بیوگرافی حسین طیبی – خبرنامه

بیوگرافی حسین طیبی: حسین طیبی بازکن بی نظیر فوتسال کشورمان و صد البته کاپیتان تیم ملی ایران، بازیکنی اهل خراسان است که همین امروز و در مقابل تیم مراکش بازی بسیار خیره کننده را از خود به نمایش گذاشت. هرچند تیم ملی ایرانی در یک قدمی صعود با شکست ۴ بر ۳ کنار رفت اما

کد خبر : 501067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
بیوگرافی حسین طیبی – خبرنامه


بیوگرافی حسین طیبی: حسین طیبی بازکن بی نظیر فوتسال کشورمان و صد البته کاپیتان تیم ملی ایران، بازیکنی اهل خراسان است که همین امروز و در مقابل تیم مراکش بازی بسیار خیره کننده را از خود به نمایش گذاشت. هرچند تیم ملی ایرانی در یک قدمی صعود با شکست ۴ بر ۳ کنار رفت اما این ابدا از ارزش های این بازیکن فوق العاده کم نمی کند. ما در این نوشتار به بیوگرافی حسین طیبی پرداخته ایم. بازیکنی که به راستی لایق کاپیتان بودن تیم ملی ایران است. با خبرنامه همراه باشید تا حسین طیبی را بیش از پیش بشناسید!

بیوگرافی حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران

  • نام: حسین طیبی بیدگلی
  • تاریخ تولد: ۲۹ سپتامبر ۱۹۸۸ (هفتم مهر ۱۳۶۷)
  • محل تولد: نیشابور، ایران
  • قد: ۱٫۷۸ متر (۵ فوت و ۱۰ اینچ)
  • پست: وینگر
  • شماره پیراهن: ۱۵

حسین طیبی ۲۹ سپتامبر ۱۹۸ یا ۷ مهر ۱۳۶۷ به دنیا آمده و بازیکن فوتسال اهل خراسان است. او ۱.۷۸ یا ۵.۱۰ فوت قد دارد و در حال حاضر کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران است. او در نیشابور متولد شده، خانواده ای نیشابوری دارد و ساکن پرتقال است. حسین طیبی یک برادر هم دارد به نام حمید که او هم وارد حوزه فوتبال شده و در این زمینه فعالیت می کند.

شروع زندگی حرفه ای حسین طیبی

برای نوشتن بیوگرافی حسین طیبی نمی توان شروع زندگی حرفه ای او را نادیده گرفت چرا که قطعا در امروز او بسیار موثر بوده است. حسین طیبی در سن بسیار پایین و زمانی که فقط ۱۲ سال داشت در مسابقاتی که در سال ۱۳۷۹، در زمین چمن ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد چنان بازی درخشانی از خود نشان داد که نظر مربیانی چون حسن چمنیان و علی پوررمضان را به خود جلب کرد. او حتی لقب شمش طلا را در ۱۲ سالگی به دست آورد. او بعد از پیوستن به پیشگامان و با توجه به توانایی فوق العاده ای که داشت به طور همزمان در تمرینات فوتسال و فوتبال باشگاه در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد شرکت می کرد.

باشگاه پیشگامان در همان اوایل تاسیس خود به لطف بازیکنانی چون حسین طبیبی و چند بازیکن فوق العاده دیگر پیشرفت لسیار خوبی داشت و حتی موفق شد قهرمانی مسابقات فوقتبال نونهالان مشهد را به دست بیاورد. سال ۱۳۸۱ نیز حسین طیبی با تیم زیر ۱۴ سال پیشگامان توانست سهمیه ورود به لیگ برتر کشور را به دست آورد که موفقیتی بسیار چشمگیر بود.

حسین طیبی بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ فوتبال بازی مرد اما حضور جدی او به عرصه فوتسال با تیم علم و ادب آغاز شده است. در واقع بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ در تیم علم و ادب بوده و بعد در سال ۲۰۱۰ به تیم فولاد ماهان سپاهان پیوست و تا ۲۰۱۲ هم در همین باشگاه فوتسال توپ می زد. پس از فولاد ماهان سپاهان حسین طیبی در تیم های باشگاهی گیتی پسند، نوریل نیکل، مس سونگون ، تاسیسات دریایی ، باشگاه فوتسال آلماتی ، باشگاه تایسون نام و مس سونگون به صورت قرضی بازی کرد و بعد هم به تیم بنفیکای پرتغال پیوست.

