(عکس) بیوگرافی عمر برکان، مدل عراقی که به خاطر زیبایی و خوش تیپی زیاد از کشورش اخراج شد!

بیوگرافی عمر برکان: شاید نامعمر بورکان الغلا تا به حال به گوش تان نخورده باشد و شاید هم اصلا برای تان عجیب باشد که یک مدل عراقی تا این حد مطرح و مشهور باشد. خب البته حق هم دارد! خودتان تصاویر جدید او را ببینید! از حق نگذریم هم زیباست و هم خوش تیپ! در

کد خبر : 504361
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
(عکس) بیوگرافی عمر برکان، مدل عراقی که به خاطر زیبایی و خوش تیپی زیاد از کشورش اخراج شد!


بیوگرافی عمر برکان: شاید نامعمر بورکان الغلا تا به حال به گوش تان نخورده باشد و شاید هم اصلا برای تان عجیب باشد که یک مدل عراقی تا این حد مطرح و مشهور باشد. خب البته حق هم دارد! خودتان تصاویر جدید او را ببینید! از حق نگذریم هم زیباست و هم خوش تیپ! در واقع همه چیزهایی که یک مدل باید داشته باشد را دارد. چرا که نه! او هم می تواند در فهرست جذاب ترین مردان ۲۰۲۴ قرار بگیرد و به حق هم قرار گرفته است. ما در این نوشتار از خبرنامه به بیوگرافی عمر برکان و جزئیات زندگی شخصی او پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا این مدل زیبای عراقی عراقی را بهتر بشناسید!

بیوگرافی عمر برکان

بیوگرافی عمر برکان

نام کامل: عمر برکان الغلا

حرفه: شاعر هنرپیشه عکاس کار آفرین مدلینگ و سفیر سامسونگ

محل تولد: بغداد، عراق

محل زندگی: دوبی

عمر برکان الغلا در بغداد، عراق متولد شد، اما در دبی، در امارات متحده عربی بزرگ شد. او یک برادر به نام عین برکان دارد. او دانش‌آموز مدرسه دولتی ابوعبیده اهجره در دبی بود و همین طور در موسسه بین‌المللی هتل‌ های اجرایی دانشکده مدیریت هتل درس خواند. او شاعر هنرپیشه عکاس کار آفرین مدلینگ و سفیر سامسونگ در آمریکای لاتین است. عمر در مقطعی پس از به دست آوردن شهرت در سال ۲۰۱۳، به ونکوور کانادا نقل مکان کرد. اما در حال حاضر در شهر دبی امارات متحده عربی زندگی می‌کند. او نماینده سامسونگ برای تعدادی از محصولات آنها بوده است.

ازدواج و همسر عمر برکان

بیوگرافی عمر برکانبیوگرافی عمر برکان

عمر برکان در سال 2015 با یاسمین اویدا ازدواج کرد و این دو صاحب یک پسر به نام دیاب شدند. با این حال ازدواج آنها دوام چندانی نداشت چرا که در سال 2018 از هم جدا شدند.

بدنامی در سال ۲۰۱۳: عمر برکان زیادی خوش تیپ است

بیوگرافی عمر برکانبیوگرافی عمر برکان

بخش مهمی از بیوگرافی عمر برکان برمی گردد به سال ۲۰۱۳ و اتفاق عجیب و غریبی که برایش رخ داد. در سال 2013 زمانی که رسانه ها ادعا کردند که او به دلیل “زیاد خوش تیپ” بودن از کشور اخراج شده است. با این حال، موضوع فقط همین نبود!

این حادثه در جریان جشنواره فرهنگی جندریه در ریاض رخ داد که طی آن او و دو مدل مرد دیگر در یک غرفه تبلیغاتی کار کردند. در مصاحبه ای در ژانویه 2015، عمر برکان الغلا که در جشنواره، برخی از دختران او را از روی مدلینگی که انجام داده بود شناختند و برای گرفتن امضا و عکس جمع شدند و پس از آن جمعیت اطراف آنها افزایش یافت. عمر می گوید «پلیس مذهبی از این اتفاق خوشش نیامد.» بنابراین «آنها آمدند و با ادب از من خواستند جشنواره را ترک کنم».

به گفته یک افسر پلیس، «اعضای کمیسیون ترویج فضیلت و پیشگیری از رذایل می‌ترسید که بازدیدکنندگان زن عاشق آنها شوند.» بعداً هیئت عربستان سعودی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن تصریح کرد که از برکان و دو مدل دیگر هرگز خواسته نشده است که کشور را ترک کنند، قرار شد که فقط جشنواره را ترک کنند که هیچ ربطی به «زیبایی بیش از حد» نداشت، بلکه مربوط به حضور غیرمنتظره در جایگاه مردان بود، چیزی که عرف کشور را در مورد عدم تعامل زنان با مردانی که از خانواده آنها نیستند، به چالش می‌کشید. آنها همچنین اظهار داشتند که عمر برکان در این مراسم رقص های “دور از عرق این کشور” اجرا کرده است.

این حادثه پس از انتشار عکس‌های عمر برکان از طریق رسانه‌های اجتماعی به یکی از ویروسی‌ترین داستان‌های اینترنتی تبدیل شد و از او برای مصاحبه در برنامه‌های تلویزیونی مختلف دعوت شد و در جلد مجلات مختلف ظاهر شد که توسط مطبوعات بین‌المللی به عنوان ” خوش تیپ ترین مرد عرب در جهان» یا «زیباترین مرد جهان» معرفی شد

بیوگرافی عمر برکان را خواندیم. همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.