نامه‌ای سرگشوده برای سازمان تامین‌اجتماعی درخصوص اجرای همسان‌سازی

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایلنا، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) در نامه‌ای سرگشاده خطاب به مصطفی سالاری (مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی) ضمن تبریک به وی توصیه‌هایی به وی داشت.  در این نامه آمده است:   جناب آقای مصطفی سالاری  

کد خبر : 509870
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
نامه‌ای سرگشوده برای سازمان تامین‌اجتماعی درخصوص اجرای همسان‌سازی



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایلنا، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) در نامه‌ای سرگشاده خطاب به مصطفی سالاری (مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی) ضمن تبریک به وی توصیه‌هایی به وی داشت. 

در این نامه آمده است:

 

جناب آقای مصطفی سالاری

 

مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی

 

با درود

 

از اقبال شما به پذیرش مجدد مسئولیت خطیر اداره امور سازمان تأمین اجتماعی سپاسگذاریم. بی‌شک سابقه مدیریت و اشراف شما بر اوضاع کلی و جزئی سازمان و شناخت از چالش‌های فرا روی آن که البته این چالش‌ها ناشی از کم‌کاری‌های زیان‌بار در اداره امور این سازمان بین النسلی و ضعف مفرط در وصول بموقع و نقد مطالبات خود از دولت‌ها و اجازه‌دادن به دست‌درازی دولت‌ها بر اموال خصوصی مردم(حق الناس) در ادوار مختلف، همچنین عدم مخالفت با دخالت‌های خارج از معیار و ضوابط این و آن در اعمال فشار در عزل و نصب‌های مدیران سازمان در سطوح مختلف ستادی، میدانی و شرکت‌های تابعه و سپردن پست‌های حساس به افراد سیاسی کار می‌دانیم، توان و درک افرادی همچون جنابعالی برای بیرون رفت سازمان از این اوضاع نامطلوب را می‌طلبید.

به همین دلیل صد بار شاکر درگاه حق تعالی و پذیرش این مسئولیت از سوی شما را، نعمتی برای جامعه کار، تولید و بازنشستگی می‌دانیم. از این رو با تبریک این انتصاب،امید است در راستای تحقق وعده‌هایی که عملیاتی شدن آن‌را در توان شما می‌بینیم. حداقل هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن اهم خواسته‌های کارگران و بازنشستگان از جمله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اجرای صحیح قانون الزام قانونی که یادگار دولت مقام معظم رهبری یعنی درمان رایگان برای همه بیمه‌شدگان و بازنشستگان و رفع تبعیض برای خدمت گیرندگان سازمان و تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت و توسعه خدمات به جامعه بزرگ و شریف کارگری و بازنشستگی باشیم.

یاد مدیرعامل اسبق زنده یاد نوربخش که تا پای جان در راه بستر سازی گسترش خدمات به جامعه هدف سازمان تلاش نمود، گرامی و تشکر خود را حضور جناب آقای موسوی مدیرعامل محترم سابق، برای هر مقدار تلاشی که برای بهبود اوضاع، مبذول فرمودن اعلام می‌داریم. موفقیت و سلامتی شما آرزوی‌مان از درگاه حق تعالی است.

 

و من الله توفیق

 

نصرالله دریابیگی

 

دبیر اجرائی خانه کارگر و رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان مازندران

 

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.