هنر نمودار: S&P 500 مقاومت گوه در حال افزایش خود را آزمایش می کند

این روزها شاخص های سهام آمریکا یکی پس از دیگری رکوردها را ثبت می کنند! اما آیا زمان عقب نشینی عمده S&P 500 به زودی فرا رسیده است؟ این نقاط عطف را که در بازه زمانی 4 ساعته مشاهده می‌کنم، بررسی کنید: نمودار 4 ساعته شاخص S&P 500 (SPX500) توسط TradingView به نظر می‌رسد که

کد خبر : 501414
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
هنر نمودار: S&P 500 مقاومت گوه در حال افزایش خود را آزمایش می کند


این روزها شاخص های سهام آمریکا یکی پس از دیگری رکوردها را ثبت می کنند!

اما آیا زمان عقب نشینی عمده S&P 500 به زودی فرا رسیده است؟

این نقاط عطف را که در بازه زمانی 4 ساعته مشاهده می‌کنم، بررسی کنید:

نمودار 4 ساعته شاخص S&P 500 (SPX500) توسط TradingView

به نظر می‌رسد که تلاش‌های تسهیل‌کننده فدرال رزرو و اقدامات محرک تهاجمی چین اخیراً در بازارهای سهام ایالات متحده جان دوباره می‌گیرد!

در واقع، شاخص S&P 500 در این هفته به بالاترین حد خود رسیده است، در حالی که مقامات FOMC به حمایت خود از کاهش بیشتر هزینه های وام ادامه می دهند. به هر حال، احتمال کاهش نرخ های بهره در پایین خط می تواند روند صعودی بیشتری را برای فعالیت های تجاری و مصرف کننده ایجاد کند.

آیا این شاخص سهام می‌تواند رشد خود را از این سقف کوتاه‌مدت در طول انتشار شاخص حفظ کند شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحدهبا این حال

به یاد داشته باشید که سوگیری های جهت دار و شرایط نوسان در قیمت بازار معمولاً توسط عوامل بنیادی هدایت می شوند. فرض کنید هنوز تکالیف خود را در مورد بازار سهام ایالات متحده و احساس ریسک کلی انجام نداده اید، پس وقت آن است که تقویم اقتصادی را بررسی کنید و از اخبار بنیادی روزانه به روز باشید!

S&P 500 پایین‌ترین و کمی بالاترین رقم را تشکیل داده است و الگوی گوه‌ای رو به افزایشی را ایجاد کرده است که از ماه اوت ادامه داشته است. شاخص در حال حاضر در مقاومت گوه در حال حرکت است و هنوز تصمیم می گیرد که آیا جهش داشته باشد یا شکست.

SMA 100 بالاتر از 200 SMA است، که نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت بالا است و احتمالاً شاخص را با همان ارتفاع شکل گیری نمودار بالاتر می برد. از طرف دیگر، اگر قسمت بالای گوه به عنوان یک سقف نگه داشته شود، S&P 500 می تواند به مناطق پشتیبانی نزدیک که توسط ابزار اصلاح Fib مشخص شده اند، برگردد.

به طور خاص، سطح 38.2% با S1 (5629.22 دلار) و منطقه مقاومت کوتاه مدت سابق مطابقت دارد در حالی که 50% Fib نزدیک به حمایت روانی اصلی 5600 دلار و نقطه عطف دینامیک 200 SMA است. 61.8% Fib با S2 (5554.68 دلار) و پایین گوه منطبق است.

اگر منتظر فرصتی برای صعود در صعود هستید، بهتر است چشمان خود را برای شمعدان های معکوس نگه دارید که نشان دهنده جهش در اطراف این سطوح هستند.

به هر ترتیبی که تصمیم به اجرای این تنظیمات دارید، مطمئن شوید که مدیریت ریسک مناسب را تمرین کرده و ابزار همبستگی ارز ما را بررسی کنید!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.