هادی حجازی فر؛ بیوگرافی و معرفی ۲۱ اثر او(از پوست شیر تا داریوش)

نمی‌شود پیگیر سینما و تلویزیون ایران بود و درخشش هادی حجازی‌فر در یک دهه گذشته را ندید. از متوسلیان تا باکری و از پوست شیر تا داریوش ما شاهد درخشش غیرقابل انکار یک بازیگر مسلط و درجه یک هستیم. با هم نگاهی به بیوگرافی، جوایز و آثار او داریم. بیوگرافی هادی حجازی فر و جوایز

کد خبر : 501348
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
هادی حجازی فر؛ بیوگرافی و معرفی ۲۱ اثر او(از پوست شیر تا داریوش)


نمی‌شود پیگیر سینما و تلویزیون ایران بود و درخشش هادی حجازی‌فر در یک دهه گذشته را ندید. از متوسلیان تا باکری و از پوست شیر تا داریوش ما شاهد درخشش غیرقابل انکار یک بازیگر مسلط و درجه یک هستیم. با هم نگاهی به بیوگرافی، جوایز و آثار او داریم.

بیوگرافی هادی حجازی فر و جوایز او

نام: هادی
نام خانوادگی: حجازی‌فر
تاریخ تولد: ۱۷ خرداد ۱۳۵۵
محل تولد: خوی، آذربایجان غربی
تحصیلات: لیسانس نمایش عروسکی، فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی
زمینه فعالیت: بازیگر، نویسنده و کارگردان
وضعیت تأهل: متأهل
فرزندان: یک پسر به نام هامون

هادی حجازی‌فر، کارگردان، نویسنده و بازیگر مطرح ایرانی، در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۵۵ در خوی، آذربایجان غربی به دنیا آمد. او در سال ۱۳۷۷ وارد دانشگاه تهران شد و در رشته نمایش عروسکی تحصیل کرد و بعدها به مدرک فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نیز دست یافت.

او از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ در سن ۱۵ سالگی با تئاتر دانش‌آموزی آغاز کرد. حجازی‌فر در دهه ۱۳۸۰ به صورت حرفه‌ای با فیلم «مزرعه پدری» وارد سینما شد، اما پس از مدتی به دلیل علاقه به کارگردانی پیشنهادهای بازیگری را رد می‌کرد. با این حال، در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «ایستاده در غبار» به نقش شهید احمد متوسلیان بازگشت.

از دیگر آثار معروف او می‌توان به «ماجرای نیمروز» (۱۳۹۵)، «لاتاری» (۱۳۹۶) و «ماجرای نیمروز: رد خون» (۱۳۹۷) اشاره کرد. او در سال ۱۴۰۰ اولین فیلم خود به نام «موقعیت مهدی» را کارگردانی و نویسندگی کرد که در جشنواره فیلم فجر موفق به کسب ۵ سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم شد.

حجازی‌فر همچنین از نویسندگان فیلم «آتابای» (۱۳۹۸) به کارگردانی نیکی کریمی بوده و در مجموعه تلویزیونی «پوست شیر» (۱۴۰۱) نقش متفاوتی نسبت به دیگر آثارش ایفا کرده است.

جوایز

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردان فیلم اول از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «موقعیت مهدی» (۱۴۰۰)
  • برنده جایزه بهترین فیلمنامه در چهاردهمین جشن منتقدان سینما برای فیلم «آتابای» (۱۴۰۱)
  • برنده تندیس بهترین بازیگر مرد از هجدهمین جشن حافظ برای فیلم «لاتاری» (۱۳۹۷)
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «ماجرای نیمروز» (۱۳۹۵)

در ادامه آثار هادی حجازی‌فر را مرور می‌کنیم.

مزرعه پدری (۱۳۸۳)

کشور سازنده: ایران
شروع و پخش: ۱۳۸۳
سازنده: رسول ملاقلی‌پور
بازیگران اصلی: مهدی احمدی، جمشید هاشم‌پور، آتنه فقیه‌نصیری، قاسم زارع
وضعیت پخش: تمام‌شده

مزرعه پدری فیلمی درام به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور است که در سال ۱۳۸۳ به نمایش درآمد. داستان فیلم، حول محور نویسنده‌ای به نام محمود است که به دلیل اتفاقات تلخ جنگ ایران و عراق با خاطرات گذشته‌اش مواجه می‌شود. بازی‌های تأثیرگذار مهدی احمدی و جمشید هاشم‌پور از نقاط برجسته این فیلم به‌شمار می‌روند. مزرعه پدری با فضایی احساسی، بازتاب‌دهنده دردها و خاطرات دوران جنگ است.

