایی قوی، دشوارتر نیز خواهد بود.

این لیست به معرفی انیمه‌هایی متناسب با سلیقه طرفداران سریال Rick and Morty می‌پردازد و به ویژه مناسب کسانی است که برای اولین بار می‌خواهند انیمه ببینند. شما می‌توانید تا آمدن فصل بعدی سریال Rick and Morty خود را با دیدن این انیمه‌ها سرگرم کنید.

10

Devilman Crybaby – محصول 2018
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

ریک و مورتی را عموما با انیمیشن پیچیده و سایکودلیکش (Psychedelic) می‌شناسند. ظاهر و سبک انیمیشن‌ Devilman Crybaby نیز با انیمه‌های معمول متفاوت است. در این انیمیشن، شخصیت‌ها را با بزرگ‌نمایی بیشتر، و اندامی کشیده‌تر طراحی کرده‌اند تا با ماهیت دیوانه‌وار داستان تناسب بیشتری داشته باشد.

آکیرا یک دانش‌آموز دبیرستانی خوش‌رو است و زمانی که دوستش ریو (Ryo) او را به یک کلوب شبانه می‌برد، بعد از خوردن مواد مخدر و رقصیدن در کلوب، تبدیل به یک شیطان بسیار قدرتمند می‌شود. ژانرهای این مجموعه، کمدی، ترسناک، اکشن و درام است و موسیقی متن تند و الکترونیکی آن هیجان انیمه را بیشتر می‌کند.

9

.The Disastrous Life Of Saiki K – پخش از 2016 تا 2018
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

سایکی کوزو یک دانش آموز دبیرستانی معمولی است. یا دست کم سعی‌ می‌کند اینگونه باشد. سایکی‌ از همان ابتدا‌ی تولد قدرت‌هایی ماورایی دارد. هرچند او قسم خورده که قدرت‌هایش را هرگز به کسی نشان ندهد و تا حد امکان عادی زندگی کند. اما برخلاف تلاش‌ها و خواسته‌اش، سایکی همیشه در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که مجبور است از قدرت‌هایش استفاده کند.

انیمه .The Disastrous Life Of Saiki K یک انیمه کمدی است و به سریال Rick and Morty شباهت‌های زیادی دارد. این انیمه بسیار سرگرم‌کننده است و پر از شوخی‌های هوشمندانه و در عین حال به شدت احمقانه به نظر می‌رسد.

8

Cowboy Bebop – محصول 1998
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

از انیمه Cowboy Bebop معمولا به عنوان یکی از برترین انیمه تمام اعصار یاد می‌شود که تلفیقی از ژانرهای گاوچرانی/گنگستری/غربی/مبارزات فضایی است. اسپایک و گروهی نامتعارفش در سراسر فضا در سفر هستند و در ازای پولی ناچیز و بخور و نمیر ماموریت‌های عجیب و غریبی را به انجام می‌رسانند. سکانس‌های اکشن این انیمه ترکیبی دیوانه‌وار از مبارزه مسلحانه، رزمی و فضایی است و انیمیشینی بی‌همتا دارد.

انیمه Cowboy Bebop ظرافت شخصیت‌ کاراکترها را نیز به خوبی مبارزاتشان به تصویر می‌کشد. هرچند پایان انیمه عجولانه است اما در مجموع ترکیب دلچسبی از ژانرهای کمدی و اکشن است.


خرید ماگ حرارتی ریک و مورتی

7

Neon Genesis Evangelion – پخش از 1995 تا 1996
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

یکی از جالب توجه‌ترین ویژگی‌های سریال Rick and Morty این است که شخصیت‌های مضحکش را درگیر مفاهیم بسیار تاریک فلسفی می‌کند. در چندین قسمت، ریک و مورتی درگیر نهیلیسم (پوچ‌گرایی) می‌شوند و ماهیت و نقش خودشان در جهان را زیر سوال می‌برند.

انیمه Neon Genesis Evangelion نیز چیزی فراتر از یک انیمه نوجوانانه‌ی پر از روبات و هیولا است و یکی از شخصیت‌ها به نام شینجی آکاری همیشه احساس خلاء می‌کند. ما نیز همیشه در داستان هیجان‌انگیز و تعاملی این انیمه، آن احساس خلاء و کمبود شینجی را تجربه می‌کنیم. مبارزات سهمگین درون داستان، نسبت به سایر انیمه‌های مشابه اندکی واقع‌بینانه‌تر است.

