بیوگرافی امین بانی خواننده قطعه “چه کردی” در سریال شهرزاد

برای خواندن بیوگرافی امین بانی خواننده معروف ایرانی، حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید. زیرا ما به زندگی خصوصی و حرفه ای امین بانی، ازدواج و همسر امین بانی و ماجرای بیماریش پرداخته ایم. شما با خواندن بیوگرافی امین بانی به دلیل این که چرا فعالیت کمرنگی در موسیقی دارد نیز پی خواهید

کد خبر : 508995
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۱۴
بیوگرافی امین بانی خواننده قطعه “چه کردی” در سریال شهرزاد


برای خواندن بیوگرافی امین بانی خواننده معروف ایرانی، حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید. زیرا ما به زندگی خصوصی و حرفه ای امین بانی، ازدواج و همسر امین بانی و ماجرای بیماریش پرداخته ایم. شما با خواندن بیوگرافی امین بانی به دلیل این که چرا فعالیت کمرنگی در موسیقی دارد نیز پی خواهید برد.

نام اصلی : امین بانی
متولد : 16 دی 1362 اصفهان
زمینه فعالیت : موسیقی
پیشه : خواننده
مدرک تحصیلی :
سالهای فعالیت : 1370 تاکنون
قد امین بانی : 162 سانتیمتر

بیوگرافی امین بانی

امین بانی در 16 دی 1362 در اصفهان به دنیا آمد. او خواننده و آهنگساز ایرانی در سبک پاپ است. آقای بانی ابتدا با یک کلیپ کوتاه که با موبایل ضبط کرده بود مشهور شد اما مدت طولانی کسی اسم و نام و نشان او را نمی دانستند. از جمله آهنگ های او می توان به ثانیه، بی وفا، پاییز و افسوس اشاره کرد.

خانواده و اصالت امین بانی

امین بانی با خواهر کوچک‌تر از خود که متولد 1361 است و یک برادر بزرگتر که در سال 1352 به دنیا آمده است، در یک خانواده پنج نفری به دنیا آمده و بزرگ شد. او و خانواده‌اش اصالت اصفهانی دارند. خانواده او همیشه حامی آقای بانی بوده اند. او در مصاحبه اش با رسانه ای گفته که مادرم هنوز که هنوز است وقتی می خوانم گریه می کند.
باید بگوییم که او صدایش را از داییش به ارث برده است. او خواهرزاده کریم سماوی از خوانندگان قدیمی ایران است.

ازدواج و همسر امین بانی

امین بانی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه به موسیقی و آموختن آن به شکل خودآموز

امین بانی 6 ساله بود که در سال 1368 با حمایت و تشویق خانواده اش به طور خودآموز شروع به نواختن پیانو و گیتار کرد. او تا به حال یک بار هم کلاس موسیقی نرفته و نوازندگی را کاملا خودآموز و به صورت تجربی آموخته است.

آغاز فعالیت حرفه ای امین بانی در موسیقی

در سال 1383 وقتی امین بانی 20 ساله بود یک ویدیو کوتاه که کیفیت پایینی نیز داشت از یک دورهمی دوستانه اش در باغی که آهنگی را خوانده بود، در شبکه های مجازی منتشر شد. نشر این کلیپ ناخواسته بود و با کیفیت پایین ویدیو همه فکر کردند او یک هنرمند افغانستانی است.

با این حال از این اتفاق مدت ها گذشت تا این که او خوانندگی را به طور جدی با احسان جعفری شروع کرد. سپس آقای بانی با علیرضا افکاری در سال 1393 آشنا شد و او با در دست گرفتن مدیریت بخش هنری او به شروع فعالیت امین بانی به صورت حرفه ای کمک کرد.

خوانندگی تیتراژ ثانیه ها

بیوگرافی امین بانیبیوگرافی امین بانی

او به کمک دوستانش احسان جعفری و علیرضا افکاری توانست اولین موزیکش را به نام پاییز و موزیک دومش به نام ثانیه ها را در سال 1394 منتشر کند. در واقع ثانیه ها تیتراژ مسابقه ثانیه ها بود که با اجرای داریوش کاردان از شبکه دوم تلویزیون پخش می شد.

