شش هفته تا Devcon SEA در بانکوک

چرا با هم می آییم هر دو سال یکبار، انجمن اتریوم در Devcon گرد هم می‌آید تا با یکدیگر همکاری کنند و به سوی آینده‌ای جامع‌تر، قابل اعتماد، دموکراتیک و غیرمتمرکز بسازند. Devcon درباره تبلیغات یا حدس و گمان نیست. این در مورد ایجاد جامعه ای آزادتر و بازتر است که در آن فناوری پتانسیل

کد خبر : 503569
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
شش هفته تا Devcon SEA در بانکوک


چرا با هم می آییم

هر دو سال یکبار، انجمن اتریوم در Devcon گرد هم می‌آید تا با یکدیگر همکاری کنند و به سوی آینده‌ای جامع‌تر، قابل اعتماد، دموکراتیک و غیرمتمرکز بسازند. Devcon درباره تبلیغات یا حدس و گمان نیست. این در مورد ایجاد جامعه ای آزادتر و بازتر است که در آن فناوری پتانسیل انسانی را افزایش می دهد و با ارزش های اصلی ما همسو می شود.

به مدت چهار روز، توسعه‌دهندگان، رهبران جامعه و تغییردهنده‌ها از سیلوهای خود خارج می‌شوند و در یک مکان جمع می‌شوند تا دانش را به اشتراک بگذارند، در جهت آینده اتریوم هماهنگ شوند و از یکدیگر بیاموزند. پس از Devcon، ما دوباره به زندگی غیرمتمرکز خود پراکنده می شویم، اما حرکتی که ایجاد می کنیم به ما انرژی می دهد تا به ساختن ادامه دهیم.

چه چیزی در Devcon انتظار می رود

Devcon یک رویداد بزرگ است که در یک مکان به مدت چهار روز در بانکوک، تایلند از 12 تا 15 نوامبر 2024 برگزار می شود. Devcon متفاوت از Devconnect، دومین رویدادی که در حال برگزاری هستیم.

این تقویم هفته Devcon ویژگی های رویدادهای آموزشی قبل و بعد از Devcon. ما سازمان‌دهندگان را تشویق می‌کنیم تا حول برنامه‌ریزی اصلی Devcon برنامه‌ریزی کنند، زیرا رویدادهایی را که در روزهای Devcon رخ می‌دهند فهرست نمی‌کنیم تا Devcon را به عنوان نقطه‌بندی اصلی نگه داریم.

بلندگوها

امسال، Devcon نزدیک به 3000 برنامه بلندگو دریافت کرد که این تعداد را از Devcon VI دو برابر کرد.

برخی از سخنرانان برجسته عبارتند از:

  • ویتالیک بوترین (هم بنیانگذار اتریوم): بررسی مرتبط ترین موضوعات در تقاطع فناوری و جامعه.
  • آیا میاگوچی (مدیر اجرایی بنیاد اتریوم): دیدگاه خود را برای رشد اکوسیستم اتریوم و باغ بی نهایت به اشتراک می گذارد.
  • راجر دینگلدین (یکی از بنیانگذاران پروژه Tor): به اشتراک گذاشتن درس های آموخته شده از جامعه Tor، حریم خصوصی با طراحی، و اخلاق سایفرپانک.
  • برونو ماچاس (فیلسوف، روزنامه‌نگار، سیاستمدار و نویسنده): بررسی اینکه چگونه فناوری در حال تغییر ژئوپلیتیک است، جایی که دولت‌ها و قدرت‌های بزرگ برای ایجاد و کنترل سیستم‌های جهانی جدید با هم رقابت می‌کنند.
  • هارت مونتگومری (CTO بنیاد لینوکس): ارائه بینش در مورد ساختارهای پروژه منبع باز و ایجاد جامعه.
  • گوب گوسفند (هم بنیانگذار 0xPARC): بررسی رمزنگاری قابل برنامه ریزی و تأثیر آن بر dApps و ایجاد دنیای دیجیتال کاملاً جدید.

بلندگوهای بیشتری را در اینجا کشف کنید.


این رویدادهای کوچک در Devcon با گرد هم آوردن کارشناسان از زمینه‌های مختلف، بحث‌های بین‌رشته‌ای را در مورد موضوعاتی که هم برای اتریوم و هم برای جامعه مهم هستند، تقویت می‌کند. برخی از جلسات کلیدی عبارتند از:

  • d/acc روز کشف: به رهبری ویتالیک بوترین، وینسنت ویسر و دیگران، این جلسه به بررسی دید d/acc (شتاب گرایی دفاعی). و اینکه چگونه باید بر تمرکززدایی و فناوری های دفاعی برای ایجاد آینده ای انعطاف پذیر تمرکز کنیم.

