پیگیری رفع مشکل نقدینگی شرکت‌های تجهیزات پزشکی/ همگام با پیشرفت‌های جهانی گام برداریم

مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت بر لزوم ارتقا و بهبود کمیت و کیفیت محصولات پزشکی تولید داخل، تاکید کرد. به گزارش هوشمند نیوز، دکتر علی جعفریان، در بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران مِد ۲۰۲۴، با حضور در ستاد خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت که در این نمایشگاه مستقر

کد خبر : 507795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
پیگیری رفع مشکل نقدینگی شرکت‌های تجهیزات پزشکی/ همگام با پیشرفت‌های جهانی گام برداریم



مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت بر لزوم ارتقا و بهبود کمیت و کیفیت محصولات پزشکی تولید داخل، تاکید کرد.

به گزارش هوشمند نیوز، دکتر علی جعفریان، در بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران مِد ۲۰۲۴، با حضور در ستاد خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت که در این نمایشگاه مستقر است، گفت: تولیت سلامت بر عهده وزارت بهداشت است، بنابراین هرچه به سلامت مرتبط باشد نیز در حیطه رسالت و تعهد وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقا و بهبود کیفیت ساخت تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور، تصریح کرد: امروزه، تکنولوژی و فناوری های مدرن به عرصه سلامت نیز وارد شده و تقریبا بخش اعظم خدمات سلامت را در برگرفته است. 

جعفریان تاکید کرد: کمیت و کیفیت تجهیزات پزشکی در نتیجه درمان تاثیرگذار است. تجهیزات و ملزومات پزشکی باید هم باکیفیت و هم در دسترس باشند. در دوران کرونا دیدیم که وقتی یک وسیله پزشکی یا یک قلم دارو در دسترس نبود، با چه مشکلاتی مواجه می‌شدیم. 

 مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت با بیان اینکه فناوری، روز به روز درحال پیشرفت بوده و باید پا به پای پیشرفت های جهانی گام برداریم، افزود: تجهیزات و ملزومات پزشکی، بخش کلیدی ارائه خدمات مطلوب سلامت، به مردم است و با وجود مشکلاتی مانند تحریم ها، چنانچه در این حوزه پیشرفت کرده و بتوانیم محصولات باکیفیتی تولید کنیم، یک مزیت برای خود ایجاد کرده ایم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی درخصوص صادرات تجهیزات پزشکی تولید داخل، گفت: در حوزه صادرات باید ابتدا نیاز داخل را تامین کنیم و بعد به صادرات بیندیشیم. کیفیت محصولات برای صادرات نیز باید مطابق استانداردهای جهانی باشد تا قابل عرضه شود. 

مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در کشورمان شرکت‌هایی هستند که سالهاست در زمینه تولید و تامین محصولات پزشکی نقش کلیدی ایفا می کنند؛ این شرکت ها چالش هایی مانند منابع مالی، اعم از ارزی و ریالی، دارند که در تامین مواد اولیه آنها را دچار مشکل می‌کند که سعی کنیم آنها را پیگیری و مرتفع کنیم؛ دکتر ظفرقندی پیگیر هستند که بتوانند مشکلات ارزی و نقدینگی شرکت های تجهیزات پزشکی را مرتفع سازند تا این شرکت ها در زنجیره تولید و تامین محصولات پزشکی دچار مشکل نشوند.

نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران مِد ۲۰۲۴) که در نمایشگاه شهر آفتاب از ۱۹ مهر ماه به مدت چهار روز آغاز شده، امروز یکشنبه ۲۲ مهر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.