همکاری اما استون و مارک رافلو در فیلم جدید کارگردان The Favourite

وب سایت Collider با انتشار یک گزارش اختصاصی از همکاری اما استون و مارک رافلو در ساخت Poor Things خبر داده است. یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos‎)، از فیلمسازان موفق یونانی به شمار می‌رود. او اوایل قرن بیست و یک میلادی فعالیت خود را شروع کرد و طی این مدت، چندین فیلم بلند و کوتاه ساخته

کد خبر : 57043
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
همکاری اما استون و مارک رافلو در فیلم جدید کارگردان The Favourite


وب سایت Collider با انتشار یک گزارش اختصاصی از همکاری اما استون و مارک رافلو در ساخت Poor Things خبر داده است.

یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos‎)، از فیلمسازان موفق یونانی به شمار می‌رود. او اوایل قرن بیست و یک میلادی فعالیت خود را شروع کرد و طی این مدت، چندین فیلم بلند و کوتاه ساخته که از نتایجشان، می‌توان به چهار نامزدی جوایز اسکار در رشته‌های «بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان»، «بهترین فیلمنامه اورجینال»، «بهترین فیلم» و «بهترین کارگردان» اشاره کرد. شاخص‌ترین اثر لانتیموس در میان مخاطبان غربی، The Favourite است که ۲۰۱۸ میلادی اکران شد و نه تنها تحسین منتقدان را برانگیخت، بلکه در مقابل بودجه ۱۵ میلیون دلاری، بیش از ۹۰ میلیون دلار فروخت. 

وب سایت Collider با انتشار یک مطلب اختصاصی اعلام کرد مارک رافلو (Mark Ruffalo) به Poor Things پیوسته است. این فیلم، محصول سرچ‌لاین پیکچرز (یکی از زیرمجموعه والت دیزنی) بوده و بر اساس رمانی به همین نام اثر السدیر گری (Alasdair Gray) ساخته می‌شود. وظیفه کارگردانی روی دوش یورگوس لانتیموس قرار گرفته است. پیش از این حضور اما استون (Emma Stone) جلوی دوربین قطعی شده بود. او اخیرا در Cruella ظاهر شده که درباره کروئلا دویل آنتاگونیست صد و یک سگ خالدار بوده و به‌زودی از طریق دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. رافلو هم She-Hulk و The Adam Project را دارد که مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارند تا باری انتشار آماده شوند.

رمان Poor Things را می‌توان نسخه ویکتوریایی (۱۸۳۷ الی ۱۹۰۱ میلادی) رمان فرانکنشتاین در نظر گرفت. داستان درباره زنی جوان به نام ویکتوریا بلسینگتون است که از آزار و اذیت همسر خود، یعنی جن خسته شده بود. در نتیجه، تصمیم می‌گیرد جان خودش را بگیرد تا کابوسی که به آن گرفتار شده پایان یابد. در پی این اتفاق، جراحی تصمیم می‌گیرد مغز زن جوان را از جمجمه‌اش خارج کرده و مغز یک کودک را داخلش قرار دهد تا او را احیا کند. بدین ترتیب، ویکتوریا به زندگی بازمی‌گردد اما رفتار و سخنانش مانند یک کودک هستند. شخصیت اصلی سپس با یک دکتر ازدواج می‌کند اما بنا به دلایلی همسرش را ترک کرده و با یک فیزیکدان پا به فرار می‌گذارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.