مزایای آوسبیلدونگ: چرا این مسیر برای بسیاری جذاب است؟

آوسبیلدونگ از جمله بهترین راههای مهاجرت به کشورهای مختلف جهان است که امروزه متقاضیان زیادی قصد استفاده از آن را دارند. طبیعتا هر کشوری، چندین روش مهاجرتی را تعیین نموده تا افراد بتوانند متناسب با شرایط خود، از میان آنها دست به انتخاب بزنند. یکی از این روشها، آوسبیلدونگ رشته‌های مختلف است و به همین

کد خبر : 507703
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۱
مزایای آوسبیلدونگ: چرا این مسیر برای بسیاری جذاب است؟


آوسبیلدونگ از جمله بهترین راههای مهاجرت به کشورهای مختلف جهان است که امروزه متقاضیان زیادی قصد استفاده از آن را دارند. طبیعتا هر کشوری، چندین روش مهاجرتی را تعیین نموده تا افراد بتوانند متناسب با شرایط خود، از میان آنها دست به انتخاب بزنند. یکی از این روشها، آوسبیلدونگ رشته‌های مختلف است و به همین جهت در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که مزایای آوسبیلدونگ چیست و چرا این مسیر برای بسیاری جذاب است؟

برای هر انسانی موقعیت‌ها زمانی می‌توانند به عنوان جذاب طبقه‌بندی شوند که امتیازات ویژه‌ای به همراه داشته باشند. آوسبیلدونگ هم از این امر مستثنی نیست.

کسانی که متناسب با علایق، موقعیت یا هر دلیل دیگری، در میان انواع مختلف رشته‌های آوسبیلدونگ دست به انتخاب میزنند، مطمئن هستند که با فعالیت موثر می‌توانند مزایای خاصی دریافت کنند. از جمله دریافت مدرک بین المللی بسیار معتبر، امکان ادامه تحصیل بیشتر، اینده کاری ایده‌آل و بسیاری امتیازات دیگر.

فردی که برای مهاجرت به کشور دیگر اقدام میکند در واقع خواهان بهبود موقعیت خود به درجات بالاتر می‌باشد. مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ از جمله راه حلهایی جذابی است که به بهترین شکل این امکان را برای شما مهیا میکند.

در ادامه با بررسی تمایز آوسبیلدونگ با دیگر موارد کاراموزی، بسیاری از ویژگی‌های جذابیت آوسبیلدونگ را نیز عنوان خواهیم کرد.

آوسبیلدونگ در مقایسه با کارآموزی‌های دیگر: چه چیزی آن را متمایز می‌کند

طبیعتا آوسبیلدونگ میتواند مزایای متفاوتی در مقایسه با دیگر روشهای کارآموزی داشته باشد که تا این حد مورد محبوبیت واقع شده است. در ادامه آوسبیلدونگ را با دیگر کاراموزی‌ها مقایسه خواهیم کرد تا دلیل این تمایز بیشتر آشکار گردد:

متقاضیان آوسبیلدونگ بر خلاف بسیاری از دوره‌های کارآموزی دیگر، در طول دوره معمولا متناسب با نوع آوسبیلدونگ، شرکت مربوطه و ایالتی که در آن مشغول میشوند، ماهانه حقوق دریافت میکنند. در واقع متناسب با رشته‌ای که در آن فعال هستید، ماهیانه‌ای حدودا هفتصد الی ۱۵۰۰ یورو میتوانید به عنوان درآمد داشته باشید. با این وجود در نظر داشته باشید که این درامد خالص نیست و مواردی همچون مالیات و بیمه و غیره از آن کسر خواهد شد.

آوسبیلدونگ به عنوان یکی از انواع کاراموزی‌های حرفه‌ای، میتواند برای شما یک رزومه کاری قوی به همراه داشته باشد. این رزومه در واقع باعث افزایش شانس شما در بازار کار شده و به عنوان یک موقعیت ویژه باعث میگردد تا حتی این امکان را داشته باشید که توسط شرکت‌های بسیار بزرگ و موفق استخدام شوید. با حضور در دوره‌های آوسبیلدونگ درواقع شما با یک تیر دو نشان می‌زنید و علاوه بر اخذ مدرک تخصصی، یک بلیط معتبر برای آینده کاری خود دریافت میکنید.

در بحث تمایز  آوسبیلدونگ از دیگر کاراموزی‌ها، دیگر دلیل اصلی  این است که این دوره معمولا به اثبات تمکن مالی نیاز ندارد، چرا که در بسیاری مواقع به کارآموز حقوق تعلق خواهد گرفت. چنانچه حقوق ناخالص دریافتی ماهیانه،‌ از حد مشخص شده‌‌ی دولت پایین‌‌تر باشد، متقاضی میبایست مابه‌تفاوت میزات حقوق خود را تا تمکن مالی تصویبی، محاسبه کرده و به عنوان تمکن مالی ارائه دهد.

از جمله شرایط آوسبیلدونگ، این است که متقاضی مانند یک کارمند از مزایای بسیاری برخوردار میگردد. انواع کمک هزینه‌ها، مرخصی، بیمه، تجهیزات کاری متناسب و بسیاری موارد دیگر، از جمله این مزایا هستند. در واقع فرد از ابتدا، وارد دنیا جذاب بازار کار خواهید شد.