ایستاده در غبار (۱۳۹۴)

کشور سازنده: ایران
شروع و پخش: ۱۳۹۵
سازنده: محمدحسین مهدویان
بازیگران اصلی: هادی حجازی‌فر، امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی، عماد محمدی
وضعیت پخش: تمام‌شده
امتیاز (IMDb): ۷.۴

ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان روی پرده رفت. این فیلم، داستان زندگی شهید احمد متوسلیان، یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق را روایت می‌کند. فیلم، با استفاده از سبک مستند-درام، مخاطب را به دوران دفاع مقدس و زندگی پر فراز و نشیب این فرمانده می‌برد. این اثر سینمایی با تحسین منتقدان مواجه شد و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم در جشنواره فیلم فجر شد. همچنین نسخه سریالی این فیلم در سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

نسبت خونی (۱۳۹۵)

کشور سازنده: ایران
شروع و پخش: ۱۳۹۵
سازنده: پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری
بازیگران اصلی: فرید سجادی حسینی، هادی حجازی‌فر، محمد کارت، لیندا کیانی
وضعیت پخش: تمام شده

نسبت خونی فیلم کوتاهی به کارگردانی پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. این فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر شد. نسبت خونی برنده بهترین فیلمنامه از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بود. داستان این فیلم، روابط پیچیده اجتماعی را در فضایی واقع‌گرایانه و اجتماعی روایت می‌کند. نسبت خونی یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کوتاه اجتماعی دهه اخیر است.

ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)

کشور سازنده: ایران
شروع و پخش: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
سازنده: محمدحسین مهدویان
بازیگران اصلی: مهرداد صدیقیان، احمد مهران‌فر، هادی حجازی‌فر، جواد عزتی
وضعیت پخش: تمام شده
امتیاز (IMDb): ۷.۸

ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روایتی از ترورهای سال ۱۳۶۰ توسط سازمان مجاهدین خلق ایران است. این فیلم، روایت درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر از ریاست جمهوری است. نقش نیروهای سپاه و وزارت اطلاعات را در مقابله با این ترورها نشان می‌دهد. ماجرای نیمروز در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم و سایر جوایز شد. دنباله این فیلم با نام ماجرای نیمروز: رد خون در سال ۱۳۹۸ اکران شد.

گیلدا (۱۳۹۹)

کشور سازنده: ایران
شروع و پخش: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ (اکران آنلاین)
کارگردان: امید بنکدار، کیوان علیمحمدی
بازیگران اصلی: مهناز افشار، حامد کمیلی، هادی حجازی‌فر، رضا شفیعی‌جم
وضعیت پخش: تمام‌شده
امتیاز (IMDb): ۶.۳

گیلدا داستان زندگی زنی به نام گیلدا، مالک رستوران سپید است که با بحران بزرگی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود. او تنها تا پس فردا فرصت دارد تا برای نجات خود تصمیمی بگیرد. این فیلم، با اکران آنلاین در سال ۱۳۹۹ به نمایش درآمد و موسیقی متن آن توسط بامداد افشار ساخته شده است. ترانه‌های فیلم نیز از ماکان اشگواری هستند.

دارکوب (۱۳۹۷)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷
کارگردان: بهروز شعیبی
بازیگران اصلی: سارا بهرامی، امین حیایی، مهناز افشار، هادی حجازی‌فر
وضعیت پخش: تمام‌شده
امتیاز (IMDb): ۶.۵

دارکوب، فیلمی در ژانر اجتماعی و خانوادگی است که داستان زنی به نام مهسا (با بازی سارا بهرامی) را روایت می‌کند که به اعتیاد دچار شده است. همسرش (امین حیایی) او را ترک کرده و مجدداً ازدواج کرده است. مهسا که دروغ مرگ فرزندش را باور کرده بود، پس از کشف زنده بودن فرزندش، تلاش می‌کند تا او را پس بگیرد. این موضوع، مشکلاتی را برای همسر سابق مهسا و همسر جدیدش ایجاد می‌کند. این فیلم، درباره مسائل اجتماعی و تأثیرات اعتیاد بر خانواده است.