شهرت با شهرزاد

بر اساس بیوگرافی امین بانی در کارنامه حرفه ایش او در سال 1397 با قطعه زیبای چه کردی در سریال شهرزاد به شهرت رسید و این آهنگ او به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. همچنین یکی دیگر از کارهای خوانندگی تیتراژ آقای بانی تیتراژ سریال از سرنوشت بود که در سه فصل پخش شد.

اگر سریال شهرزاد را دیده باشید ممکن است دوست داشته باشید تا بیوگرافی ترانه علیدوستی، بازیگر نقش شهرزاد را مطالعه کنید.

چرا برخی فکر می کنند امین بانی افغانستانی است؟

اکثر اوقات مردم فکر می کنند امین بانی یک هنرمندان افغانستانی است و علت آن نیز چهره متفاوت آقای بانی است که از بیماری مادرزادی او سرچشمه می گیرد.

بیماری امین بانی

امین بانی مبتلا به بیماری نادری بنام کم خونی تالاسمی ماژور است. در این نوع بیماری بدن دچار کمبود شدید پروتئین بتا در هموگلوبین خون می شود که برای بدن خطرناک بوده و فرد باید به طور منظم خون دریافت کند.
در چنین وضعیتی انتقال مداوم و مکرر خون مکرر در طول زندگی فرد منجر به تجمع بیش از حد آهن شده که باید یک عامل کمک کننده به نام Chelator دفع شود. در این چنین وضعیتی فرد می تواند از نارسایی ارگان ها و حتی مرگ جلوگیری کند.

شایعه سرطان و درگذشت امین بانی

با این که مدتی شایعاتی مبنی بر ابتلای امین بانی به سرطان و فوت در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما او همچنان با فعالیتش در عرصه هنر به تمام این شایعات پایان داد.

علت کم کاری امین بانی چیست؟

علت کم کاری امین بانی توسط خودش وجود افراد قدرتمند در حوزه موسیقی است که باعث شده او نتواند در این زمینه فعالیت زیادی داشته باشد. او همچنین خود را فردی بی سر و زبان و بدون سیاست می داند که نمی تواند حق خود از موسیقی را بگیرد.

اولین کنسرت امین بانی و لغو آن

بر اساس بیوگرافی امین بانی، ظاهرا قرار بوده تا او در 4 اسفند 1398 برای اولین و پس از سال ها تلاش کنسرتش را در سالن همایش های برج میلاد برگزار کند. اما پندمی کرونا همه چیز را از بین برده و باعث می شود تمام برنامه های فرهنگی و هنری لغو و متوقف شوند.

نسبت امین بانی با بهنام بانی

جالب است بدانید بر خلاف تشابه فامیلی امین بانی و بهنام بانی، آن ها هیچ نسبتی با هم ندارند. باید بگوییم که امین بانی اهل اصفهان و بهنام بانی که اهل دامغان سمنان است و آن ها تنها به جز یک فامیلی و فعالیت در عرصه خوانندگی هیچ نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند.

فهرست کامل آهنگ های امین بانی

شاید دوست داشته باشید به جز آهنگ چه کردی امین بانی، به سایر آهنگ های او نیز گوش دهید. اگر واقعا مشتاق هستید تا آهنگ های امین بانی را گوش کنید، حتما فهرست زیرا به طور کامل مطالعه کنید.

آهنگ های امین بانی

دلتنگ
هوای دوری
نفس بکش
چه کردی
نفس بکش که من از این غریبه ها میترسم
پیش توام وقتی ازت فاصله دارم
اینجا یکی هست که هر ثانیه خوابت رو میبینه
اگر جهان جفا پیشه را وفا بودی
تو رو میبره بازی سرنوشت یه جا که نمیتونی باور کنی
سریال از سرنوشت
ماه بی هیاهو
دل منم خدایی داره
فال
رویای من
افسوس
ماه ماه
مادر
پاییز
دریغ
دلیل
زیبای تماشایی
تیتراژ فیلم جان دار
هوای شهر
از وقتی تو رفتی شب حالمو پرسید
نشد
غم تنهایی
کنارم بمون
بگو کجایی (به سوی تو)
بی وفا
مرغ آمین
ثانیه ها

شما کدام یکی از آهنگ های امین بانی را بیشتر دوست دارید؟ در بخش نظرات برایمان بنوسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.