  • MUD: جهان های خودمختار و بازی های Onchain: سازماندهی شده توسط 0xPARC، و مشبکبرای کسانی که علاقه مند به جهان های مستقل، بازی های زنجیره ای و دیگر برنامه های پیچیده اتریوم هستند.

  • در حال توسعه بر روی اتریوم: BuidlGuidl جلسات عملی را برای توسعه دهندگان مبتدی و پیشرفته برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز و نوشتن قراردادهای هوشمند ارائه می دهد. شما مهارت های عملی را توسعه خواهید داد، راهنمایی دریافت خواهید کرد و با توسعه دهندگان دیگر ارتباط برقرار خواهید کرد.

  • رمزنگاری قابل برنامه ریزی: 0xPARC و دیگران نشان خواهند داد که چگونه روش‌های بدوی رمزنگاری نسل دوم مانند اثبات‌های دانش صفر، محاسبات چند جانبه و رمزگذاری کاملاً هممورفیک پایه‌های یک اینترنت کامل‌تر را می‌سازند.

  • Hangout تأیید رسمی: بحث‌های غیررسمی در مورد امنیت و قابلیت اطمینان قراردادهای هوشمند و سیستم‌های نرم‌افزاری که به محققان و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد با هم ارتباط برقرار کنند.


اگر به دنبال سازماندهی و رهبری بحث ها در Devcon هستید، گوشه های بحث برای بررسی موضوعات پیرامون اتریوم عالی هستند. رزرو زمان در گوشه‌های بحث و گفتگو کمی قبل از Devcon برای همه باز خواهد شد.

کانون‌های اجتماعی، فضاهایی هستند که توسط جامعه سازماندهی شده‌اند، برای بررسی عمیق موضوعات مرتبط با اتریوم و ملاقات با افرادی که در زمینه‌های خاص مرتبط با اتریوم کار می‌کنند. در اینجا کانون های انجمن برجسته هستند:

  • مرکز انتزاع حساب: تمرکز بر بهبود ورود کاربر و در عین حال وفادار ماندن به تمرکززدایی. در مورد چگونگی پیشرفت اکوسیستم Account Abstraction، از SDK ها و کیف پول ها تا استانداردهای پروتکلی مانند ERC-4337 بحث کنید.
  • مرکز فرزندخواندگی: فضایی برای طراحان، محققان و بازاریابان برای همکاری در استراتژی های پذیرش وب 3، با تمرکز بر بهبود UX و اعتماد.
  • مرکز حکمرانی اطلاعات جمعی: کارشناسان از DAO های پیشرو در مورد چالش ها و نوآوری ها در طراحی حاکمیت DAO، تفویض اختیار، پاسخگویی و تامین مالی با استفاده از هوش جمعی برای بهبود حاکمیت DAO بحث می کنند.
  • کانون باغبانان جامعه: محل گردهمایی برای سازندگان جامعه برای اتصال، به اشتراک گذاشتن ابتکارات جهانی اتریوم و کشف استراتژی‌هایی برای رشد مؤثر جامعه.
  • Onchain Creators Hub: فضایی برای کشف خلاقیت زنجیره‌ای، مدل‌های اقتصادی، و ابزارهایی برای تسریع پذیرش جریان اصلی اتریوم.
  • Ethereum SEA Hub: جوامع اتریوم جنوب شرقی آسیا را جشن می گیرد، پروژه های محلی را به نمایش می گذارد و همکاری متقابل را تقویت می کند.
  • مرکز جنرال موتورز: نوآوری های web3 را از مناطقی که کمتر معرفی شده اند، با تمرکز بر آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین برجسته می کند. در بحث های بین فرهنگی در مورد تأثیر بلاک چین در دنیای واقعی شرکت کنید.
  • Grants & Impact Hub: مرکزی برای برنامه‌های کمک هزینه، محققان و سازندگان متمرکز بر پروژه‌های اتریوم پایدار، ارائه کارگاه‌های آموزشی در زمینه بهینه‌سازی پیشنهادات کمک مالی و اندازه‌گیری تأثیر.
  • هاب هکتیویسم: ارزش‌های سایفرپانک اتریوم و اینکه چگونه بلاک چین می‌تواند به حریم خصوصی، سانسور و حقوق بشر رسیدگی کند را با بحث‌ها و کارگاه‌های آموزشی عملی کاوش کنید.
  • مرکز اپراتورهای خانگی: یک فضای پشتیبانی برای اپراتورها و اعتبار سنجی گره های خانگی و کسانی که می خواهند یکی شوند، عیب یابی تک به تک و کارگاه های آموزشی در مورد اجرای گره ها با کمتر از 32 ETH و غیرمتمرکز کردن بیشتر اتریوم را ارائه می دهد.
  • Regen Hub: مرکزی متمرکز بر پروژه‌های احیاکننده و پایداری در اتریوم، که در مورد توانمندسازی محلی و ابتکارات جهانی بحث می‌کند.
  • مرکز توسعه منبع باز پایدار: فضایی برای کشف مدل های کسب و کار منبع باز و کشف استراتژی هایی برای حفظ کالاهای عمومی منبع باز در اکوسیستم.
  • دنیای DeSci Hub: بر علم غیرمتمرکز تمرکز می کند و اینکه چگونه فناوری های وب 3 چشم انداز علمی را تغییر می دهند و علم را به یک کالای عمومی تبدیل می کنند.
  • زنان در دنیای وب 3 (W3): فضایی فراگیر برای زنان و متحدان برای ایجاد شبکه، یادگیری و بحث درباره تنوع و گنجاندن در اتریوم از طریق کارگاه‌ها و چت‌های کنار آتش.