آستیگمات (۱۳۹۶)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷
کارگردان: مجیدرضا مصطفوی
بازیگران اصلی: مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، نیکی کریمی
وضعیت پخش: تمام‌شده
امتیاز (IMDb): ۷.۴

آستیگمات داستان مردی به نام جمال (با بازی سیامک صفری) است که پس از چند سال جدایی از خانواده، به خانه‌اش بازمی‌گردد. او قصد دارد خانه را از خانواده فعلی‌اش پس بگیرد. این خانواده یعنی که زن (مهتاب نصیرپور)، پسر (محسن کیایی)، عروس (باران کوثری) و نوه‌اش. پسر جمال که در زیرزمین خانه زالو پرورش می‌دهد و به دنبال ثروت است، تلاش می‌کند تا خانواده را آشتی بدهد تا بتوانند در خانه بمانند، اما مادرش قصد ازدواج با مردی دیگر (حسین پاکدل) را دارد. درون‌مایه این فیلم، درباره مسائل مرتبط با بلوغ، روابط خانوادگی و چالش‌های اجتماعی است.

شاه‌کش (۱۳۹۶)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
کارگردان: وحید امیرخانی
تهیه‌کننده: عباس نادران
بازیگران اصلی: مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی
وضعیت پخش: تمام‌شده
امتیاز (IMDb): ۵.۶

شاه‌کش به کارگردانی و نویسندگی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران، در ژانر درام معمایی‌اجتماعی ساخته شده است. این فیلم، با داستانی که در یک هتل و در شرایط برفی و کولاک روایت می‌شود، معضلات اجتماعی و مرگ‌های مشکوک را بررسی می‌کند. این فیلم، که پیش تولید آن نزدیک به دو ماه طول کشیده، با چالش‌های زیادی در تولید روبه‌رو بود و اکثر صحنه‌ها در دکور بزرگ شبیه‌سازی شده در تهران فیلمبرداری شد. شاه‌کش نتوانست به جشنواره فیلم فجر راه یابد، ولی به دلیل شرایط تولید پیچیده و تیم بازیگران برجسته، توجه‌ها را به خود جلب کرد.

کاتیوشا (۱۳۹۶)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷
کارگردان: علی عطشانی
تهیه‌کننده: علی عطشانی
نویسندگان: علی عطشانی، مهدی علیمرزایی (بر پایه طرحی از مهراب قاسم‌خانی)
بازیگران اصلی: هادی حجازی‌فر، احمد مهران‌فر، لیلا اوتادی، میترا حجار
وضعیت پخش: تمام‌شده
فروش گیشه: ۳ میلیارد تومان
امتیاز (IMDb): ۵.۴

کاتیوشا فیلمی کمدی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی است. داستان فیلم روایت مشکلاتی است که خلیل کاتیوشا با هدف تأمین اقامت کانادا برای دوستش، عرشیا، با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. این فیلم، با داستانی بامزه و پر از چالش‌های عجیب، تلاش‌های خلیل را برای برآورده کردن درخواست عرشیا دنبال می‌کند و موانع پیش‌ روی او را در این مسیر به تصویر می‌کشد. کاتیوشا در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی از جمله جشنواره راجستان هند، جشنواره اینسپیریشن استرالیا و جشنواره مارییتا آمریکا حضور داشت و موفق به کسب جایزه ویژه منتقدین شد.

به وقت شام (۱۳۹۶)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا
تهیه‌کننده: محمد خزاعی
نویسنده: ابراهیم حاتمی‌کیا
بازیگران اصلی: بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر، پیر داغر، خالد السید
مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه
زبان: فارسی، عربی، انگلیسی
هزینه ساخت: ۸ میلیارد تومان
فروش گیشه: ۱۳ میلیارد تومان
امتیاز (IMDb): ۶.۸

به وقت شام فیلمی درام و جنگی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است که داستان یک پدر و پسر خلبان ایرانی را روایت می‌کند که در سوریه تحت تسلط داعش، مأمور نجات گروهی از مردم با یک هواپیمای ایلیوشین-۷۶ می‌شوند. این فیلم، در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سه سیمرغ بلورین، از جمله بهترین کارگردانی برای حاتمی‌کیا، شد. فیلمبرداری آن در لوکیشن‌های مختلف از جمله شهر دمشق و فرودگاه‌های نظامی در ایران انجام شد و با بودجه‌ای حدود ۸ میلیارد تومان تولید شد. موسیقی متن فیلم را کارن همایون‌فر ساخت. این موسیقی، جایزه سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را در جشنواره فجر دریافت کرد.

