بیوگرافی ایرج نوذری و آنچه در مورد همسر اسپانیائی او نمی دانستید!

یکی از بازیگران بدون حاشیه اما معروف سینما و تلویزیون ایران ایرج نوذری است. ما در این مقاله به بیوگرافی ایرج نوذری، همسر اسپانیایی و فرزندان او، بر علاوه کارنامه حرفه ای ایرج نوذری پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید. نام: ایرج نوذریتاریخ تولد: 7 اسفند 1342محل تولد: تهران، ایرانتحصیلات: کارنامه کارشناسی ارشدزمینه فعالیت:

کد خبر : 508076
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۰۴
بیوگرافی ایرج نوذری و آنچه در مورد همسر اسپانیائی او نمی دانستید!


یکی از بازیگران بدون حاشیه اما معروف سینما و تلویزیون ایران ایرج نوذری است. ما در این مقاله به بیوگرافی ایرج نوذری، همسر اسپانیایی و فرزندان او، بر علاوه کارنامه حرفه ای ایرج نوذری پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

نام: ایرج نوذری
تاریخ تولد: 7 اسفند 1342
محل تولد: تهران، ایران
تحصیلات: کارنامه کارشناسی ارشد
زمینه فعالیت: تئاتر، سینما، تلویزیون
حرفه: هنرپیشه، مجری
سال‌های فعالیت: ۱۳۷۰–اکنون
وضعیت تاهل: متاهل
فرزندان: 2 دختر به اسم های دلربا و دلناز

اینستاگرام ایرج نوذری

بیوگرافی ایرج نوذری

بیوگرافی ایرج نوذری

ایرج نوذری بازیگر و کانگ فو کار ایرانی و فرزند منوچهر نوذری از گویندگان و مجریان محبوب و معروف کشور است. آقای نوذری در 7 اسفند 1342 به دنیا آمده و مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی دارد. در واقع او به زبان های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است. همچنین مدتی ریاست امور بین الملل کونگ فوی ایران را بر عهده داشته است.

حتما بیوگرافی وحید بادپی را مطالعه کنید.

خانواده ایرج نوذری

بر اساس بیوگرافی ایرج نوذری، او وقتی 5 سال داشت که با پدرش در بخش رادیو شروع به فعالیت کرد و در 28 سالگی پا به دنیای بازیگری گذاشت. او در زمینه بازیگری با سریال مسافری از هند به شهرت رسید. همانطور که گفتیم، آقای نوذری فرزند منوچهر نوذری از بازیگر و مجری است. آن ها اصالتا قزوینی هستند. آقای نوذری یک خواهر به اسم نازنین دارد که چندین کتاب نوشته و دارای دکترای زبان اسپانیایی است.

آغاز فعالیت هنری ایرج نوذری

ایرج نوذری در فروردین سال 1357 وقتی 15 ساله بود به طور رسمی کار در رادیو را با پدرش شروع کرد. هرچند قبلا نیز اشاره کردیم که او از 5 سالگی در رادیو همراه با پدر فعالیت داشت. در واقع او در سال های قبل از انقلاب در برنامه شما و رادیو با اجرای منوچهر نوذری، در کنار پدر بازی می کرد. سپس بعد از انقلاب نیز در برنامه صبح جمعه با شما حضور پیدا کرد.

آقای نوذری پس از کار در رادیو، اولین بار در سال 1370 و در سن 28 سالگی به عنوان بازیگر در فیلم اوینار نقش آفرین کرد. او در این فیلم کنار بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا و حسین پناهی حضور داشت. همچنین چند ماه بعد از آن در فیلم آخرین تلاش در کنار عزت الله رمضانی و جمشید هاشم پور به نقش آفرینی پرداخت.

اگر در مورد بیوگرافی مجید یاسر تا کنون چیزی نخوانده و نشنیده اید، حالا وقت آن است که در مورد زندگی او بیشتر بدانید. او یکی از شرکت کنندگان جوکر در این فصل است.

12 سال مهاجرت

همانطور که خواندید، این بازیگر معروف بعد از بازی در فیلم سینمایی و ازدواج، تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل و زندگی به خارج از کشور سفر کند، و همین شد که برای 12 سال ساکن هند بود.
با این حال او در طول سال ها زندگی در خارج از کشور، در دو سریال با نام های جدی نگیرید ساخته سعید توکل در سال 1374 و سرنخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1375 به بازی پرداخت.

شهرت با مسافری از هند یا کلانتر

آقای نوذری بعد از برگشت به کشور، در سریال مسافری از هند در سال 1382 به بازی پرداخت و با همین سریال نیز به شهرت رسید. باید بگوییم که سریال مسافری از هند یکی از پربیننده ترین سریال بعد از انقلاب است که با 96 درصد بیننده باعث به شهرت رسیدن ایرج نوذری شد. در این سریال کارگردانی قسمت های هندی سریال برعهده آقای نوذری بود.