غار هکر

به دنبال فضای اختصاصی برای آزمایش فناوری جدید و ساخت هستید؟ غار هکر مجهز به صندلی دنج، نورپردازی نئون سایبرپانک و گیاهان معلق سرسبز است. این فضا شما را در طرز فکر مناسبی برای هک ایده های جدید خواهد داشت.

فضای موسیقی و هنر

از موسیقی زنده، جلوه‌های بصری و کارگاه‌های آموزشی در یک فضای هنری فراگیر لذت ببرید. در جلسات جم شرکت کنید، صدا را بهبود بخشید، یا به سادگی از فضا لذت ببرید. فضای موسیقی ابتکاری توسط ارکستر متن باز که نوشت این DIP

آیا خودتان یک نوازنده Ethereum هستید؟ با پر کردن این فراخوان باز به جم بپیوندید.

بازی های گرفتن و فرار

به یک بازی فرار زنده بپیوندید که ترکیبی از رمزنگاری، اکتشاف و حل پازل است. با NPC ها تعامل کنید و بخش های مخفی محل برگزاری را باز کنید و در طول فصل های چالش برانگیز پیشروی کنید. توسط صنایع Daedalus از طریق این DIP

منطقه کار مشترک، اتاق جلسه و اتاق رفع فشار

برای کسانی که به دنبال مکانی آرام برای انجام کارهای عمیق در Devcon هستند، یک منطقه اختصاصی با Wi-Fi در محل برای کار مشترک آرام وجود دارد.

همچنین می‌توانید اتاق‌های جلسه بزرگ و کوچک را رزرو کنید تا جلسات حضوری با تیم معمولاً از راه دور خود داشته باشید، مکالمات مهم انفرادی یا سایر بحث‌های خصوصی داشته باشید.

Devcon همچنین دارای یک اتاق رفع فشار است، فضایی عالی برای استراحت، استراحت، و اجازه دادن به ذهن شما پرسه زدن. مجهز به بانوج، تختخواب و ماساژ درمانی است و به شما کمک می‌کند تا در طول رویداد شارژ و سرحال بمانید.

نگران نباشید، افراد کت و شلوار کمتری خواهند بود 😄

بلیط Devcon خود را دریافت کنید

موج بعدی بلیت اکنون باز است (سه شنبه، 1 اکتبر) تا زمانی که تمام شودو تخفیف برای اتریوم و سازندگان منبع باز، دانشگاهیان، افراد محلی SEA و جوانان همیشه در دسترس است. برای این بلیط های تخفیف دار اینجا اقدام کنید.

برنامه کامل برنامه به زودی منتشر خواهد شد و ما قبلاً تقریباً 8000 بلیط فروخته و توزیع کرده ایم. این یک Devcon خواهد بود که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید، و ما خوشحالیم که بخشی از آن باشید.

ممکن است برخی از شما را زودتر ببینیم – حدود یک ماه قبل از Devcon در یکی از شهرهای پاپ آپ در چیانگ مای یا در شهرهای دیگر رویدادها در جاده Devcon. سپس همه با هم به بانکوک برای Devcon، 12 تا 15 نوامبر، در QSNCC سفر خواهیم کرد.

الهام گرفته باشید و به ساختن ادامه دهید.

تیم Devcon



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.