لاتاری (۱۳۹۶)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
کارگردان: محمدحسین مهدویان
تهیه‌کننده: سید محمود رضوی
نویسنده: ابراهیم امینی، محمدحسین مهدویان
بازیگران اصلی: ساعد سهیلی، هادی حجازی‌فر، حمید فرخ‌نژاد، جواد عزتی، علیرضا استادی
مدت زمان: ۱۱۴ دقیقه
زبان: فارسی
فروش گیشه: ۱۴٬۹۹۰ میلیارد تومان
امتیاز (IMDb): ۶.۹

لاتاری فیلمی درام عاشقانه به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. داستان فیلم، درباره دو جوان به نام‌های امیرعلی و نوشین است که قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند و همچنین برنده لاتاری برای دریافت گرین کارت آمریکا شوند. اما پس از آنکه نوشین به دبی می‌رود و به‌طور مرموزی خودکشی می‌کند، امیرعلی برای پی بردن به علت مرگ او به دبی می‌رود. امیرعلی متوجه می‌شود که نوشین گرفتار باندهای قاچاق جنسی شده بود! لاتاری، در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در زمان اکران، فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم، در زمان اکران، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

ژن خوک (۱۳۹۷)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
کارگردان: سعید سهیلی
تهیه‌کننده: سعید سهیلی
نویسنده: سعید سهیلی، احمد کاوری
بازیگران اصلی: هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی
مدت زمان: ۱۰۳ دقیقه
زبان: فارسی
فروش گیشه: ۳٬۲۰۶٬۰۰۲٬۰۰۰ تومان

ژن خوک، فیلمی اجتماعی‌کمدی به کارگردانی و نویسندگی سعید سهیلی است که در سال ۱۳۹۷ منتشر شد. داستان فیلم درباره دو زندانی به نام‌های رضا کیشمیش و عماد گربه است. این دو، از زندان فرار می‌کنند و در تلاش‌اند تا به هدفی برسند که از پیش تعیین کرده‌اند. در مسیرشان، با مشکلات و اتفاقات مختلفی روبه‌رو می‌شوند. این فیلم، نگاهی انتقادآمیز به مسئله آقازاده‌ها و ژن خوب دارد. این فیلم، در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد. نسخه نمایش خانگی آن در ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ عرضه شد.

ماجرای نیمروز: رد خون (۱۳۹۷)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸
کارگردان: محمدحسین مهدویان
تهیه‌کننده: سید محمود رضوی
نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، ابراهیم امینی
بازیگران اصلی: جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی
مدت زمان: ۱۲۵ دقیقه
زبان: فارسی
فروش گیشه: ۶٫۲۳۵ میلیارد تومان

ماجرای نیمروز: رد خون دنباله‌ای بر فیلم ماجرای نیمروز است که به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی ساخته شده است. این فیلم، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست ۳ سیمرغ بلورین از ۱۲ نامزدی خود در این جشنواره دریافت کند. داستان فیلم، در پی پایان جنگ ایران و عراق و پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران، وقایع مربوط به عملیات فروغ جاویدان را روایت می‌کند. نیروهای امنیتی ایران با ارسال مأموران به بغداد قصد دارند قبل از شروع عملیات، عباس زری‌باف، فرمانده عملیات را ترور کنند، اما تحولات داستان به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انتظارات را تغییر می‌دهد.

منطقه پرواز ممنوع (۱۳۹۸)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸
کارگردان: امیر داسارگر
تهیه‌کننده: حامد بامروت‌نژاد
نویسنده: امیر داسارگر
بازیگران اصلی: هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، پوریا سلطان‌زاده، متین پاکزاد
مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه
زبان: فارسی
فروش گیشه: ۷٬۱۳۸٬۷۹۶٬۰۰۰ تومان

منطقه پرواز ممنوع یک فیلم ایرانی در ژانر کودک و نوجوان است. این فیلم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد، در سال ۱۳۹۸ منتشر شد. منطقه پرواز ممنوع پرفروش‌ترین فیلم سینمای کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۸ است و با عنوان «پیشکش سینمای ایران به نوجوانان» معرفی شده است. داستان فیلم حول سه نوجوان می‌چرخد که در حین آماده‌سازی برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیداشدن یک یوزپلنگ در اطراف محل زندگی‌شان، وارد ماجراها و درگیری‌های مختلف می‌شوند. موضوعاتی مانند فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان و فناوری‌های نظامی کشور نیز به‌طور غیرمستقیم در داستان گنجانده شده است. این فیلم در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ به صورت VOD و نمایش خانگی منتشر شد. این فیلم، موفق شد جوایز و افتخارات مختلفی از جمله تندیس پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان را دریافت کند.

