چشم انداز USD/JPY در آستانه انتخابات

Investing.com – این جفت اخیراً شاهد معاملات پرنوسانی بوده است و سیتی گروپ در مورد تحرکات احتمالی خود با ژاپن و ایالات متحده میزبان انتخابات در آینده نزدیک بحث می کند. در ساعت 09:00 ET (13:00 GMT)، USD/JPY با 0.1% کاهش در 148.09 ین معامله شد و در ابتدای هفته در بالاترین سطح دو ماهه

کد خبر : 505969
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
چشم انداز USD/JPY در آستانه انتخابات



Investing.com – این جفت اخیراً شاهد معاملات پرنوسانی بوده است و سیتی گروپ در مورد تحرکات احتمالی خود با ژاپن و ایالات متحده میزبان انتخابات در آینده نزدیک بحث می کند.

در ساعت 09:00 ET (13:00 GMT)، USD/JPY با 0.1% کاهش در 148.09 ین معامله شد و در ابتدای هفته در بالاترین سطح دو ماهه 149.12 ین معامله شد.

در ژاپن، هفته گذشته شیگرو ایشیبا، که اخیراً به عنوان صد و دومین نخست‌وزیر کار خود را آغاز کرد، انتخابات زودهنگام را در 27 اکتبر برگزار کرد.

مجلس سفلی دارای 465 کرسی است که LDP در حال حاضر 258 کرسی و شریک ائتلافی آن کومیتو دارای 32 کرسی است. معیار نهایی موفقیت برای نخست وزیر ایشیبا این خواهد بود که آیا او بتواند اکثریت 233 کرسی را برای اتحاد LDP-Komeito حفظ کند.

«میزان محبوبیت LDP به دلیل رسوایی‌های سیاسی مختلف در چند سال گذشته کاهش یافته است، بنابراین تقریباً قطعی است که در انتخابات این ماه کرسی‌ها را از دست خواهیم داد. با این حال، ما نمی‌توانیم تصور کنیم که ائتلاف حاکم 57 کرسی را از دست بدهد و این بدان معناست که دیگر اکثریت را در اختیار ندارد.»

سیتی افزود: بنابراین، “ما فکر نمی کنیم که انتخابات عمومی ژاپن یک محرک مهم برای USD/JPY باشد.” انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در هفته آینده احتمالاً تأثیر بیشتری خواهد داشت.»

در دولت هریس یا دولت ترامپ، ما معتقدیم که نوع مداخلات خرید ین که دولت ژاپن در چند سال گذشته انجام داده احتمالا تا حدودی پذیرفته می شود.

با این حال، مداخله برای فروش ین (خرید دلار) می تواند دشوارتر باشد و این می تواند در دولت ترامپ عملاً غیرممکن شود، با توجه به اینکه رئیس جمهور سابق ترامپ احتمالاً تلاش خواهد کرد روند تقویت دلار را معکوس کند.

سیتی گفت: «ما در بلندمدت نسبت به این جفت ارز نزولی هستیم، اما سناریوی موردی ما برای میان‌مدت بهبودی حدود 150 ین تا پایان سال است» و بازگشت مجدد دلار/ین به دنبال داده‌های اشتغال ایالات متحده. جمعه گذشته در حد انتظار بوده است.

با این حال، ما معتقدیم میانگین متحرک 350 روزه (در حدود 149 دلار در حال حاضر) اکنون به یک خط مقاومت تبدیل شده است. ما شاهد صعود کوتاه مدت به خطوط 100 روزه یا 200 روزه (حدود 151.5 ین در حال حاضر) هستیم. سیتی اضافه کرد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.