CoinGate 10 ساله شد!

امسال نقطه عطف مهمی برای CoinGate است—سالگرد 10 ساله ما! در طول دهه گذشته، ما از یک پروژه کوچک و پیشگام به یک بازیگر قابل اعتماد در بخش‌های پرداخت ارزهای دیجیتال و فناوری مالی تبدیل شده‌ایم. همانطور که در مورد این سفر باورنکردنی فکر می کنیم، به آینده نیز با چشم انتظاری برای اتفاقات بعدی

کد خبر : 508350
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
CoinGate 10 ساله شد!


امسال نقطه عطف مهمی برای CoinGate است—سالگرد 10 ساله ما!

در طول دهه گذشته، ما از یک پروژه کوچک و پیشگام به یک بازیگر قابل اعتماد در بخش‌های پرداخت ارزهای دیجیتال و فناوری مالی تبدیل شده‌ایم.

همانطور که در مورد این سفر باورنکردنی فکر می کنیم، به آینده نیز با چشم انتظاری برای اتفاقات بعدی نگاه می کنیم.

_____________________

با ما جشن بگیرید برای همه کاربران جدید، 0% کارمزد در کلیه پردازش های پرداخت و تبدیل ارز هزینه ها از 14 اکتبر تا سال جدید!

نحوه ادعا:

  1. وارد شوید یا ثبت نام کنید
  2. تأیید کنید
  3. ادغام کنید
  4. از خدمات پرداخت رایگان از روز اول لذت ببرید

_____________________

آغاز فروتن ما

قبل از اینکه CoinGate به طور رسمی در سال 2014 تأسیس شود، بنیانگذاران ما چندین سرمایه گذاری کوچک از جمله یک شرکت تاکسی محلی را اداره می کردند. این یک پیچ کوچک اما مهم داشت – ما پرداخت بیت کوین را برای سواری می پذیرفتیم. این زمانی بود که ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی خود بودند، اما حتی در آن زمان، ما به پتانسیل ارزهای دیجیتال پی بردیم. در آن زمان هیچ ارائه دهنده ای برای تسهیل این پرداخت ها وجود نداشت و بنابراین ما مجبور شدیم سیستم پرداخت سفارشی خود را ایجاد کنیم. ما نمی دانستیم، این سیستم به زودی تمام توجه ما را به خود جلب می کند.

در سال 2014، متوجه شدیم: سیستم پرداخت بیت کوین ما پتانسیل بیشتری نسبت به مورد استفاده اصلی که برای آن ایجاد شده بود، داشت. آن زمان بود که CoinGate متولد شد. ما تمرکز خود را به طور کامل به پردازش پرداخت ارزهای دیجیتال معطوف کردیم، و با انجام این کار، پایه‌ای را برای دهه نوآوری و رشد ایجاد کردیم.

ساختن آینده پرداخت های ارزهای دیجیتال

با شروع به عنوان یک تیم کوچک در سال 2014، ماموریت ما ساده و در عین حال جاه طلبانه بود – پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال را برای مشاغل آسان کنیم. در آن روزهای اولیه، ایده پرداخت با بیت کوین یا هر ارز دیجیتال جدید بود و تعداد کمی از کسب و کارها مایل به انجام این کار بودند. اما ما مصمم بودیم که آن را تغییر دهیم.

در سال 2015، CoinGate به طور رسمی زنده شد و طولی نکشید که ما شروع به ایجاد موج کردیم. در طی چند سال آینده، ما پایگاه مشتریان خود را افزایش دادیم و خدمات خود را گسترش دادیم. در سال 2016، 1000 کاربر ثبت نام شده را جشن گرفتیم و تا سال 2017، بیش از 100000 پرداخت را پردازش کردیم. این نقاط عطف مهم بودند، زیرا نشان دادند که کسب‌وکارها ارزش پذیرش ارزهای دیجیتال را درک می‌کنند.

نوآوری ما به همین جا ختم نشد. در سال 2018، ما یکی از اولین کسانی بودیم که پشتیبانی از شبکه لایتنینگ بیت کوین را معرفی کردیم که امکان تراکنش های سریع تر و ارزان تر را برای بازرگانان فراهم می کرد. ما همچنین برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال جدید مانند Litecoin، Ethereum، و بعد از آن، XRP و Tron گسترش یافتیم و CoinGate را به یکی از همه کاره ترین پردازنده های پرداخت در فضای رمزنگاری تبدیل کردیم.

