رای محمود فکری رسما اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حکمی که پیش از این به صورت غیررسمی منتشر گردیده بود، حالا روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال رفت و پس از صحبت‌های عجیب و جنجالی محمود فکری، سرمربی مس شهر بابک، وی به مدت چهار ماه از همراهی تیمش محروم شد. در پایان دیدار مس شهر بابک و سایپا بود که محمود

کد خبر : 509079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۳
رای محمود فکری رسما اعلام شد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حکمی که پیش از این به صورت غیررسمی منتشر گردیده بود، حالا روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال رفت و پس از صحبت‌های عجیب و جنجالی محمود فکری، سرمربی مس شهر بابک، وی به مدت چهار ماه از همراهی تیمش محروم شد.

در پایان دیدار مس شهر بابک و سایپا بود که محمود فکری در یک کنفرانس طولانی و پرحاشیه، اظهارات عجیبی را بیان کرد. زمانی که یکی از خبرنگاران درخصوص تغییرات روی نیمکت استقلال و انتخاب سرمربی جدید از فکری سوالی را مطرح کرد، او ابتدا به صحبت درخصوص نکونام و فشارهایی که او متحمل شده، پرداخت.

در ادامه فکری از مدیران باشگاه درخواست کرد تا پای برخی از مربیان که دارای مشکلات اخلاقی هستند را به استقلال باز نکنند، چرا که این افراد استقلال و استقلالی‌ها را فقط بخاطر خودشان می‌خواهند.

در شرایطی که اظهارات فکری باعث تعجب خبرنگاران حاضر در محل نشست خبری شده بود، او یک بار دیگر اظهاراتش را تکرار کرد و خطاب به مدیران باشگاه گفت که این افراد را مجدداً به استقلال نیاورند تا باعث سرافکندگی مجموعه باشگاه بزرگ استقلال و طرفداران این تیم نشوند.

همان شب بود که کمیته انضباطی با صدور حکمی، فکری را به صورت موقت از همراهی مس شهر بابک محروم کرد تا اینکه صبح امروز رأی رسمی درخصوص این پرونده صادر و سرمربی سابق استقلال به مدت چهار ماه از همراهی تیمش محروم شد.

فکری همچنین به پرداخت 500 میلیون تومان نیز محکوم گردیده که رأی صادره یک هفته پس از ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

در متن حکم صادره آمده است:

در خصوص تخلف انتسابی به آقای محمود فکری، سرمربی تیم مس شهر بابک، پیرامون مطالبی که بعد از بازی مس شهر بابک با سایپای تهران در تاریخ ۱۴۰۳٫۷٫۱۳ در کنفرانس خبری بعد از مسابقه بیان نموده است، با توجه به اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به متن مصاحبه صورت‌گرفته و الفاظ به‌کاررفته در آن و اظهارات و دفاعیات مشارالیه مبنی بر اینکه «فرد یا افرادی مدنظر نبوده و از آنچه رخ داده و باعث رنجش جامعه فوتبال گردیده متأسفم و عذرخواهی می‌نمایم» تخلف انتسابی مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی و همچنین دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها مصوبه هیئت رییسه شماره ۱۴۰۳۵۲۲۵۵ مورخ ۱۴۰۳٫۲٫۱۹ محرز بود و نامبرده به میزان ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جریمه نقدی و چهار ماه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی با احتساب مدت محرومیت ناشی از دستور موقت مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم می‌گردد. رأی صادره ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد و با صدور این رأی از دستور موقت سابق الصدور نیز رفع اثر می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.