نیکولاس: ریاست جمهوری ترامپ بهترین نتیجه برای بیت کوین است

Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید هفته دیگر، نظرم را به صراحت اعلام کردم که معتقدم دونالد ترامپ بهترین نامزد بیت کوین در انتخابات ریاست جمهوری آینده 2024 است. هارون پاسخ داد، و پس از خواندن آن، احساس می‌کنم که او هنوز تصویر بزرگ‌تر را از دست داده است. به نظر می رسد

کد خبر : 505775
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
نیکولاس: ریاست جمهوری ترامپ بهترین نتیجه برای بیت کوین است


Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید

هفته دیگر، نظرم را به صراحت اعلام کردم که معتقدم دونالد ترامپ بهترین نامزد بیت کوین در انتخابات ریاست جمهوری آینده 2024 است. هارون پاسخ داد، و پس از خواندن آن، احساس می‌کنم که او هنوز تصویر بزرگ‌تر را از دست داده است. به نظر می رسد نکات اصلی آرون این است که ترامپ فقط از بیت کوین کنندگان برای رای آنها استفاده می کند و به وعده های خود عمل نمی کند.

در حالی که تا حدی با نکته اول موافقم، اما با دومی مخالفم. برخلاف آنچه که برخی از بیت‌کوین‌داران آنلاین می‌گویند، فکر نمی‌کنم ترامپ برای اینکه یک رئیس‌جمهور عالی بیت‌کوین باشد، مجبور نیست یک ماکسیمالیست و سایفرپانک باشد. در اینجا دلیل آن است.

ترامپ به همه آرایی که می تواند به دست آورد نیاز دارد. البته او تلاش خواهد کرد تا رای دهندگان ما را جذب کند، به خصوص زمانی که اکثر ما از قبل دیدگاه های سیاسی راستگرایانه داریم. برای حزب جمهوری خواه منطقی است که پول آزادی را بپذیرد، زیرا آنها اکنون بیشتر به اصول آزادی گرایش دارند، در حالی که دموکرات ها اقتدارگراتر شده اند.

پس رای دادن به ترامپ یک برد-برد است. او آرای بیشتری کسب می کند (برخی در ایالت های نوسان بحرانی)، و ما محیط بهتری را برای صنعت خود به دست می آوریم. به نظر من تجارت خوبی است.

و این مرا به چیزی سوق می دهد که در آن با هارون مخالفم. من معتقدم که ترامپ در مورد بیت کوین، اگر نگوییم تمام وعده های خود را حفظ خواهد کرد. چون خب، اکثر وعده هایی که او داده به نظر کارهای نسبتاً آسانی برای اجرا می رسد. اینطور نیست که او در این موضوع تنها باشد – اکنون سناتورها و نمایندگان کنگره طرفدار بیت کوین زیادی وجود دارند که او را مسئول می دانند.

سناتور سینتیس لومیس وجود دارد که می خواهد یک ذخیره استراتژیک بیت کوین ایجاد کند (با استفاده از بیت کوین که قبلاً متعلق به دولت است). تام ایمر، نماینده کنگره وجود دارد که می خواهد گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار کند و شخص بهتری را برای این صنعت منصوب کند. برای دیدن بقیه موارد می توانید به StandWithCrypto.com بروید.

اگر ترامپ انتخاب شود، مسایل دیگری و احتمالاً مهم‌تر را در دستور کار خود خواهد داشت. این واقعیت که سیاست‌های او به بیت‌کوین‌ها یک محیط نظارتی دوستانه برای ایجاد می‌دهد و سیاستمداران ضد بیت‌کوین را از ادامه حمله به این صنعت باز می‌دارد، همه اینها بدون دخالت ترامپ در آن، طوفانی عالی برای نوآوری به نظر می‌رسد.

این واقعیت که او کارهایی مانند آوردن استخراج کنندگان بیت کوین به Mar-a-Lago برای درک بهتر صنعت انجام داده است، شواهد کافی برای اثبات این نکته است.

فکر می‌کنم خیلی‌ها بیش از حد از ترامپ انتقاد می‌کنند، زیرا او گفت که در سال 2019 طرفدار بیت‌کوین نیست. منطقی نیست که از مردم متنفر باشیم که پس از اینکه طرفدار بیت کوین نیستند، به سراغ بیت کوین می روند. (با این حال، فکر می‌کنم انتقاد از ابتکارات غیر بیتکوینی ترامپ مانند World Liberty Financial خوب است، اما حتی این نیز ارزش از دست دادن تمام مزایای ریاست جمهوری او را ندارد.)

بنابراین، چرا ترامپ اکنون راس را آزاد می‌کند، در حالی که او از قبل این شانس را داشت که دوره ریاست جمهوری خود را ادامه دهد؟

در سیاست، مانند بیت کوین، همه چیز در مورد مشوق ها است و مشوق ها در اینجا همسو هستند.

این مقاله یک بگیر. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به نویسنده است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.