دلار آمریکا با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا افزایش یافت

Investing.com – UBS خاطرنشان کرد که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، دلار آمریکا جایگاه بیشتری را به دست آورده است و بازار شاهد افزایش احتمال پیروزی برای دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه است. یک مثبت جدید دلار در هفته گذشته گزارش های رسانه ها از چشم انداز بهتری برای دونالد ترامپ

کد خبر : 509619
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
دلار آمریکا با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا افزایش یافت


Investing.com – UBS خاطرنشان کرد که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، دلار آمریکا جایگاه بیشتری را به دست آورده است و بازار شاهد افزایش احتمال پیروزی برای دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه است.

یک مثبت جدید دلار در هفته گذشته گزارش های رسانه ها از چشم انداز بهتری برای دونالد ترامپ در آخرین نظرسنجی ها بود، زیرا نتایجی که امکان اعمال سیاست هایی مانند تعرفه های تهاجمی تر را فراهم می کند به عنوان دلار مثبت تلقی می شود.

تحلیلگران UBS در یادداشتی به تاریخ 16 اکتبر می گویند: “احتمال زیاد ریاست جمهوری ترامپ با افزایش ارزش دلار در کوتاه مدت مرتبط است.”

این موضوع اکنون ما را با دیدگاه های USD ما کجا رها می کند؟

محدوده‌های مورد انتظار ما بین سپتامبر تا دسامبر 2024، احتمال بازگشت مادی دلار را از اکنون تا پایان سال در خود گنجانده است، حتی اگر پیش‌بینی‌های پایان سال ما نشان دهد که دلار نسبت به سطوح فعلی کمتر است.

هفته گذشته، با توجه به پیش بینی پایان سال خود، وارد یک ناک اوت معکوس تماس طولانی شدیم، اما هنوز تمایلی به اجرای معامله مشابه برای و .

این نقطه هنوز به اندازه کافی از حد فاصل ما فاصله دارد و نوسانات ضمنی بالای ین و حمل منفی، موقعیت‌های بلند مدت ین را بسیار نزدیک به انتخابات ایالات متحده غیرجذاب می‌کند.

با عطف به جلسه این هفته بانک مرکزی اروپا، بازار بسیار مطمئن است که کاهش 25 واحدی دیگر از نرخ بهره خواهد داشت و ما دلیل محکمی برای مخالفت نداریم.

انتظارات بازار برای هر شکلی از غافلگیری بسیار ضعیف است، و انحرافات برگشت ریسک دوباره برای یورو نشان دهنده بازاری است که از قبل برای ریسک نرمی یورو آماده شده است.

با قیمت گذاری بازار مطابق با انتظارات نرخ پایانی اقتصاددانان ما، EUR/USD را بیشتر در معرض تحولات ایالات متحده در کوتاه مدت می بینیم و ما را مجبور به محو کردن نرمی اخیر به دلایل بانک مرکزی اروپا می کند.

در ساعت 06:30 ET (10:30 GMT)، EUR/USD 0.1% افزایش یافت و به 1.0894 رسید، USD/JPY با 0.1% افزایش به 149.34 رسید و AUD/USD با 0.2% کاهش به 0.6685 رسید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.