عاشق تماشای فیلم‌های جنایی هستی؟ بیا تا بگم چه شخصیتی داری!

فیلم های جنایی چیزهای زیادی در مورد طرفدراان خود فاش می کنند. آیا شما هم عاشق تماشای فیلم های جنایی هستید؟ اگر اینطور است به مقاله جالبی رسیده اید چرا که ما در این نوشتار از صفحه تفریح و سرگرمی خبرنامه به شخصیت شناسی بر اساس علاقه به فیلم‌های جنایی پرداخته ایم. با ما همراه

کد خبر : 508392
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
عاشق تماشای فیلم‌های جنایی هستی؟ بیا تا بگم چه شخصیتی داری!


فیلم های جنایی چیزهای زیادی در مورد طرفدراان خود فاش می کنند. آیا شما هم عاشق تماشای فیلم های جنایی هستید؟ اگر اینطور است به مقاله جالبی رسیده اید چرا که ما در این نوشتار از صفحه تفریح و سرگرمی خبرنامه به شخصیت شناسی بر اساس علاقه به فیلم‌های جنایی پرداخته ایم. با ما همراه باشید! اگر هم اهل تماشای فیلم از هر ژانری هستید بد نیست بهترین فیلم های یک دهه اخیر را بشناسید!

آیا عاشق تماشای فیلم های جنایی هستید؟

عاشق تماشای فیلم های جنایی هستید

اگر متوجه شدید که به سمت یک فیلم جنایی جذاب کشیده شده اید، تنها نیستید. چیزی به شدت فریبنده در مورد این ژانر وجود دارد، از لحظات پر تعلیق تا چرخش های داستان سرایی غیرمنتظره. با این حال، آیا می دانستید که ترجیح شما برای این داستان های پر تعلیق می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند؟ تماشای فیلم های جنایی نشان می دهد که ویژگی های زیر در شخصیت شما وجود دارد:

عاشق حل معما هستید

اگر فیلم های جنایی مورد علاقه شما هستند، احتمالاً به این دلیل است که دوست دارید مغز خود را به کار ببندید. شما دوست دارید علاوه بر سرگرم شدن، به حل معما نیز مشغول شوید. ذهن شما با ایجاد ارتباط بین نقاط، رمزگشایی نکات و پیش بینی چرخش بعدی فعال و متمرکز می شود. این بدان معناست که شما فردی هستید که از رسیدگی به مشکلات در دنیای واقعی نیز لذت می برید.

شما می توانید تنش را کنترل کنید

تنش و غیرقابل‌پیش‌بینی‌بودن فیلم‌های جنایی به مذاق همه خوش نمی‌آید. برخلاف برخی افراد، بیش از حد از عدم اطمینان و اضطراب وحشت زده نمی شوید. اگر متوجه شدید که جذب این داستان‌های قوی شده‌اید، می‌تواند نشان دهد که با روند نرمال زندگی راحت‌تر هستید و حتی از غیرقابل پیش‌بینی بودن لذت می‌برید. شما به احتمال زیاد از آن دسته افرادی هستید که می توانید آرامش خود را زمانی که اوضاع کاملا تحت کنترل تان نیست حفظ کنید.

در مورد قسمت تاریک زندگی کنجکاو هستید

بیایید با آن روبرو شویم – فیلم های جنایی همراه با آفتاب و رنگین کمان نیستند. آنها به سمت تاریک‌تر بشریت می‌روند و موضوعاتی مانند خیانت، طمع و حتی خشونت را بررسی می‌کنند. اگر به این داستان‌ها علاقه دارید، می‌تواند به این معنی باشد که شما کمی شیفته درک زوایای تاریک طبیعت انسان هستید. البته این بدان معنا نیست که شما آن را تأیید می کنید، اما کنجکاو هستید تا ببینید که چه چیزی افراد را به انجام کار خاصی سوق می دهد. ممکن است متوجه شوید که مجذوب روانشناسی در پشت اعمال یک جنایتکار یا انگیزه های پشت جنایات به ظاهر بی معنی شده اید!

فیلم های جنایی چطور بر مغز تأثیر می گذارد

فیلم های جنایی نه تنها ممکن است شما را علاقه مند کنند، بلکه تأثیرات شگفت انگیزی بر مغز تان دارند. داستان این طور فیلم ها می‌توانند واکنش «جنگ یا گریز» (Fight-or-Flight Response) را در بینندگان ایجاد کنند، زیرا مغز نمی‌تواند به درستی بین تهدیدهای واقعی و ساختگی تمایز قائل شود. حتی اگر می دانید که این فقط یک فیلم یا نمایش است، بدن‌تان همچنان به تعلیق واکنش نشان می دهد. به این ترتیب:

شما ممکن است با تماشای صحنه های دشوار این فیلم ها تمرکز و توجه تان را افزایش دهید و مغز خود را تیز کنید. تماشای این طور فیلم ها یا حتی خواندن داستان های جنایی بسیار شبیه به یک تمرین ذهنی است زیرا ذهن شما باید روی هر یک از جزئیات کوچک تمرکز کند تا طرح داستان را با دقت و به درستی دنبال کند.

یک فیلم جنایی رهایی از احساسات را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با تجربه های ترس، شوک یا حتی هیجان در یک محیط امن، احساسات خود را بهتر درک کنید و استرس را در دنیای واقعی مدیریت کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.