بیوگرافی الهام کردا + عکس

الهام کُردا بازیگر و کارگردان تئاتر است. او مدرک کارشناسی از رشته طراحی صحنه دارد و در سال 1380 روی صحنه تئاتر نقش آفرینی کرده است. خانم کردا بیش از 23 سال است که در زمینه بازیگری و نمایش مشغول به کار است. نام: الهامنام خانوادگی: کرداتاریخ تولد: 17 آذر 1357تحصیلات: کارشناسی رشته طراحی صحنهزمینه

کد خبر : 502998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۴۱
بیوگرافی الهام کردا + عکس


الهام کُردا بازیگر و کارگردان تئاتر است. او مدرک کارشناسی از رشته طراحی صحنه دارد و در سال 1380 روی صحنه تئاتر نقش آفرینی کرده است. خانم کردا بیش از 23 سال است که در زمینه بازیگری و نمایش مشغول به کار است.

نام: الهام
نام خانوادگی: کردا
تاریخ تولد: 17 آذر 1357
تحصیلات: کارشناسی رشته طراحی صحنه
زمینه فعالیت: بازیگری و کارگردانی از سال 1380 تاکنون
همسر: سعید چنگیزیان (بازیگر)

بیوگرافی الهام کردا

الهام کردا در 17 آذر ماه سال 1357 در تهران به دنیا آمده است. او لیسانس رشته طراحی صحنه دارد. او در دهه هشتاد به عنوان بازیگری روی صحنه رفت و از همان ابتدای کار با سعید چنگیزیان، بازیگر معروف سینما و تئاتر آشنا شد.

ازدواج و همسر الهام کردا

پس از مدتی الهام کاردا با سعید چنگیزیان ازدواج کرد. آن ها در طول زندگی مشترکشان، چندین پروژه همکاری دارند که از میان آن ها می توان از فیلم آندرانیک به کارگردانی حسن مهکام نام برد. سعید چنگیزیان و همسر الهام کردا هر دو در سال 1381 با هم ازدواج کردند.

خلاصه ای از بیوگرافی سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در 22 آذر ماه 1356 در سمنان به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس از رشته کارگردانی تئاتر دارد. سعید چنگیزیان رشته گرافیک را در دوران دبیرستان خوانده و با پذیرش دانشگاه بدون هیچ تجربه بازیگری وارد صحنه تئاتر شده است.
آقای چنگیزیان در اولین جشنواره دانشجویی خود، در سال 1376 توانست جایزه بهترین بازیگر برای نقش آفرینی در نمایش برزخ ساخته محمد عاقبتی را از آن خود کند.

آغاز فعالیت الهام کردا در دنیای هنر

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، الهام کردا فعالیت بازیگریش را در سال 1380 به صورت حرفه و از تئاتر آغاز کرد. او تا کنون در نمایش های زیادی در به عنوان کارگردن یا بازیگر روی صحنه رفته است. از آثار او می توان به نمایش هایی مثل ختم خاطره، تماشاچی محکوم به اعدام، آنفولانزای خوکی و خیره اشاره کرد.

خانم کردا همزمان با شروع فعالیتش در تئاتر، در سریال با من بمان ساخته حمید لبخنده در نقش پرستار یک آسایشگاه روانی، برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او همچنین در سال 1390 با فیلم برف روی کاج ها ساخته پیمان معادی توانست روی پرده سینما حاضر شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.