پایان مثبت 2024 برای بیت کوین

با نزدیک شدن به پایان سال 2024، سرمایه گذاران بیت کوین مشتاقانه به سه ماهه پایانی سال چشم دوخته اند، که به طور سنتی به اقدامات مثبت قیمتی معروف است. با گمانه زنی های بسیاری مبنی بر اینکه ممکن است یک رالی صعودی در افق باشد، بیایید داده های تاریخی را تجزیه و تحلیل کنیم،

کد خبر : 504391
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
پایان مثبت 2024 برای بیت کوین


با نزدیک شدن به پایان سال 2024، سرمایه گذاران بیت کوین مشتاقانه به سه ماهه پایانی سال چشم دوخته اند، که به طور سنتی به اقدامات مثبت قیمتی معروف است. با گمانه زنی های بسیاری مبنی بر اینکه ممکن است یک رالی صعودی در افق باشد، بیایید داده های تاریخی را تجزیه و تحلیل کنیم، روندها را تجزیه و تحلیل کنیم و احتمالات را که ممکن است قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری چگونه به نظر برسد، بسنجیم.

عملکرد تاریخی بیت کوین در سه ماهه چهارم

با نگاهی به دهه گذشته در نقشه حرارتی بازده ماهانه، Q4 اغلب سودهای چشمگیری را برای بیت کوین به ارمغان آورده است. داده‌ها نشان می‌دهد که بیت کوین اغلب سال را با قدرت به پایان می‌رساند، همانطور که سه ماه سبز متوالی در سال 2023 نشان می‌دهد. هر سال از این روند پیروی نمی‌کند، با این حال، سال‌های 2021 و 2022 کمتر مطلوب بودند و بیت‌کوین سال را با نرخ نزولی‌تری به پایان رساند. با این حال، سال‌هایی مانند 2020 و 2015 تا 2017 شاهد افزایش قیمت فوق‌العاده‌ای بودیم که پتانسیل یک پایان صعودی در سه ماهه چهارم را برجسته کرد.

شکل 1: عملکرد Q4 از نظر تاریخی برای بیت کوین قوی بوده است.مشاهده نمودار زنده 🔍

تجزیه و تحلیل نتایج بالقوه Q4 2024 بر اساس داده های تاریخی

برای درک بهتر نتایج بالقوه برای سه ماهه چهارم 2024، می‌توان عملکردهای سه ماهه چهارم قبلی را با قیمت فعلی مقایسه کرد. این می تواند به ما ایده ای بدهد که اگر الگوهای تاریخی ادامه پیدا کند، بیت کوین چگونه ممکن است رفتار کند. دامنه نتایج بالقوه گسترده است، از سود قابل توجه تا زیان جزئی، یا حتی حرکت جانبی قیمت. خطوط طرح‌ریزی رنگین‌کمان با رنگ‌های رنگین کمانی هستند که از سال 2023 با رنگ قرمز به سال 2015 در سایه بنفش روشن باز می‌گردند.

شکل 2: عملکرد قیمت سه ماهه چهارم قبلی که تا امروز پوشش داده شده است.

به عنوان مثال، در سال 2017 (خط بنفش)، بیت کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کرد، که نشان می دهد در یک سناریوی خوش بینانه، بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 به قیمت 240000 دلار برسد.

با این حال، برآوردهای محافظه کارانه تر نیز امکان پذیر است. در سه ماهه چهارم متوسط ​​تر، بیت کوین می تواند بین 93000 تا 110000 دلار باشد، در حالی که در یک سناریوی نزولی، قیمت ها می تواند تا 34000 دلار کاهش یابد، همانطور که در سال 2018 مشاهده شد (خط آبی).

به نظر می رسد میانگین نتیجه بر اساس این داده ها حدود قیمت 85000 دلار باشد. اگرچه این بر اساس قیمت پایان سال از این پیش بینی ها است، سال هایی مانند سال 2021 (خط زرد) قبل از عقب نشینی های قابل توجه برای پایان سال منجر به قیمت بسیار بالاتری شد.

آیا نتیجه میانه یک احتمال است؟

در حالی که قیمت 85000 دلار در حدود سه ماه ممکن است خوش بینانه به نظر برسد، فقط باید به ماه فوریه سال جاری نگاه کنیم تا شاهد یک ماه باشیم که در آن BTC افزایش 43.63 درصدی را تجربه کرده است. همچنین می‌توانیم به معیارهایی مانند ضریب نسبت طلایی نگاه کنیم که تلاقی در اطراف این سطح را به عنوان یک هدف بالقوه با سطح بالای انباشت 1.6 برابری نشان می‌دهند.

شکل 3: ضریب نسبت طلایی 1.6 برابر تجمع بالا در حال حاضر ~ 85000 دلار است.مشاهده نمودار زنده 🔍

آیا 240000 دلار حتی ممکن است؟

اینکه آیا بیت کوین می تواند به چنین ارزش های بالایی دست یابد به عوامل مختلفی بستگی دارد. افزایش تقاضا همراه با عرضه محدود می‌تواند بیت‌کوین را به بالاترین سطح تاریخ سوق دهد. علاوه بر این، پیشرفت‌هایی مانند ETF بیت‌کوین، سرمایه‌گذاری‌های نهادی یا رویدادهای مهم ژئوپلیتیکی می‌توانند تقاضا را بیشتر افزایش دهند. ما همچنین شاهد الگوی مشابهی در این چرخه هستیم، همانطور که در دو دوره قبلی دیده بودیم، با موج اول ورود به بازار در مقیاس بزرگ قبل از دوره سرد شدن. به طور بالقوه راه اندازی یک رالی دوم در آینده نزدیک.

شکل 4: چرخه جریان های سرمایه که دوره اجرا و خنک شدن مشابه چرخه های قبلی را نشان می دهد.مشاهده نمودار زنده 🔍

این احتمالاً بیش از حد جاه طلبانه است، ارزش بازار بیت کوین از سال 2017 به شدت رشد کرده است و ما به ده ها میلیارد پول نیاز داریم که به بازار سرازیر شود. اما بیت کوین بیت کوین است و هیچ چیز در این فضا دور از ذهن نیست!

نتیجه گیری

در نهایت، در حالی که داده های تاریخی نشان دهنده خوش بینی برای سه ماهه چهارم است، پیش بینی آینده بیت کوین همیشه حدس و گمان است. یک سوم از همه این پیش بینی ها منجر به اقدامات جانبی قیمت شد، با یک پیش بینی کاهش در مقیاس بزرگ. مثل همیشه، برای سرمایه‌گذاران مهم است که بی‌طرف بمانند و نسبت به آن واکنش نشان دهند، نه اینکه داده‌های بیت‌کوین و اقدامات قیمت را پیش‌بینی کنند.

برای نگاهی عمیق تر به این موضوع، ویدیوی اخیر یوتیوب ما را در اینجا ببینید:
بیت کوین Q4 – پایانی مثبت برای سال 2024؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.