فیلم گفتگوی امین حیایی: یک سال هم نکشید جدا شدیم! هر چه کردیم نشد؛ سر حضانت دارا با هم دچار مشکل شدیم

امین حیایی بازیگر ماهر و توانمند کشورمان ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده است. پدر او به نام تقی حیایی دارای شغل آزاد بود. او در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. بخث

کد خبر : 504310
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
فیلم گفتگوی امین حیایی: یک سال هم نکشید جدا شدیم! هر چه کردیم نشد؛ سر حضانت دارا با هم دچار مشکل شدیم


امین حیایی بازیگر ماهر و توانمند کشورمان ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده است. پدر او به نام تقی حیایی دارای شغل آزاد بود. او در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

بخث با امین حیایی یار بود و او با تلاش و کوشش خود توانست به یکی از بازیگران مطرح کشورمان تبدیل شود. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. او در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» حاضر شد، اتفاقی که برای یک بازیگر تازه کار بسیار ارزشمند تلقی می شود.

او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت. حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است.

امین حیایی در سال ۱۳۸۶ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد. چنانچه روشن است آقای امین حیایی زندگی حرفه ای خوبی را پشت سر گذاشته است. اما این بازیگر خوب در اولین زندگی مشترک خود خیلی خوش شانس نبود و زندگی مشترکش با یک فرزند مشترک با شکست روبرو شد. احتمالا می دانید که دارا حیایی بازیگر توانمند کشورمان فرزند امین حیایی از زندگی اولش با مونا بانکی پور است.

اخیرا ویدیویی از گفتگوی آقای امین حیایی منتشر شده است که او در رابطه با جدایی اش گفتگو می کند. با هم صحبت های امین حیایی را در ویدیو زیر می بینیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.