پیتوک (۱۴۰۱)

کشور سازنده: ایران
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱
کارگردان: سید مجید صالحی
تهیه‌کننده: سید محمد قاضی
نویسندگان: امیررضا نوری‌پرتو و صادق خوشحال
بازیگران اصلی: مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی
مدت زمان: ۱۱۴ دقیقه
زبان: فارسی
فروش گیشه: ۲۳۳٬۶۰۶٬۰۰۰ تومان

پیتوک فیلمی در ژانرهای درام، نئونوآر و تریلر است که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در تیرماه ۱۴۰۱ اکران شد. داستان فیلم حول جوانی به نام «علا» (احسان بذلی) می‌چرخد که از گذشته‌ای پر از زخم‌های عمیق و آبروریزی‌های خانوادگی رنج می‌برد. علا و خانواده‌اش تحت سرپرستی عموی سخت‌گیر و گاراژدارش «جاوید» (حسن پورشیرازی) زندگی می‌کنند.این شرایط باعث می‌شود تا او تصمیم بگیرد از دید مالی و طبقاتی پیشرفت کند. آشنایی او با زنی میانسال و بیوه به نام «فروغ» (مهتاب کرامتی) و مواجهه با همسر پیشین و ثروتمند او، «مهام مالکی» (هادی حجازی‌فر)، مسیر جدیدی از جدال، عشق و انتقام را برای او رقم می‌زند. ماجرای فیلم به کاوش در گذشته تاریک خانوادگی «علا» و تأثیر آن بر زندگی او می‌پردازد و او را در مسیر تصمیم‌گیری‌های بزرگ و حیاتی قرار می‌دهد.

آتابای (۱۳۹۸)

کشور: ایران
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ (جشنواره فیلم فجر)، ۳ آذر ۱۴۰۰ (نمایش عمومی)
کارگردان: نیکی کریمی
تهیه‌کننده: نیکی کریمی
نویسنده: نیکی کریمی، هادی حجازی‌فر
بازیگران: هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی
موسیقی: حسین علیزاده
فیلم‌بردار: سامان لطفیان
تدوین‌گر: حسین جمشیدی گوهری
توزیع‌کننده: حوزه هنری
زبان: فارسی، ترکی آذربایجانی
فروش گیشه: ۵٫۵۸۴ میلیارد تومان

فیلم «آتابای»، روایتگر داستان مردی میانسال به نام کاظم است که در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کند. کاظم، پس از ترک دانشگاه به زادگاهش برگشته و مسئولیت تربیت پسر خواهرش، آیدین را بر عهده دارد. رابطه او با دوست قدیمی‌اش، یحیی دچار چالش شده است. در این میان، حضور دو خواهر که آتابای کار ساخت ویلا برای پدرشان را بر عهده دارد، تغییراتی در زندگی او به وجود می‌آورد. کاظم به سیما، دختر بزرگ خانواده، علاقه‌مند می‌شود، اما در بیان این علاقه تردید دارد.

بی‌همه‌چیز (فیلم ۱۳۹۹)

کارگردان: محسن قرائی
تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی
نویسنده: محسن قرائی، محمد داوودی
بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، زهیر یاری، عیسی یوسفی‌پور، خسرو پسیانی، آروین قربانی، عرفان ناصری، محسن نوری
تاریخ‌های انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ (سینما)، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ (اکران آنلاین)
مدت زمان: ۱۱۹ دقیقه
کشور: ایران
زبان: فارسی
فروش گیشه: ۹٬۴۰۷٬۲۱۰٬۰۰۰ تومان

در روستای کوچک پیش از انقلاب، فردی به نام امیر به عنوان قاضی محلی به دلیل سابقه خوبش مورد اعتماد مردم است و بسیاری از امور روستا را به او سپرده‌اند. اما پس از سال‌ها، لی‌لی، یکی از اهالی روستا که به خاطر تهمت فاحشه بودن مجبور به ترک روستا شده بود، با عنوان اشراف‌زاده به روستا بازمی‌گردد. او به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد. این پیشنهاد به تنش‌ها و درگیری‌های زیادی در روستا می‌انجامد و نهاد عدالت و اعتماد مردم به چالش کشیده می‌شود.

