احکام اعضای کارگروه مشاوران املاک اتاق اصناف ایران اعطاء شد

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، اعطای احکام اعضای کارگروه مشاوران املاک اتاق اصناف ایران با حضور مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد.  صفایی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات کمیسیون تخصصی مشاوران املاک، پایان ماموریت کمیسیون فوق را اعلام و از اعضای کارگروه مشاوران املاک

کد خبر : 505988
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
احکام اعضای کارگروه مشاوران املاک اتاق اصناف ایران اعطاء شد



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، اعطای احکام اعضای کارگروه مشاوران املاک اتاق اصناف ایران با حضور مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد.

 صفایی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات کمیسیون تخصصی مشاوران املاک، پایان ماموریت کمیسیون فوق را اعلام و از اعضای کارگروه مشاوران املاک به موجب قبول مسئولیت جدید قدردانی کرد و افزود: ساماندهی بازار مسکن و مسائل مرتبط با حقوق و اختیارات مشاوران املاک، نه تنها، موضوع روز اتاق اصناف ایران است بلکه به مهمترین موضوعات صنفی کشور تبدیل شده است. جلسات متعددی در این باره برگزار شده است و باید با همت مستمر اعضای کارگروه حاضر، مسائل موجود رفع شود.

وی خطاب به اعضای کارگروه مشاوران املاک افزود: اخیرا نشستی با وزیر دادگستری جهت تبیین موضوعات مشاوران املاک با حضور تعدادی از شما برگزار شد و آنچه از سوی شما در این جلسه مطرح شد نشان دهنده تسلط دقیق بر مسائل مشاوران املاک است و چنانچه لازم باشد با دیگر مسئولان ذی‌ربط نیز جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ما می‌دانیم که مشکل گرانی مسکن فراتر از تعرفه (کمیسیون) مشاوران املاک است و ما امیدواریم با اصلاح آیین‌نامه‌های مربوط به سامانه‌های خودنویس و کاتب، ضمن حفظ معیشت یک میلیون خانوار که در صنف مشاوران املاک مشغول به کار هستند، بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه املاک نیز رفع شود.

حمید گرامیان، رئیس کارگروه مشاوران املاک کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به مشکلات مشاوران املاک تاکید کرد: تا زمانی که ساخت و ساز مسکن با حمایت دولت افزایش نیابد مشکلات بازار مسکن حل نمی‌شود؛ لذا در این کارگروه تلاش خواهیم کرد حمایت وزارت راه و شهرسازی، کمیسیون عمرانی مجلس و قوه قضاییه را جلب کنیم و یکی از مطالبات ما مربوط به اصلاح آیین نامه‌ها و مشکلات موجود در سامانه‌های متعددی است که در زمینه ساماندهی بازار املاک ایجاد شده است.

بنابر این گزارش، در جلسه مذکور، بر آمادگی اعضای کارگروه برای ارتقاء آموزش مشاوران املاک در سراسر کشور، برگزاری جلسات حضوری در شهرستان‌ها و ایجاد شبکه اطلاع رسانی تخصصی برای مشاوران املاک سراسر کشور و … تاکید شد.

در پایان این نشست احکام اعضای کارگروه املاک اتاق اصناف ایران از سوی مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران اعطا شد.

بر این اساس حمید گرامیان بعنوان رئیس کار گروه و کیانوش گودرزی، مهدی کرباسیان، علیرضا نیکوراد، علیرضا دهقانی، محمد اصفهانی نسب و محمد کشاورزی به عنوان اعضای کارگروه منصوب شدند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.