با این حال در سینما و تلویزیون نام آقای نوذری با سه فصل از مجموعه تلویزیونی کلانتر در نقش سرگرد علی امیری نیز بر سر زبان ها افتاد. ناگفته نماند که او مهمان یکی از قسمت های برنامه صندلی داغ با اجرای پدرش نیز بوده است.

آسیب در مسابقه اسب‌دوانی

او در 21 مهر 1394 در یک مسابقه اسب دوانی مجروح شد.

ازدواج و همسر ایرج نوذری

ایرج نوذری در سال 1370 و وقتی 28 سال داشت ازدواج کرد. او اکنون دو دختر به نام های دلبرا و دلناز دارد. هرچند در مورد اصالت و نام همسرش اطلاعاتی در دست نیست، اما ظاهرا همسر اسپانیایی او، استاد زبان آلمانی و متخصص پوست و زیبایی است.

دلبرا و دلناز دختران ایرج نوذری

دلبرا و دلناز هر دو تحصیل کرده هستند. دختر اول او دلناز می خواهد دکترای تغذیه بگیرد و خواهر کوچکش دلربا نیز تصمیم دارد مدرک دکترای موسیقی را به دست آورد.

فعالیت ایرج نوذری در عرصه موسیقی

آنطور که از بیوگرافی ایرج نوذری پیداست، او علاوه بر فعالیت های بازیگری و توانایی و تسلطش بر چند زبان دنیا، استاد فوق العاده حرفه ای در نواختن ضرب های هندی تبلا و طبله و ضرب های کوبه ای نیز است. از آثار در بخش موسیقی می توان به نواختن موسیقی فیلم های بای سیکل ران، گفتگو در باد، موسیقی متن مسابقه ستاره ها و موسیقی مسافری از هند نام برد.

فعالیت به عنوان دوبلور

ظاهرا این طور که پیداست کارنامه حرفه ای ایرج نوذری پربار است زیرا او علاوه بر موسیقی و بازیگری کار دوبله نیز انجام داده است. هرچند پدر آقای نوذری مخالف فعالیت او در بخش دوبله بوده است اما او در فروردین سال 1355 وقتی 13 ساله بود برای اولین بار به عنوان دوبلور کار کرده است. او بیشتر در فیلم های ایرانی که خارج از کشور ساخته می شد، صحبت کرده و هرچند تا به حال همچنان در این بخش فعالیت می کند اما کار او در بخش دوبله کمرنگ است.

آنچه جالب است در مورد ایرج نوذری بدانید:

  • آقای نوذری طرفدار سرسخت پرسپولیس است.
  • او خودش نقش سرگرد امیری در سریال کلانتر را بیشتر از سایر نقش هایش دوست دارد.
  • ایرج نوذری از 7 سالگی کونگ فو کار کرده و همچنان این ورزش را ادامه داده است. استاد او ابراهیم میرزایی بوده است. باید بگوییم که او مدتی ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فو را نیز برعهده داشته است.
  • او هرگز از سوی پدرش حمایت نشده است. بلکه پدر او منوچهر نوذری از ورود او به سینما راضی نبوده است.

بیماری ایرج نوذری (بیوگرافی ایرج نوذری)

آقای نوذری در سال 1392 یک بار در صحنه فیلم برداری لاله بیهوش می شود و با تنفس مصنوعی کارگردان، اورژانس و شوک سوم دوباره وضعیت بدنش پایدار می شود.
او دوباره در سال 1396 دچار حمله قبلی می شود و مدتی نیز در بیمارستان تجریش بستری می شود. با این حال چند سال قبل شایعاتی مبنی بر ابتلای او به سریان منتشر شد که از سوی او رد شد.

فیلم ها و سریال های ایرج نوذری

ما در این بخش تمام آثار هنری ایرج نوذری را فهرست کرده ایم.

فیلم های سینمایی

عاشق ( افشین شرکت / 1385)
ملودی ( جهانگیر جهانگیری / 1385)
آکواریوم ( ایرج قادری / 1384)
این ترانه عاشقانه نیست ( رحمان رضایی / 1384)
رازها ( محمدرضا اعلامی / 1383)
کافه ستاره ( سامان مقدم / 1383)
باج خور ( سیروس الوند / 1382)
فریاد در شب (کریم رجبی / 1382)
ملاقات با طوطی ( علیرضا داوودنژاد /1382)
آخرین تلاش (1370)
اوینار (1370)

سریال های تلویزیونی

جدی نگیرید
سرنخ
پدر خاک
مسافری از هند
نقش بر آب
کلانتر
کلانتر 2
ریحانه
گلریزان
اغما
کلانتر 3
ملکوت
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
سارق روح
حورا
روزهای آبی
نوار زرد
داستان یک شهر
محرمانه

برنامه های تلویزیونی (اجرا)

ستاره ها
از کی بپرسم
کتاب خون

شبکه نمایش خانگی

شب های مافیا
خواب زده

 





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.