  • امکان ادامه تحصیل

در بحث تمایز کارآموزی آوسبیلدونگ، که معمولا دو الی چهار سال طول میکشد، بیان این نکته حائز اهمیت است که چنان چه تمایل داشته باشید ادامه تحصیل بدهید، می‌توانید پس از اتمام دوره، در دوره‌های WeiterBildung شرکت نمایید. در این دوره‌ی کاملا اختیاری، شما این امکان را دارید که با ادامه کاراموزی به مدت شش ماه تا دو سال دیگر، به یک فوق  تخصص در کار خود بدل شده و مزایای خود را در مواردی چون ارتقاء موقعیت شغلی و افزایش حقوق تثبیت کنید.

  • اخذ مدرک بین المللی

گذر موفقیت آمیز از دوره‌ آوسبیلدونگ بر خلاف تعدادی از کارآموزی‌های دیگر، برای شما حامل مدرک معتبر جهانی از شرکت برگزار کننده خواهد بود. شما با داشتن این مدرک می‌توانید به فرصت‌های شغلی عالی دسترسی پیدا کنید.

با داشتن این مدرک در بسیاری مواقع حتی می‌توانید به راحتی برای اقامت دائم و شهروندی کشور مربوطه نیز درخواست دهید.

آوسبیلدونگ برای بزرگسالان: آیا با سن بالا هم می‌توان وارد شد؟

شرایط و محدودیتهای مربوط به سن، برای شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ از جمله جنبه‌های مهم و بسیار مورد توجه میباشد. در حالی که برای ورود و انتخاب رشته‌های مختلف آوسبیلدونگ هیچ حداکثر سنی رسمی وجود ندارد اما توصیه‌ها و ملاحظات مختلفی برای متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد. به عبارت دیگر قانون سنی حداقل ۱۸ سال تعریف شده اما قانون حداکثر سنی در حال حاضر موجود نیست. این بدین معنی است که از لحاظ قانونی، هر فردی در هر سنی می‌تواند در این برنامه‌ها شرکت کند. با این وجود سن متقاضی میتواند در کاهش ریسک پذیرش یا عدم پذیرش از سوی کارفرما بسیار تأثیرگذار باشد.

آوسبیلدونگ برای بزرگسالان: آیا با سن بالا هم می‌توان وارد شد؟

با وجود محدودیت‌های ویزا و وجود چالش‌هایی برای متقاضیان مسن‌تر هنوز هم برخی از رشته‌ها و صنایع به صورت ویژه یا به دلیل کمبود کارآموز، به دنبال افراد با تجربه و سن بالاتر هستند. حتما جهت بررسی سن خود و شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ پیش‌تر با موسسات مهاجرتی معتبر، مشاوره نمایید.

پشتیبانی‌های دولتی برای کارآموزان آوسبیلدونگ: از کمک‌هزینه تا بیمه

زمانی که دولت یک کشور به دلایل مختلف از جمله بالا بردن فعالیت اقتصاد داخلی، نداشتن نیروی کار کافی و بسیاری موارد دیگر، اقدام به پذیرش مهاجران خارجی میکند، طبیعی است که پشتیبانی‌های خوبی نیز برای متقاضیان خود داشته باشد.

از جمله ارائه ویزای آوسبیلدونگ به متقاضیان کار حتی مواردی که فاقد مدارک و تحصیلات دانشگاهی هستند. در واقع دولت  این امکان را ایجاد میکند که افراد با شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ، مهارتهای لازم را کسب نموده و بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی، تنها با ارائه دیپلم ۱۲ ساله وارد بازار کار شوند.

مورد دیگر این که دولت، شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ را رایگان نموده تا شرکت کنندگان در این دوره‌ها ملزم به پرداخت هزینه نباشند. چه بسا در این دوره کاراموزی حتی ماهیانه نیز بسته به نوع دوره و حیطه آموزشی، بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو هم به عنوان کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این متقاضی آوسبیلدونگ میتواند تحت پوشش سیستم بهداشتی دولتی یا بیمه قرار بگیرد. به عبارت دیگر می‌توانند از خدمات رایگان و ارزان پزشکی به راحتی برخوردار شوند.

کمک هزینه مسکن، حمل و نقل، برگزاری دوره‌های آموزش زبان، ارائه بلیط سفر در منطقه یا ایالت، تخفیفات مالیاتی و غیره نیز از دیگر تلاشهای دولت برای جذب افراد متقاضی آوسبیلدونگ است.

سخن پایانی

دوره‌های آوسبیلدونگ به دلیل شرایط و مزایای منحصر به فردی که به دنبال دارند، مدت‌هاست که به‌ عنوان مسیری مؤثر برای کسب مهارت‌های عملی و شغلی پایدار در نظر گرفته می‌شوند. آوسبیلدونگ به عنوان یک دوره کاراموزی، نسبت به بسیاری کاراموزی‌های دیگر، برای متقاضیان خود مزایای خاصی دارد که پیش‌تر عنوان شد. در کنار تمام این موارد، حمایت دولت هر کشور از متقاضیان است که به آوسبیلدونگ چنین ارزش بالایی داده است. برای کسب موفقیت بیشتر جهت پذیرش در انواع مختلف رشته‌های آوسبیلدونگ، بهترین قدم مراجعه و مشاوره با مجموعه‌هایی است که از اعتبار و دانش کافی در این خصوص برخوردار هستند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.