چین ۷۰۰۰ اتریوم را به فروش گذاشت!

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از رمزارزنیوز، این فروش که ارزش آن به ۱۶.۷ میلیون دلار می‌رسد، فشار فروش بیشتری به بازار وارد کرده و باعث کاهش ۲ درصدی قیمت اتریوم در چند ساعت گذشته شده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی ۲۴۰۰ دلار معامله می‌شود. در این میان، گمانه‌زنی‌هایی

کد خبر : 507074
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۳۷
چین ۷۰۰۰ اتریوم را به فروش گذاشت!



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از رمزارزنیوز، این فروش که ارزش آن به ۱۶.۷ میلیون دلار می‌رسد، فشار فروش بیشتری به بازار وارد کرده و باعث کاهش ۲ درصدی قیمت اتریوم در چند ساعت گذشته شده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی ۲۴۰۰ دلار معامله می‌شود.

در این میان، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه دولت چین ممکن است ۵۴۲,۰۰۰ واحد اتریوم باقی‌مانده را نیز به فروش برساند که ارزش آن بیش از ۱.۳ میلیارد دلار است. در صورت انجام این فروش، احتمال این که قیمت اتریوم به زیر ۲۰۰۰ دلار سقوط کند، وجود دارد.

در همین حال، تحلیلگر بازار، ErgoBTC، گزارش داده که کیف‌پول‌های مرتبط با این کلاهبرداری که از سال ۲۰۲۱ غیرفعال بودند، اخیراً دوباره شروع به انتقال دارایی کرده‌اند.

پروژه پلاس توکن که یک طرح پانزی (Ponzi) در چین بود، در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ حدود ۲.۶ میلیون کاربر را فریب داد. در آن زمان، پلیس محلی چین ۱۴ میلیارد دلار BTC، ETH و سایر آلت‌کوین‌ها را از این پروژه مصادره کرده بود.

دولت چین در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، بخش زیادی از بیت‌کوین‌های مصادره‌شده را فروخت، اما کوین‌های اتریوم تا سال ۲۰۲۱ دست‌نخورده باقی ماندند. تا این که در آن سال، حدود یک‌سوم از ۸۴۰,۰۰۰ اتریوم به صرافی بی‌دسک (Bidesk) منتقل و فروخته شد.

طبق گزارش‌ها، مابقی اتریوم‌ها تا آگوست ۲۰۲۴ غیرفعال بودند، اما اخیراً ۵۴۲,۰۰۰ واحد اتریوم به ۲۹۴ آدرس جدید منتقل شده‌اند.

در همین راستا، علی مارتینز، تحلیلگر برجسته بازار، در اوایل این هفته گفته بود که اتریوم در داخل ساختار یک الگوی مثلث متقارن در حال معامله است و افت احتمالی قیمت به زیر ۲۳۰۰ دلار، می‌تواند منجر به ریزش آن تا ۱۸۰۰ دلار شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.