شجاع خلیل زاده: فقط پرسپولیس رقیب اصلی ما است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خلیل زاده با اشاره به برد تیم تراکتور مقابل سپاهان تاکید کرد: برابر سپاهان بازی را خوب شروع کردیم و روی یک اتفاق ترابی اخراخ شد. بعد از آن بازی یک مقدار سخت شد. اما با صحبت های کادر فنی و دوندگی زیاد بازیکنان توانستیم بعد از مدت‌ها در اصفهان مقابل سپاهان

کد خبر : 502138
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
شجاع خلیل زاده: فقط پرسپولیس رقیب اصلی ما است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خلیل زاده با اشاره به برد تیم تراکتور مقابل سپاهان تاکید کرد: برابر سپاهان بازی را خوب شروع کردیم و روی یک اتفاق ترابی اخراخ شد. بعد از آن بازی یک مقدار سخت شد. اما با صحبت های کادر فنی و دوندگی زیاد بازیکنان توانستیم بعد از مدت‌ها در اصفهان مقابل سپاهان پیروز شویم.

به نقل از همشهری، او ادامه داد: ما قبل از این بازی با تیم سپاهان فاصله امتیازی داشتیم و اگر خدای نکرده امتیاز از دست می‌دادیم عقب می‌افتادیم برای همین از همان ابتدا برای برد به زمین رفتیم. گرچه می دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم. خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

تیم تراکتور در طول فصل‌هایی قبل هم بوده که در هفته های ابتدایی خوب نتیجه گرفته اما در اواسط یا اواخر لیگ دچار حاشیه ای شده و به همین دلیل از کورس قهرمانی جا مانده است شجاع خلیل زاده در این باره می گوید: این درست است اما امسال هم مدیریت، هم هواداران و هم بازیکنان و هم آقای زنوزی همگی دست به دست هم داده اند تا تمام تلاش خود را بدون هیچ حاشیه‌ای برای موفقیت تیم تراکتور انجام دهیم. قول قهرمانی که هیچ کس نمی‌دهد اما قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم انجام دهیم.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه امسال کدام تیم‌ها را مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر می داند گفت: پرسپولیس رقیب اصلی ما در راه رسیدن به قهرمانی است.
خلیل‌زاده که رابطه خوبی هم در تیم ملی با اسکوچیچ داشت در مورد همکاری مجدد با او در تیم تراکتور گفت: من در گذشته در تیم ملی با او کار کرده‌ام. مربی قوی و کاربلدی است. کسانی که با اسکوچیچ کار کردند این را می دانند اما باید تاکید کنم شرایط کار با او در تیم ملی فرق می‌کند. باشگاه خیلی راحت‌تر است. من به عنوان کسی که کاپیتان تیم هستم این را می گویم در باشگاه راحت تر می‌توانیم با هم ارتباط بگیریم.

او افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرایط مان خوب است. ان شاءالله همین طور ادامه داشته باشد تا بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم

خلیل زاده در خصوص آمادگی خودش هم تصریح کرد: من راضی‌ام. البته همزمانی بازی‌های لیگ با مسابقات تیم ملی باعث فشردگی خاصی شده بود. من ۳-۴ بازی حتی بدون تمرین برای تیم تراکتور بازی کردم که خدا را شکر موفقیت‌آمیز بود و تیم برد. وقتی تیم می‌برد همه چیز خوب است. ضمن اینکه ما الان ۴ بازی است که بیرون از خانه بازی می‌کنیم.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به انگیزه و آمادگی که دارد به حضور در جام جهانی پیش رو می‌تواند امیدوار باشد یا نه گفت: من خوب زندگی می‌کنم و بدون هیچ‌حاشیه و کاملا حرفه‌ای فقط به فکر بازی و تمرین هستم. شما دیدید پپه در ۴۱ سالگی در جام جهانی بازی کرد. برای من هم همین مهم است که با بازی و تمرین کیفیت خودم را نشان دهم. خدا را شکر تا الان هم توانسته‌ام کیفیت فنی خودم را حفظ کنم. می‌خواهم کاری کنم که بازیکنان جوان من را الگو قرار دهند یعنی الگو جوانان شوم.

او اضافه کرد: من ادعا نمی‌کنم ولی فکر نمی‌کنم کسی مثل من سالم زندگی کند. هم از لحاظ تغذیه، خورد و خوراک و استراحت و خواب. شاید مدت‌ها باشد که از خانه خارج نمی‌شوم. با استراحت و برنامه حرفه ‌ی فقط به فکر ارائه بازی با کیفیت هستم. در ضمن به نظر من سن یک چیز الکی است. الان دیگر ۲۰ سال پیش نیست که در ۲۸- ۲۹ سالگی خداحافظی کنند. الان همه چیزی حرفه‌ای شده این همه بازیکن ۳۷-۳۸ ساله دارند بازی می‌کنند. من هم تا زمانی که در خودم توانایی ببینم بازی می کنم. همه چیز هم مشخص است و مردم کیفیت‌های بازیکنان را می‌ببینند.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.