رشد دلار به عنوان ADP نشان دهنده افزایش شغلی بهتر از حد انتظار توسط رویترز است

نوشته کارن برتل نیویورک (رویترز) – پس از اینکه گزارش اشتغال ملی ADP نشان داد حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافته است، دلار روز چهارشنبه در برابر یورو به بالاترین سطح سه هفته اخیر خود رسید، پیش از انتشار آمار مشاغل مورد انتظار روز جمعه. بازرگانان

کد خبر : 503836
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۵۳
رشد دلار به عنوان ADP نشان دهنده افزایش شغلی بهتر از حد انتظار توسط رویترز است


نوشته کارن برتل

نیویورک (رویترز) – پس از اینکه گزارش اشتغال ملی ADP نشان داد حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافته است، دلار روز چهارشنبه در برابر یورو به بالاترین سطح سه هفته اخیر خود رسید، پیش از انتشار آمار مشاغل مورد انتظار روز جمعه.

بازرگانان همچنین تنش های ژئوپلیتیکی را یک روز پس از حمله ایران به اسراییل زیر نظر دارند که این نگرانی را برانگیخت که خاورمیانه تولیدکننده نفت در یک درگیری گسترده تر غرق شود.

گزارش اشتغال ملی ADP در روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی پس از افزایش 103000 شغلی در ماه اوت، 143,000 شغل در ماه گذشته افزایش یافت. اقتصاددانانی که در نظرسنجی رویترز شرکت کردند، 120000 شغل اضافه شده را پیش بینی کرده بودند.

برد بچتل، رئیس جهانی FX در Jefferies در نیویورک، گفت: «عدد ADP بسیار خوب به نظر می‌رسد و به چاپ مناسب NFP اشاره می‌کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز، انتظار می رود گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دولت در ماه سپتامبر در روز جمعه نشان دهد که کارفرمایان در طول ماه 140000 شغل ایجاد کرده اند، در حالی که نرخ بیکاری در 4.2 درصد ثابت مانده است.

بهبود داده‌های اقتصادی و اظهارات تندروانه‌تر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز دوشنبه، ارزش دلار را تقویت کرد و معامله‌گران را وادار کرد تا شرط‌بندی کنند که بانک مرکزی آمریکا در نشست ماه آینده، نرخ‌ها را ۵۰ واحد پایه دیگر کاهش دهد.

بچتل گفت: «در اینجا کمی تغییر ظریف وجود دارد، جایی که مردم کمتر نگران ایالات متحده هستند، قیمت‌گذاری کمتری از نظر کاهش تهاجمی نرخ در اینجا در ایالات متحده، و تغییر دیدگاه‌ها در زمینه‌های دیگر».

معامله گران اکنون با احتمال 35 درصد کاهش 50 امتیازی در نشست 6-7 نوامبر فدرال رزرو، قیمت گذاری می کنند که در مقایسه با 57 درصد یک هفته قبل، ابزار FedWatch گروه CME (NASDAQ:) کاهش یافته است.

توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، روز چهارشنبه گفت که کاهش 50 واحدی در ماه گذشته، تصدیق این است که نرخ سیاستی آن با وضعیت اقتصاد “ناهماهنگ” است، اما نباید به عنوان نشانه ای تلقی شود که نبرد با تورم است. به پایان رسید.

گزارش غیر تولیدی موسسه مدیریت عرضه در روز پنجشنبه نیز سرنخ های بیشتری در مورد قدرت اقتصاد ایالات متحده ارائه خواهد کرد.

ارزش یورو با 0.42 درصد افزایش به 101.68 رسید که بالاترین میزان از 11 سپتامبر بود و یورو با 0.27 درصد کاهش به 1.1037 دلار رسید که پایین ترین رقم از همان تاریخ است.

ارز واحد به دلیل افزایش انتظارات مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا در اواخر این ماه با کاهش تورم، ضعیف شده است.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا، گفت که تورم منطقه یورو به طور فزاینده ای به هدف 2 درصدی بانک مرکزی اروپا کاهش می یابد و هشدار طولانی مدت خود در مورد دشواری مهار رشد قیمت ها را کنار می گذارد.

ین همچنین پس از آن که شیگرو ایشیبا، نخست وزیر ژاپن، پس از دیدار با کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن در روز چهارشنبه، گفت که ژاپن در محیطی برای افزایش نرخ اضافی قرار ندارد، ین کاهش یافت.

دلار با 1.94 درصد افزایش به 146.34 ین رسید.

دلار همچنین از تقاضای پناهگاه امن در مورد نگرانی ها در مورد تشدید تنش در خاورمیانه سود برده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، وعده داد که ایران هزینه حمله موشکی خود به اسرائیل در روز سه شنبه را پرداخت خواهد کرد، در حالی که تهران گفت هر گونه اقدام تلافی جویانه با “ویرانی گسترده” مواجه خواهد شد و این نگرانی از وقوع یک جنگ گسترده تر را افزایش داد.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین با 0.11 درصد کاهش به 60712 دلار رسید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.