موقعیت مهدی (فیلم ۱۴۰۰)

کارگردان: هادی حجازی‌فر
تهیه‌کننده: حبیب‌الله والی‌نژاد
نویسنده: ابراهیم امینی، هادی حجازی‌فر
بازیگران: هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور، روح‌الله زمانی، هادی اقدم
موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست
فیلم‌بردار: وحید ابراهیمی
تدوین‌گر: حسین جمشیدی گوهری
شرکت‌های تولید: سیمافیلم، بنیاد فرهنگی روایت فتح
توزیع‌کننده: حوزه هنری، تلوبیون پلاس (اکران آنلاین)
تاریخ‌های انتشار: بهمن ۱۴۰۰ (جشنواره فجر)، ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ (سینما)، مرداد ۱۴۰۱ (اکران آنلاین)
مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه
کشور: ایران
زبان: فارسی، ترکی
هزینهٔ فیلم: ۳۰ میلیارد تومان
فروش گیشه: ۱۴.۵ میلیارد تومان

این فیلم در شش پرده زندگی مهدی باکری، فرمانده سپاه عاشورا در جنگ ایران و عراق را روایت می‌کند. علاوه بر این، رابطه او با همسرش نیز مدنظر قرار می‌گیرد. داستان فیلم، مشارکت او در جنگ همراه برادرش حمید باکری و شهادت وی را نشان می‌دهد. این فیلم، جزئیات زندگی مهدی باکری را به تصویر می‌کشد و تاثیرات شهادت او بر زندگی خانواده‌اش و نقش او را در جنگ ایران و عراق بیان می‌کند.

صبحانه با زرافه‌ها (۱۴۰۲)

کارگردان: سروش صحت
تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی
نویسنده: سروش صحت، ایمان صفایی
بازیگران: بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، هادی حجازی‌فر، بیژن بنفشه‌خواه، مجید یوسفی
فیلم‌بردار: سروش علیزاده
تدوین‌گر: خشایار موحدیان
توزیع‌کننده: شایسته فیلم
تاریخ‌های انتشار: بهمن ۱۴۰۲ (جشنواره فیلم فجر)
مدت زمان: ۹۴ دقیقه
کشور: ایران
زبان: فارسی

این فیلم، داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کند که در شب عروسی یکی از آن‌ها، با اتفاقات غیرمنتظره‌ای مواجه می‌شوند. این اتفاقات، باعث تغییرات بزرگی در زندگی‌شان می‌شود. این تغییرات و مشکلات، باعث می‌شود که شب عروسی دوست‌شان به یک تجربه متفاوت و پر از کمدی تبدیل شود.

داریوش (مجموعه نمایش خانگی ۱۴۰۳)

ژانر: درام
نویسنده: هادی حجازی‌فر
کارگردان: هادی حجازی‌فر
تهیه‌کننده: نوید محمودی
آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست
فیلم‌بردار: مرتضی غفوری
تدوین‌گر: سارا آهنی
تاریخ انتشار اولیه: ۲۷ تیر ۱۴۰۳
کشور سازنده: ایران
زبان اصلی: فارسی
شمار قسمت‌ها: ۱۳

بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن مواجه می‌شود. این پیشنهاد، درباره بازگرداندن طلاهایی است که او پانزده سال پیش پنهان کرده است، قهرمان فیلم در این مسیر با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود.

پوست شیر (مجموعه نمایش خانگی ۱۴۰۱-۱۴۰۲)

 

ژانر: اجتماعی، جنایی، معمایی
نویسندگان: جمشید محمودی، رضا بهاروند
کارگردان: جمشید محمودی
تهیه‌کننده: نوید محمودی
آهنگساز: بامداد افشار
فیلم‌بردار: مرتضی غفوری
تدوین‌گر: سارا آهنی
مدت زمان هر قسمت: ۴۵–۷۷ دقیقه
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ – ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
کشور سازنده: ایران
زبان اصلی: فارسی
شمار فصل‌ها: ۳
شمار قسمت‌ها: ۲۴

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. در جریان سفر به شمال، دختر او ربوده می‌شود. نعیم که از تلاش‌های پلیس راضی نیست، تصمیم می‌گیرد خودش دست به کار شود. به همراه دوستانش رضا و صدرا، به‌دنبال عاملان این آدم‌ربایی می‌رود. این مجموعه، نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان و مخاطبان دریافت کرد. پوست شیر در جشن حافظ جوایز متعددی را از آن خود کرد: برنده جوایز بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین سریال تلویزیونی و بهترین بازیگر مرد درام (علیرضا کمالی).

هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید




لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.