شروع گفته‌های قلعه‌نویی با آرزوی سلامت برای کاتانچ/ما هم با پرواز از آسمان ایران و با امنیت کامل آمدیم/ ایران از امن‌ترین کشورهای دنیاست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان شرکت کرد.خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در ازبکستانم. اول از همه دعا می‌کنم مشکل همکار عزیزم کاتانچ بر طرف بشود و سلامت باشند. فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. ازبکستان خیلی با برنامه بازی می‌کند. ما ایرانیم و

کد خبر : 506213
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۰
شروع گفته‌های قلعه‌نویی با آرزوی سلامت برای کاتانچ/ما هم با پرواز از آسمان ایران و با امنیت کامل آمدیم/ ایران از امن‌ترین کشورهای دنیاست



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان شرکت کرد.
خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در ازبکستانم. اول از همه دعا می‌کنم مشکل همکار عزیزم کاتانچ بر طرف بشود و سلامت باشند.

فردا بازی سختی برای هر دو تیم است.

ازبکستان خیلی با برنامه بازی می‌کند. ما ایرانیم و تیم خیلی خوبی داریم. گروه ما گروه سختی است اما دو تیم با ۶ امتیاز بل هم رسیدیم. اجازه بدهید بحث فنی و تکنیکی نکنیم ولی امیدوارم در بازی فردا کمتر بی دقتی کنیم و از فرصت‌های بدست آمده بهتر استفاده کنیم. شاید فردا دو تیم فرصت کمتری بدست می‌آورند. فردا شاهد یک بازی فیزیکی و تاکتیکی هستیم و  باید از موفقیت‌های مان نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتظار داشتم تنها درباره بازی با ازبکستان بپرسید اجازه بدهید تمرکز ما روی بازی فردا باشد. کشور خوب ایران و مردم ایران از بهترین‌های دنیا هستند و ایران هم یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست.

من هم موافقم که در مملکت‌مان بازی‌های آسیایی را برگزار کردیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است. خود ما دیروز با پرواز از تهران به تاشکند آمدیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است. بگذارید درباره بازی با قطر بعدتر حرف بزنیم و فقط روی بازی ازبکستان تمرکز کنیم.

خط دفاع ما تنها خط دفاع گروه است که گل نخورده است و کلین شیت داشتیم. تازه بازی قبلی با ازبکستان هم صعودمان قطعی بوده.

ما قبول داریم ازبکستان بازیکنان بزرگی دارد را قبول داریم و از هر نظر آماده این بازی هستیم ولی نتیجه دست آن بالایی است!

من حدود ۵۰ سال در فوتبال بودم. فوتبال جای تلاش است تا تماشاگران لذت ببرند. به نظر من فرهنگ کری خوانی در فوتبال جایگاه مناسبی نیست. فوتبال جایی است که همه باید تلاش کنیم که از آن لذت ببریم.

من خیلی خوشحالم که مجموعه کافا تشکیل شده و کشورهای عضو کافا از بهترین‌های آسیا می‌شوند. اولین تورنمنتی بود که قهرمان شدیم و با کلین شیت در ازبکستان قهرمان شدیم. کافا اگر تداوم داشته باشد برای فوتبال آسیا کمک کننده است.

سوال جنجالی که راهنمای ازبک را به قلعه‌نویی لو داد/ «سردار وارد کری خواندن نشو، خودم جواب سئوال را می‌دهم!»

سئوال خبرنگار ازبک درباره ضعف خط دفاعی ایران و مهاجم‌خوب تیم‌شان گفت. سئوالی که سبب شد تا راهنمای ازبک تیم‌ملی که در مقام راهنما ۵ باری با تیم‌ملی بوده شروع به ترجمه فارسی کند. اتفاقی که باعث شوکه شدن همراهان تیم‌ملی و خنده‌های شان شد. قلعه نویی همان جا و بعد از کنفرانس به محمد راهنمای ازبک‌شان طعنه زد که ۵ بار قبل رو نکرده فارسی بلد است و حس عجیبی از اینکه او حرفهای‌شان را می‌فهمیده را در صورتش داشت.

سئوال خبرنگار ازبک اما واکنش سردار را هم به همراه داشت. او به کری این خبرنگار پاسخ داد و گفت: آخرین باری که ایران را بردید چه زمانی بوده است؟ سال ۲۰۱۲؟

قلعه‌نویی اما به میان حرف‌های سردار آمد و گفت وارد فضای کری نشو بگذار خودم جواب می دهم. قلعه‌نویی خیلی طولانی در جای جای کنفرانس درباره پرهیز از کری و تلاش برای لذت بردن از فوتبال حرف زد. او که خود اشاره کرد ۵ دهه از حضورش در فوتبال می‌گذرد، با تیشرت یکدست سفیدش انگار پخته‌ترین ورژن قلعه‌نویی است تا به حال همه دیده‌ایم. او که خیلی خوب از امنیت ایران گفت و بی تنش از حق ضایع شده تیمش و هواداران ایرانی دفاع کرد و بازیکنانش را هم سعی کرد در مسیر پرهیز از حاشیه راهبری کند.

۲۵۱ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.