پایان ولع کارمندان وزارت ورزش!

خبری که به گوشم رسیده در نوع خودش جالب است.این نشان می دهد احمد دنیا مالی دارد ساختار سازی می کند و ریل حرکتی در وزارت خانه را درست می چیند تا قطار از این ریل خارج نشود. در طول سالیان گذشته و هر بار که انتخابات فدراسیونی برگزار شده کمتر باری اتفاق افتاده که

کد خبر : 505017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۸
پایان ولع کارمندان وزارت ورزش!



خبری که به گوشم رسیده در نوع خودش جالب است.این نشان می دهد احمد دنیا مالی دارد ساختار سازی می کند و ریل حرکتی در وزارت خانه را درست می چیند تا قطار از این ریل خارج نشود.

در طول سالیان گذشته و هر بار که انتخابات فدراسیونی برگزار شده کمتر باری اتفاق افتاده که کارمندی از وزارت ورزش و جوانان در آن انتخابات کاندیدا نشده باشد.

از همان دم در نگهبانی وزارتخانه گرفته تا بیخ گوش وزیر؛بارها و بارها مشاهده شده که کارمندان با این پشتوانه که در وزارت خانه هستند و احتمالا حمایت وزیر را هم پشت سرشان دارند در انتخابات فدراسیون های مختلف شرکت کرده و اتفاقا رای هم آورده اند!

آنهایی هم که ناکام بوده اند دوباره به وزارت خانه برگشته اند و دندان تیز کرده اند برای انتخابات بعدی و فدراسیون بعدی! اما آنچه که از قول وزیر ورزش و جوانان شنیده ام برایم جالب است؛ظاهرا دنیا مالی در یکی از جلسات ستادی شورای معاونین خطاب به معاونان و کارمندان گفته است که هیچ منعی برای حضور آنها در فدراسیون های ورزشی وجود ندارد!

البته وزیر ورزش دو شرط  را پیش روی آنها گذاشته که احتمالا خیلی از آنها را از این کار منصرف خواهد کرد.آنهایی که گاهی بدون تخصص لازم و صرفا چون سال ها کارمند وزارت خانه بوده اند به خودشان اجازه می دهند ریاست یک فدراسیون را برعهده بگیرند.

دنیامالی شرط کرده اگر کارمندی می خواهد در انتخابات شرکت کند اول باید از سمت خودش در وزارت خانه استعفا بدهد؛دومین شرط هم این است که اگر در آن انتخابات رای نیاورد حق بازگشت به وزارت خانه را ندارد.

شاید این اتفاق یک چیز ساده به نظر بیاید،اما تصمیم درستی است که احمد دنیا مالی برای پایان دادن به ولع کارمندانی که سودای ریاست بدون تلاش را داشتند انجام داده است.

کارمندانی که حالا باید راه را خودشان انتخاب کنند؛رفتن از وزارت خانه و رییس شدن در یک فدراسیون،یا رفتن از وزارت خانه و شکست در پروژه ای که بازگشتی برای شان به همراه نخواهد داشت.

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.