بهترین سریال های جی جین هی- از عشق یانگوم تا عشق دونگ یی

آیا می دانید بهترین سریال های جی جین هی کدام اند؟ جی جین هی (Ji Jin-hee) از بازیگران معروف و موفق کره جنوبی است که بسیاری ها او را با سریال دونگ یی و یا هم یانگوم (جواهری در قصر) می شناسند. جی جین هی نه تنها بازیگر مشهوری است بلکه در زمینه عکاسی و

کد خبر : 507070
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۱۱
بهترین سریال های جی جین هی- از عشق یانگوم تا عشق دونگ یی


آیا می دانید بهترین سریال های جی جین هی کدام اند؟ جی جین هی (Ji Jin-hee) از بازیگران معروف و موفق کره جنوبی است که بسیاری ها او را با سریال دونگ یی و یا هم یانگوم (جواهری در قصر) می شناسند. جی جین هی نه تنها بازیگر مشهوری است بلکه در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت می کند. استعداد او ابتدا توسط یک کمپانی iHQ کشف شد. با این حال او قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان عکاس در یک آزانس تبلیغاتی مشغول به کار بود.

اکنون ما در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین سریال های جی جین هی صحبت کنیم. در واقع ما این سریال ها را فهرست وار به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بیوگرافی جی جین هی را در خبرنامه بخوانید.

بهترین سریال های جی جین هی

همانطور که دیده اید، جی جین هی تا به حال در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته و در ژانرهای مختلف نقش آفرینی کرده است. اکنون این بازیگر 53 ساله کره جنوبی مجموعه ای از بهترین سریال ها دارد که ارزش یک بار دیدن را دارند. بنابراین این مقاله را بخوانید و در برنامه تماشای فیلم ها حتما اسم این 7 سریال را نیز یادداشت کنید. بهترین سریال های جی جین هی، بازیگر معروف و ستاره منحصر به فرد سینمای کره جنوبی که آثار ماندگاری دارد. به خواندن ادامه دهید.

جواهری در قصر (۲۰۰۳)

ژست صمیمی یانگوم و بازیگر معروف چینی

یکی از بهترین سریال های جی جین هی که او را به چهره ای شناخته شده تبدیل کرد، سریال جواهری در قصر است. این سریال باعث شد نه تنها جین هی معروف شود، بلکه باعث شد مردم در سراسر دنیا به تماشای فیلم ها و سریال های کره ای علاقه مند شوند.

داستان سریال جواهری در قصر که در آن جی جین هی نقش یک افسر نیرومند، اهل دانش و کتاب و خوشتیپ را بازی می کند، داستان زندگی کودک یتیمی به نام «یانگوم» را روایت می کند. این دختر کوچک از پایین‌ترین مراتب خدمتکاری در قصر است که به اولین بانوی پزشک دربار تبدیل می شود.
در این سریال جین هی یانگوم را به طور اتفاقی می‌بینید و با او آشنا می شود که همین آشنایی باعث ایجاد عشقی عمیق بین آن ها می شود. در این سریال جی جین هی و لی یونگ ئه هر دو بازی درخشانی دارند که آن ها را به چهره هایی معروف در سطح بین المللی تبدیل می کند.

دونگ‌یی (۲۰۱۰)

تصاویر تولد هان هیو جو، بازیگر سریال دونگیتصاویر تولد هان هیو جو، بازیگر سریال دونگی

سریال دونگ‌یی نیز درست مثل “جواهری در قصر” شاهکاری دیگر از جی جین هی است. او برخلاف سریال جواهری در قصر که نقش یک افسر را داشت، در این سریال نقش پادشاه سوکجونگ را بازی می کند. در تاریخ کره جنوبی او یکی از باهوش‌ترین امپراتوران سلسلۀ چوسان به حساب می آید که با وجود رقابت‌های شدید سیاسی در دربارش توانست آرامش و وحدت کشور را حفظ کند.

نقش اول مقابل جی جین هی را هان هیو جو در نقش دونگ‌یی بازی می کند که بعد از کشته شدن خانواده‌اش پا به قصر می گذارد تا راز توطئه ای که باعث شد خانواده اش بدنام شود را فاش کند. آنچه باعث جذابیت این سریال شده است، داستان آشنایی و برقراری ارتباط پادشاه سوکجونگ با دونگی قصه است. دونگ‌یی یک بار پادشاه را کاملا تصادفی با لباس یک افسر معمولی در شهر دید و مدت ها بعد، بدون این که بداند او پادشاه است، رابطه ای کاملا دوستانه و صمیمی با او داشت. این رابطه در نهایت به عشق و ازدواج منجر شد.