به هر روی در بیوگرافی حسین طیبی لازم به ذکر است که این بازیکن با بازی های  درخشان خود به بالاترین سطح فوتسال کشورمان رسید و  در سطح بین المللی هم تجربه های ارزشمندی را کسب کرد. حسین طیبی عناوین مختلف فردی و تیمی در تیم ملی و همچنین عنوان سومی فوتسال جهان را به دست آورد که هر کدام به نوبه خود در زندگی فوتبالی هر بازیکنی بی نظیر هستند. او پله های ترقی را یکی بعد از دیگری طی کرد و در نهایت برای اینکه در فوتسال سطحی بالاتر را تجربه کرد به لیگ های اروپایی پیوست.

آقای علی پوررمضان در مورد حسین طیبی می گوید:

«حسین طیبی بازیکن بسیار با شخصیت، خنده رو و قدر شناس است. او هم اکنون استطوره فوتسال ایران می باشد. او بعد از بازی در کوچه و مدرسه اموزش فوتبال را به صورت حرفه ای از باشگاه پیشگامان در سال ۷۹ آغاز کرد.»

باشگاه های حسین طیبی

۲۰۰۰_ ۲۰۰۵     پیشگامان مشهد
۲۰۰۷–۲۰۱۰      علم و ادب مشهد
۲۰۱۰–۲۰۱۲      فولاد ماهان
۲۰۱۲–۲۰۱۳      گیتی پسند
۲۰۱۳–۲۰۱۵       نوریل نیکل
۲۰۱۵–۲۰۱۶       مس سونگون
۲۰۱۶                 تاسیسات دریایی
۲۰۱۶–۲۰۲۰       غیرت قزاقستان
۲۰۱۷                → تای سون نام (قرضی)
۲۰۱۸                → مس سونگون (قرضی)
۲۰۲۰–۲۰۲۲      بنفیکا پرتقال
۲۰۲۲–               پالما اسپانیا

افتخارات حسین طیبی

نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۳ همراه با گیتی پسند
قهرمان لیگ برتر ۹۱ همراه با گیتی پسند
سومی جام باشگاه های آسیا با نایومین
قهرمانی جام آرمینکو با غیرت قزاقستان
سومی جام باشگاه های فوتسال اروپا با تیم غیرت قزاقستان
قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر با غیرت قزاقستان
نایب قهرمانی جام باشگاه های فوتسال اروپا با تیم غیرت قزاقستان
نظر علی پوررمضان درباره حسین طیبی

بازی در لیگ ایران
حسین طیبی از سال ۸۴ تا ۸۹ در تیم علم و ادب مشهد بازی کرد سپس از سال ۸۹ تا ۹۱ در تیم فولاد ماهان اصفهان و سپس سال ۹۲ چند ماه در گیتی پسند بازی کرد.

لژیونری از روسیه تا قزاقستان
طیبی در تیر ۹۲ با قرار خوبی به تیم نوریل روسیه پیوست گفته می شود آن زمان برای هر فصل ۴۰۰ – ۵۰۰ میلیون می گرفت سپس از سال ۹۵ در باشگاه غیرت قزاقستان بازی می کند.

قهرمانی با پالما در جام باشگاه‌های اروپا
در دیدار فینال، پالما اسپانیا، مقابل اسپورتینگ پرتغال قرار گرفت و با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی این تیم به مقام قهرمانی دست یافت.

این هم جالبه: اولین عکس پدر و مادر واقعی روناک نون خ که خیلی به هم شبیهن + عکس

گلزن برتر
طیبی در جام ملت های ۲۰۱۴ فوتسال آسیا با ۱۵ گل، در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفت، او در سال ۲۰۱۸ مجددا با ۱۴ گل بعنوان آقای گل جام ملت های آسیا رسید.

جزو 5 فوتسالیست برتر جهان
در معرفی برترین‌ های سال ۲۰۱۸ فوتسال جهان از سوی فوتسال پلنت، حسین طیبی موفق شد برای دومین سال متوالی در رده پنجم برترین بازیکن قرار بگیرد. او نخستین فوتسالیست ایرانی است که به این مهم رسیده است.

آرزوی بازی در بارسلونا
آرزویم بازی در تیم فوتسال بارسلونا است. طرفدار رئال مادرید هستم اما چون رئال فوتسال ندارد دوست دارم در بارسلونا بازی کنم، این باشگاه چندین سال است بعنوان بهترین باشگان جهان معرفی می شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.