دلار نیوزیلند باید بیشتر سقوط کند

Investing.com – دلار نیوزیلند پس از کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی نیوزلند در اوایل این هفته کاهش یافت و UBS انتظار دارد این ارز در برابر دلار آمریکا بیشتر کاهش یابد. RBNZ در نشست روز چهارشنبه خود نرخ رسمی نقدی خود را 50 واحد پایه کاهش داد و به 4.75 درصد رساند، نتیجه ای

کد خبر : 507997
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۵۰
دلار نیوزیلند باید بیشتر سقوط کند



Investing.com – دلار نیوزیلند پس از کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی نیوزلند در اوایل این هفته کاهش یافت و UBS انتظار دارد این ارز در برابر دلار آمریکا بیشتر کاهش یابد.

RBNZ در نشست روز چهارشنبه خود نرخ رسمی نقدی خود را 50 واحد پایه کاهش داد و به 4.75 درصد رساند، نتیجه ای که با انتظارات بازار مطابقت داشت.

تحلیلگران UBS در یادداشتی به تاریخ 9 اکتبر گفتند که این کاهش توسط یک بررسی برنامه ریزی شده سیاست پولی آغاز شد، به این معنی که هیچ کنفرانس مطبوعاتی یا بیانیه ای وجود نداشت.

بانک سوئیسی گفت: «اما، ما معتقدیم که انتشار کوتاه رسانه‌ای چشم‌انداز یک کاهش دیگر در ماه نوامبر (50bps) را افزایش می‌دهد. فراتر از این، ما انتظار کاهش متوالی نرخ نقدی را در سال 2025 داریم (25 واحد در ثانیه کاهش در هر سه ماهه) با رسیدن نرخ نقدی به 3.25 درصد تا پایان سال 2025 – سطحی که به طور کلی با تخمین بانک مرکزی از خنثی بودن همخوانی دارد.

در مقابل، فدرال رزرو شروع به عقب نشینی در برابر انتظارات کاهش شدید نرخ کرده است و داده های اخیر موضع آن را تایید می کند. نکته مهم این است که فعالان بازار جهانی نرخ‌ها پیش‌بینی‌های کاهش شدید چند هفته پیش را قیمت‌گذاری کرده‌اند.

UBS گفت: “ما انتظار داریم NZD در طی شش تا 12 ماه آینده عملکرد کمتری از ارزهای G10 داشته باشد، حتی دلار آمریکا.” ما پیش‌بینی‌های خود را برای کاهش به 0.58 تا پایان سال تکرار می‌کنیم، اگرچه ریسک‌های نزولی را برای این تخمین می‌بینیم زیرا اکنون انتظار کاهش 50 واحدی در ماه نوامبر (پیش از 25 واحد در ثانیه) را داریم.

در ساعت 05:20 ET (09:20 به وقت گرینویچ)، NZD/USD با 0.2% افزایش به 0.6076 رسید که در طول هفته گذشته بیش از 2% کاهش داشت.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.