مردی که ازدواج نمی‌کرد (۲۰۰۹)

مردی که ازدواج نمی‌کرد (۲۰۰۹)مردی که ازدواج نمی‌کرد (۲۰۰۹)

جی جین هی در سریال مردی که ازدواج نمی‌کرد، در نقش یک معمار ثروتمند و خوش‌تیپ به اسم جائه هی جلوی دوربین حاضر می شود که مجرد مانده و با وجود داشتن همه شرایط ایده‌آل ازدواج، به دلیل شخصیت جدی و خشکش و نظمی که زندگیش دارد باعث شده هیچ زنی مجذوب جذابیت او نشوند.

در طول سریال جائه هی به نظر می آید که او هرگز قرار نیست ازدواج کند اما حضور مون‌جونگ پزشک چهل ساله‌ای (با بازی اوم جونگ‌هوا) که بیشتر اوقات را مشغول به کار است و به همکارانش کمک می کند، همه معادلاتش به هم می ریزد.
آشنایی این دو کم کم روی شخصیت جائه هی تاثیر می‌گذارد و باعث می شود او ارتباط دوستانه‌تر با اطرافیانش (از جمله سگ همسایه) پیدا کند.

پیشگوی بزرگ (۲۰۱۲)

پیشگوی بزرگ (۲۰۱۲)پیشگوی بزرگ (۲۰۱۲)

در سریال تاریخی و دیدنی پیشگوی بزرگ، جی جین هی دوباره در نقش یکی از پادشاهان چوسان جلوی دوربین حاضر می شود. او در این سریال پادشاهی را از پدرش به ارث نبرده، بلکه خود پادشاهی است که یک سلسله را تاسیس می کند. این سریال راوی داستان یک ژنرال سرزمین گوریو به اسم یی سئونگ گی (با بازی جی جین هی) است که با از بین بردن حکومت گوریو، سلسلۀ چوسان را تاسیس می‌کند و خودش اولین پادشاه این سلسله می شود.

علاوه براین، در این سریال مجموعه ای از پیشگو‌ وجود دارند که در طول مجموعه داستان آن ها نیز بازگو می شود و به پادشاه در طول دوران پادشاهی‌اش کمک می کنند.

بازماندۀ برگزیده؛ ۶۰ روز (۲۰۱۹)

بازماندۀ برگزیده؛ ۶۰ روز (۲۰۱۹)بازماندۀ برگزیده؛ ۶۰ روز (۲۰۱۹)

بازمانده برگزیده، درام سیاسی است که جی جین هی در نقش رئیس کشور کره جنوبی در آن بازی می کند. در این نقش او یک رئیس جمهور است و ماجرا از این جا شروع می شود که پارک مو جین (جی جین هی) ابتدا به عنوان وزیر محیط زیست انتخاب می شود اما بعد از یک نزاع سیاسی، رئیس جمهور می خواهد او را از سمتش عزل کند. درست موقعی که او تصمیم به عزل پارک مو جین می گیرد، ساختمان مجلس در یک بمبگذاری منفجر می شود و همه اعضای کابینه بر علاوه رئیس جمهور کشته می شوند.

در این میان پارک موجین چون به آن جلسه نرفته، زنده می ماند و تنها عضو باقی مانده از کابینه است که برای 60 روز به جای رئیس جمهور اداره مورد کشور را به دست می گیرد.

مخفی (۲۰۲۱)

مخفی (۲۰۲۱)مخفی (۲۰۲۱)

جی جین هی در سریال مخفی نقش مردی به نام هان جونگ-هیون را بازی می‌کند که مامور سازمان اطلاعات ملی است. او در طول 30 سال قبل هویتش را حتی از همسرش پنهان کرده و همه فکر می کنند او صاحب یک مغازه تعمیر دوچرخه است. اما از طرفی دیگر همسرش چی یون-سو با نقش آفرینی کیم هیون-جی، یک وکیل حقوق بشری است که به عنوان مدیر تحقیقات فساد انتخاب می شود.

در همین حین جایگاه شغلی جدیدش باعث می شود هویت واقعی جونگ هیون‌ در معرض فاش شدن قرار بگیرد. همین اتفاق نیز رابطه زن و شوهری آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

عشق در خانه (۲۰۲۴)

عشق در خانه (۲۰۲۴)عشق در خانه (۲۰۲۴)

یکی دیگر از جذابترین و بهترین سریال های جی جین هی، سریال عشق در خانه است. سریال عشق در خانه از جدیدترین کارهای اوست که به تازگی منتشر شده و مخاطبان زیادی را مجذوب خود کرده است. جی جین هی در این سریال نقش مردی به نام بیون موجین را بر عهده دارد که 12 سال قبل ورشکست شده و باعث شد خانواده اش از هم بپاشد و از همسرش طلاق بگیرد. حالا اما به عنوان یک میلیاردر سراغ همسر، دختر و پسرش می رود و امیدوار است همسرش قبول کرده و برگردد. با این که دخترش با این ایده مخالف است اما پسرش دوست دارد دوباره خانواده اش را کنار یکدیگر ببیند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.