مقیاس خدمات ما و گسترش افق

همانطور که چشم انداز ارزهای دیجیتال تکامل یافت، ما نیز تکامل یافتیم. بین سال‌های 2018 و 2020، CoinGate به سرعت توسعه یافت. ما ویژگی‌های بیشتری را برای کسب‌وکارها معرفی کردیم، مانند قابلیت‌های بازپرداخت کامل و جزئی، ابزارهای مدیریت حساب، و ادغام با پلت‌فرم‌های اصلی تجارت الکترونیک مانند PrestaShop و WooCommerce.

coingate سال های اولیهcoingate سال های اولیه

در سال 2020، ما به یک نقطه عطف بزرگ رسیدیم – پردازش بیش از 1 میلیون سفارش. در همان سال، گزینه‌های خرید کریپتو خود را گسترش دادیم تا کارت‌های اعتباری را نیز شامل شود، یک برنامه ارجاع راه‌اندازی کردیم، و وب‌سایت خود را برای خدمت بهتر به پایگاه کاربران رو به رشد خود بازسازی کردیم. این دوره رشد قابل توجهی هم از نظر کاربران و هم از نظر عملکرد بود.

تا سال 2021، ما فهرست ارزهای دیجیتال پذیرفته شده خود را گسترش دادیم، Apple Pay را به عنوان گزینه پرداخت اضافه کردیم و همچنان به افزایش انعطاف پذیری پلت فرم و سهولت استفاده برای بازرگانان ادامه دادیم. ما همچنین Binance Pay را ادغام کردیم و موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی پرداخت های رمزنگاری مستحکم تر کردیم.

به دست آوردن شتاب

در سال 2022، با چندین به‌روزرسانی کلیدی، به رشد خود ادامه دادیم:

در سال 2023، ما نوآوری های خود را حتی فراتر بردیم:

  • اجرای پشتیبانی توکن BRC-20 را آغاز کرد.
  • پشتیبانی شبکه Arbitrum اضافه شد.
  • به اصلاح عملکرد حساب تجاری و پشتیبانی از چندین شبکه و نشانه ادامه دادیم.

فصل جدید در تکامل CoinGate

همانطور که ما 10 سالگی خود را جشن می گیریم، خوشحالیم که CoinGate وارد عصر جدیدی می شود. ما دیگر فقط یک پردازشگر پرداخت نیستیم – ما در حال تبدیل شدن به یک موسسه مالی تمام عیار هستیم که می تواند طیف وسیع تری از نیازهای تجاری را برآورده کند.

در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده، ما حتی محصولات بیشتری را رونمایی خواهیم کرد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به‌طور یکپارچه‌تر از همیشه با ارزهای دیجیتال تعامل داشته باشند. از ابزارهای پرداخت پیشرفته گرفته تا گزینه‌های گسترده‌تر تبدیل ارز، ما بر اطمینان از اینکه کوین‌گیت در خط مقدم اکوسیستم مالی ارز دیجیتال باقی بماند، تمرکز کرده‌ایم.

علاوه بر این، CoinGate در حال درخواست مجوز برای تبدیل شدن به یک مؤسسه مالی است که به ما امکان ارائه خدمات گسترده‌تری را می‌دهد و ارز دیجیتال را به عنوان یک ابزار مالی اصلی مشروعیت می‌بخشد. با یک مدیر عامل جدید در راس و چشم انداز روشن برای آینده، ما از ادامه رشد و نوآوری در سال های آینده هیجان زده هستیم.

از اینکه بخشی از سفر 10 ساله ما بودید متشکریم

از مشتریان، شرکا و حامیان ما – از اینکه در هر مرحله با ما هستید متشکریم. از آغاز فروتنانه ما تا تبدیل شدن به یک ارائه دهنده فناوری مالی جهانی، هیچ یک از اینها بدون اعتماد و وفاداری شما ممکن نبود. همانطور که ما 10 سالگی خود را جشن می گیریم، بیش از هر زمان دیگری در مورد آنچه در آینده در انتظار ما است هیجان زده هستیم.

دهه آینده نوآوری، رشد و موفقیت مستمر است!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.