6

Ghost In The Shell – 1995
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

تقریبا تمامی‌ نسخه‌های Ghost In The Shell (از جمله دنباله‌های سینمایی و مجموعه تلویزیونی‌اش) دیدنی هستند اما برای شروع بهتر است از همان فیلم اصلی به تماشای این مجموعه بنشینید. انیمه Ghost In The Shell تلفیقی ‌از ژانرهای سایبرپانک و اکشن است و دنیایی فرابشری را به تصویر می‌کشد. درکنار داستان‌های جنایی و اکشن، مسائلی مانند ماهیت انسان و اهمیت مادیات، هدف زندگی و ماهیت هوش در دنیایی بسیار پیشرفته را نیز مطرح می‌کند.

در این انیمه مباحث فلسفی این چنینیِ زیادی مطرح می‌شود و برخلاف ریک و مورتی که به صورت جزئی‌تر و طنزوارانه به فلسفه می‌پردازد، به نوعی تمامی قسمت‌های‌ Ghost In The Shell با ظرافت تمام بر روی مسائلی از این دست تمرکز دارد.

5

One-Punch Man – پخش از 2015 تا 2019
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

مجموعه‌های اندکی‌ می‌توانند در سطح انیمه One Punch Man ژانرهای اکشن و کمدی‌ را تلفیق کنند. سایتاما یک مرد کاملا معمولی‌ است که دیگران دائما او را کتک می‌زنند. او که از این شرایط خسته شده است، وقت خود را صرف یک برنامه تمرینی ساده ولی هزینه‌بر می‌کند تا از نظر جسمی قوی‌تر شود. اما اکنون که او به قوی‌ترین مرد کره خاکی‌ تبدیل شده است و می‌‌تواند جلوی‌ هر کسی‌ را تنها با یک مشت بگیرد، تمام اشتیاقش به مبارزه را از دست داده است.

استودیوی افسانه‌ای Mad House اولین فصل این انیمه را ساخته است و تقریبا تمامی‌ قسمت‌های آن داستانی قوی دارد. One Punch Man یک انیمه‌ی اکشن-کمدی کاملا متفاوت است که شما می‌توانید خود را با دیدنش سرگرم کنید.


خرید چشم بند خواب ریک و مورتی

4

My Hero Academia – از 2016 تا –
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

انیمه My Hero Academia به سرعت محبوبیت چشمگیری پیدا کرد و ژانر ابرقهرمانی را به‌گونه‌ای متفاوت به تصویر کشید. همانطور که می‌دانید ریک قید زندگی‌ ابرقهرمانی را می‌زند و از آن فراری است، درحالی‌ که در این انیمه ایزوکو برخلاف میلش از دنیای ابرقهرمانان ‌رانده شده است.

ایزوکو در دنیایی‌ متولد شده است که بیشتر مردم قدرت‌های فرابشری دارند و از شانس بدش، او یکی از معدود افرادی است که هیچ قدرتی‌ ندارد. هرچند، زمانی که یکی از بزرگترین ابرقهرمان‌های دنیا پتانسیل‌ و روحیه او را می‌بیند، به او قدرت‌هایی را اهدا می‌کند و این اجازه را پیدا می‌کند تا در مدارسی مختص ابرقهرمانان درس بخواند. از نقاط قوت این انیمه، انیمیشن قوی، کاراکترهای جذاب و تغییرات هوشمندانه ژانرش است.

3

Steins;Gate – محصول 2011
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

رینتارو اوکابه یک دانش‌آموز معمولی است که خود را یک دانشمند دیوانه خطاب می‌کند. البته بعد از اینکه اتفاقی سفر در زمان را کشف می‌کند، چندان هم لقب نامربوطی نیست. اوکابه و گروهش کشف می‌کنند که می‌توانند سیر زمانی‌ را با فرستادن پیام‌هایی به گذشته تغییر دهند. در ابتدا این پیام‌ها و تغییرات بی‌خطر و بی‌آزار بودند تا اینکه یکی از این تغییرات در زمان گذشته، نتایجی غیرقابل‌پیشبینی به بار می‌آورد و سازمانی مخفی از آینده آن‌ها را تهدید به مرگ می‌کند.

