جدیدترین تریلر منتشر شده از The Conjuring 3 داستان حقیقی این فیلم را شرح می‌دهد

می‌توان سری فیلم‌های The Conjuring را یکی از انقلابی‌ترین سری فیلم‌های ترسناک دانست که درحال حاضر درصدر پرطرفدارترین فیلم‌های ترسناک هستند. طی روز اخیر برادران وارنر ویدیویی جدید با محوریت داستان اصلی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It منتشر کرده تا نگاهی بهتر به آن داشته باشیم. ویدیو جدید مرتبط با فیلم

کد خبر : 57347
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
جدیدترین تریلر منتشر شده از The Conjuring 3 داستان حقیقی این فیلم را شرح می‌دهد


می‌توان سری فیلم‌های The Conjuring را یکی از انقلابی‌ترین سری فیلم‌های ترسناک دانست که درحال حاضر درصدر پرطرفدارترین فیلم‌های ترسناک هستند. طی روز اخیر برادران وارنر ویدیویی جدید با محوریت داستان اصلی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It منتشر کرده تا نگاهی بهتر به آن داشته باشیم.

ویدیو جدید مرتبط با فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It داستان حقیقی که این فیلم براساس آن ساخته شده را برای ما شرح می‌دهد. سری The Conjuring پس از انتشار اولین نسخه آن به کارگردانی جیمز وان (James Wan) در سال ۲۰۱۳ تا بدین لحظه بسیار گسترده شده و یکی از معروف‌ترین سری فیلم‌های ژانر ترسناک به‌حساب می‌آید. پس از انتشار اولین نسخه این سری، ما شاهد دنباله مستقیم این فیلم با نام The Conjuring 2 در سال ۲۰۱۶، سه فیلم اسپین‌آف سری Annabelle، فیلم The Nun که بر ریشه‌های شخصیت منفی The Conjuring 2 اشاره داشت و همچنین اسپین‌آف The Curse of La Llorona بوده‌ایم. حال برادران وارنر از نو به سری اصلی بازگشته و تمرکزشان بر پرونده‌های معروف اد (Ed Warren) و لورن وارن (Lorraine Warren) برگشته است.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It از پرونده‌های همیشگی خانه‌های تسخیر شده توسط اهریمن‌ها فاصله گرفته و این مرتبه درباره اقدام به قتل شخصی با نام آرنه شین جانسون (Arne Cheyenne Johnson) برای ما داستان سرایی می‌کند. پرونده “The Devil Made Me Do It” یا «شیطان مجبورم کرد این کار را بکنم» پس از رخ دادن در سال ۱۹۸۱ و اعتراف جانسون مبنی بر اینکه شیطان او را تسخیر کرده بوده، توجه رسانه‌ها را به‌شدت به‌خود جلب کرد. جانسون که طبق ادعای خود توسط شیطان تسخیر شده بود، صاحب خانه خود با نام آلان بونو (Alan Bono) را به‌قتل رسانده و پس از آن و در سال ۱۹۸۱ به جرم قتل درجه اول به زندان فرستاده شد که البته پس از پنج سال آزاد گشت. طبق رای اولیه دادگاه او باید بین ۱۰ تا ۲۰ سال زندانی می‌شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.