سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران: تمرکز اصلی دانشگاه بر روی نیروی انسانی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این دوره، تمرکز اصلی دانشگاه بر روی نیروی انسانی است. به همین دلیل، هیچ پروژه عمرانی جدیدی آغاز نخواهد شد. به گزارش هوشمند نیوز به نقل از وبدا، دکتر سیدرضا رئیس کرمی روز گذشته در حاشیه افتتاح دو پروژه عمرانی و تجهیزاتی بیمارستان امیراعلم تهران با قدردانی از

کد خبر : 501312
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران: تمرکز اصلی دانشگاه بر روی نیروی انسانی است



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این دوره، تمرکز اصلی دانشگاه بر روی نیروی انسانی است. به همین دلیل، هیچ پروژه عمرانی جدیدی آغاز نخواهد شد.

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از وبدا، دکتر سیدرضا رئیس کرمی روز گذشته در حاشیه افتتاح دو پروژه عمرانی و تجهیزاتی بیمارستان امیراعلم تهران با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته مسئولان پیشین دانشگاه و مسئولان بیمارستان امیراعلم گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها، شاهد بهبود قابل توجهی در کیفیت و کمیت ارائه خدمات به بیماران خواهیم بود. 

وی اظهار کرد: تجهیز مرکز تصویربرداری بیمارستان به دستگاه‌های پیشرفته‌ مانند سی‌تی اسکن، فلوروسکوپی و ماموگرافی و همچنین راه اندازی یکی از استانداردترین و زیباترین اورژانس های بیمارستانی همراه با فضای رفاهی برای کارکنان، اقدام مهمی در ارائه خدمات بهتر تشخیصی و درمانی به بیماران است. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت مشارکت خیرین در پیشبرد پروژه‌های دانشگاه تاکید و تصریح کرد: نیمی از هزینه‌های این پروژه‌ها از محل کمک‌های خیرین تامین شده است. این مشارکت ارزشمند در بسیاری های از  پروژه های آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه به چشم می خورد. 

وی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در دانشگاه، افزود: در این دوره، تمرکز اصلی دانشگاه بر روی نیروی انسانی است. به همین دلیل، هیچ پروژه عمرانی جدیدی آغاز نخواهد شد. در عوض، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، بازسازی و نوسازی بخش‌های مورد نیاز در اولویت قرار دارد.

رئیس‌کرمی در پایان سخنان خود با اشاره به سنت نیکوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پرداخت به موقع کارکنان گفت: تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی تهران، پرداخت های کارکنان با حداقل تاخیر انجام شده است.

گفتنی است، پروژه‌های توسعه اورژانس، داروخانه سرپایی ۱۳ آبان، سردرب و ورودی و همچنین دستگاه‌های سی‌تی آنژو، فلوروسکوپی، ماموگرافی و سونو الاستو مجتمع بیمارستانی امیراعلم با هدف بهبود کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی، امروز با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سید رضا رئیس کرمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.