آثار تغییراتی که در گذشته ایجاد کرده‌اند آینده‌ای کشنده به بار آورده است و تیم درون یک خط زمانی پیچیده و ناپایدار گیر افتاده است و آن‌ها را به سمت پادآرمان‌شهری سوق می‌دهد که سعی در اجتناب از آن می‌کنند. این انیمه به عنوان انیمه‌ای در ژانر سفر در زمان، پیچش‌های داستانی جالبی را نمایش می‌دهند که قطعا طرفداران ریک و مورتی از آن لذت خواهند برد.

2

Jojo’s Bizarre Adventure – پخش از 2012 تا –
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

توصیف این انیمه محبوب کار دشواری است زیرا وجهه‌های متفاوت زیادی دارد. بخش‌های از آن مانند یک رمان حماسی داستان پیشینیان و نوادگان یک خانواده را روایت می‌کند، و از طرف دیگر داستان رویارویی این خانواده با موجودات فراطبیعی‌ مانند خون‌آشام‌ها، جادوگران و ارواح باستانی را به تصویر می‌کشد. اما انیمه جوجو بیشتر بر روی مبارزات دیوانه‌وار با شخصیت‌های ‌منفی ‌کهن‌سالِ داستان تمرکز دارد و داستانی اضطراب‌آور دارد.

این انیمه تلفیقی عجیب از ژانر کمپ و ویژگی‌های مردانه است و نامتعارف‌ترین پیچش‌های داستانی ممکن را به تصویر می‌کشد. همانطور که می‌دانید، ریک‌ گهگاهی آنقدر خود را جدی می‌گیرد که درنهایت احمقانه به نظر می‌رسد و خوشبختانه همین فاکتور را با شدت بیشتری در انیمه جوجو نیز می‌بینیم.


خرید استیکر لپ تاپ ریک و مورتی مجموعه ۱۵ عددی

1

One Piece – پخش از 1999 تا –
ده انیمه که هواداران سریال Rick and Morty باید تماشا کنند

این انیمه شایسته جایگاه اول در بین انیمه‌های برتر تمام دوران است. اکشن دیوانه‌وار، شخصیت‌های بسیار متنوع و داشتن تقریبا 1000 قسمت، همگی فاکتورهایی هستند که باعث پیشی گرفتن این انیمه از بقیه می‌شود. مانکی دی. لافی کاپیتان یک کشتی دزدان‌دریایی است که به همراه گروهش در جست و جوی گنج مشهور One Piece است.

این انیمه تلفیقی دیدنی از ژانرهای اکشن و کمدی است و معمولا پیچش‌های بزرگ داستانش، قسمت‌های زیادی از داستان را به خود اختصاص می‌دهد. خلاقیت به کار رفته در طراحی کشتی‌های دزدان دریایی مختلف، شخصیت‌ها و سلاح‌ها در این انیمه، به خوبی با ریک و مورتی رقابت می‌کند. انیمه One Peice همیشه رگه‌های طنز خود را حفظ می‌کند و برنامه‌های کمی می‌توانند در ‌سطح این انیمه، تماشاگران خود را سرگرم ‌کنند.

از مجموعه سریال‌های فراموش‌شده در ویجیاتو بخوانید:

  • جیمز باند بی‌تربیت در سریال Archer
  • فیلسوف کمدین نیویورکی در سریال Louie
  • کمدی‌تر از زندگی کارمندی با سریال The Office
  • وقتی والتر وایت در سریال Ozark حسابدار می‌شود
  • سریال The X-Files و مخوف‌ترین پرونده‌های ماورایی
  • سریال Sons of Anarchy و داستان رفتن و نرسیدن پیوسته
  • شیوع ویروسی در سال ۲۰۲۰ در سریال The Last Man on Earth
  • سریال Freaks and Geeks و روزهایی که ستاره‌های هالیوود نوجوان بودند

منبع: وبسایت اسکرین‌رانت
کپی شد

https://vgto.ir/a12



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.