نیکولاس: خرده فروشی به فروش بیت کوین به ETF ها ادامه می دهد، بیت کوین خود را به نهنگ ها نفروشید

آنچه می خوانیم: HODL15 Capital Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید در چند هفته گذشته، HODL15Capital را در X دنبال می‌کردم، که کار فوق‌العاده‌ای در ارسال برخی از سریع‌ترین داده‌های بازار ورودی در رابطه با ETF‌های بیت‌کوین نقدی ایالات متحده انجام داده است. اخیراً، دو نمودار به طور خاص وجود دارد که او

کد خبر : 503481
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
نیکولاس: خرده فروشی به فروش بیت کوین به ETF ها ادامه می دهد، بیت کوین خود را به نهنگ ها نفروشید


آنچه می خوانیم: HODL15 Capital

Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید

در چند هفته گذشته، HODL15Capital را در X دنبال می‌کردم، که کار فوق‌العاده‌ای در ارسال برخی از سریع‌ترین داده‌های بازار ورودی در رابطه با ETF‌های بیت‌کوین نقدی ایالات متحده انجام داده است. اخیراً، دو نمودار به طور خاص وجود دارد که او پست کرده است که توجه من را جلب کرده است.

نه ماه پیش، SEC ETF های بیت کوین را برای معامله تایید کرد، و از آن زمان، ETF ها در طول هشت ماه از این نه ماه، جریان های عظیمی را مشاهده کردند. از زمان آغاز به کار، این ETF ها ورودی 312,488 بیت کوین را داشته اند در حالی که ماینرها تنها 169,942 بیت کوین جدید ایجاد کرده اند.

همانطور که لری فینک، مدیرعامل بلک راک، اظهار داشت، این ETFها سریع‌ترین رشد را در تاریخ داشته‌اند، بدون هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت، به‌ویژه زمانی که وارد دوره‌ای از زمانی می‌شویم که از نظر تاریخی برای بیت‌کوین صعودی بوده است.

این ETF ها تمام بیت کوین های موجود را می بلعند و بسیاری را به فکر فرو می برد: چه کسی احتمالاً در حال حاضر می تواند بفروشد؟ و با توجه به HODL15Capital، به نظر می رسد که دارندگان بیت کوین کوچکتر هستند و مستقیماً در دست ETF ها و موسسات فروخته می شوند.

ما شاهد هستیم که صندوق‌های بازنشستگی دولتی، مؤسسات بزرگ، سرمایه‌گذاران ثروتمند و دیگر بازیگران اصلی سهام این ETFها را خریداری و نگهداری می‌کنند. حتی ناشران ETF مانند بلک راک در حال خرید سهام بیت کوین ETF خود برای سایر وجوه خود هستند. به طور خلاصه، من می بینم که پول هوشمندی به این طبقه از دارایی سرازیر می شود و اگرچه این برای قیمت BTC عالی است، اما دیدن دارندگان کوچکتر که بیت کوین خود را مستقیماً به موسسات می فروشند آزارم می دهد.

ثابت شده است که نگهداری بیت کوین در درازمدت یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ثروت است. این یک شانس واقعی برای کسانی است که علاقه مند به سرمایه گذاری برای آینده خود هستند، که ممکن است در حال حاضر پس انداز مناسبی نداشته باشند، تا با انباشت بیت کوین و نگه داشتن کلید سکه های خود، ثروت خود را به شیوه ای مستقل به دست آورند. در عوض، این سکه‌ها عمدتاً در این ETF‌ها قفل می‌شوند، جایی که افرادی که آنها را خریداری می‌کنند فقط می‌توانند سهام خود را به دلار آمریکا بازخرید کنند و مزایای ویژگی‌هایی را که بیت‌کوین را بسیار منحصربه‌فرد می‌کند (مثلا آزادی معامله در سطح جهانی) تجربه نمی‌کنند. بدون اجازه شخص ثالث).

بر اساس این داده‌ها، من می‌ترسم که بسیاری از این دارندگان بیت‌کوین کوچک‌تر، فرصتی عالی برای ساختن ثروت از طریق نگه داشتن بیت‌کوین از میان انگشتانشان سپری کنند. همچنین، خرید نکردن مستقیم بیت کوین و نگه داشتن آن در اختیار خود، بر خلاف خرید سهام ETF ها، سرمایه گذاران معنای واقعی داشتن پول مستقل مقاوم در برابر سانسور را از دست می دهند. چنین احساسی اغلب باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین را برای بلندمدت نگه دارند، در مقابل فروش کوتاه‌مدت مبتنی بر ترس.

پول هوشمند دقیقاً می‌داند که چه فرصتی در اینجا وجود دارد، و به جنبه‌های آزادی بیت‌کوین خیلی اهمیت نمی‌دهند. آنها فقط کیسه های BTC خود را در وسیله نقلیه ای پر می کنند که مناسب تر است.

بیت کوین ارزان برای همیشه دوام نمی آورد. با رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید و فراتر از آن، بازیکنان اصلی به جذب بخش های عظیمی از سهام ETF ها ادامه خواهند داد. اگر امروز یک چیز را به شما واگذار می کنم: بیت کوین خود را به شرکت ها نفروشید و کلید سکه های خود را نگه دارید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.