Devconnect استانبول به روز رسانی! | وبلاگ بنیاد اتریوم

با سلام، سازندگان و علاقه مندان اتریوم! Devconnect استانبول نزدیک است و تنها دو ماه مانده است! ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که چرا از این رویداد بسیار هیجان زده هستیم و برخی به روز رسانی ها و اطلاعات مهم را به اشتراک بگذاریم. فراموش نکنید که بلیط Devconnect Cowork خود را

کد خبر : 500867
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
Devconnect استانبول به روز رسانی! | وبلاگ بنیاد اتریوم



با سلام، سازندگان و علاقه مندان اتریوم!

Devconnect استانبول نزدیک است و تنها دو ماه مانده است! ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که چرا از این رویداد بسیار هیجان زده هستیم و برخی به روز رسانی ها و اطلاعات مهم را به اشتراک بگذاریم.

فراموش نکنید که بلیط Devconnect Cowork خود را در اینجا ایمن کنیدو اگر به اطلاعات بیشتری در مورد اینکه Devconnect چیست نیاز دارید، به این آدرس بروید devconnect.org برای یادگیری بیشتر

برای شکل دادن به آینده اتریوم در Devconnect شرکت کنید

Devconnect گردهمایی برای کسانی است که مشتاق پیشرفت اتریوم هستند. با شرکت می توانید:

  1. باعث پیشرفت شود: رویدادهای ذکر شده در برنامه Devconnect بررسی عمیقی در موضوعات کلیدی اتریوم است که برای تسریع راه حل ها طراحی شده است. به سازندگان همکار خود بپیوندید تا در مورد چالش ها و فرصت ها در حوزه های خاص بحث کنید. برای شکل دادن به نتایج، صدای خود را اضافه کنید.

  2. همکاری های جرقه: Devconnect Cowork جامعه را تقویت می کند و بهره وری را امکان پذیر می کند. اتاق‌های جلسه، میزها، وای‌فای و مناطق راحت فرصت‌هایی را برای بحث‌های گروهی و شبکه‌سازی فراهم می‌کنند. از این فرصت برای ایجاد ارتباط، تبادل ایده و شروع همکاری استفاده کنید.

  3. قفل آینده اتریوم را باز کنید: یکی از ماموریت‌های ما با Devconnect این است که تبادل ایده‌ها در زمان واقعی و حل مشکلات را تقویت کنیم. در Devconnect شرکت کنید تا در مرکز گفتگوهای مهم باشید و به تعریف آینده اتریوم کمک کنید.

Devconnect توسط و برای انجمن اتریوم است. این رویدادها توسط بسیاری از پرشورترین و آگاه‌ترین تیم‌ها میزبانی می‌شوند، که می‌دانند برای دستیابی به تأثیر مثبتی که همه ما به آن امیدواریم، باید در مورد آنچه که ما برای اتریوم بحث کنیم، صحبت کنیم. اتریوم نه یک شرکت است و نه یک گروه، بلکه یک پروتکل منبع باز است و اگر مشتاق هستید در توسعه اتریوم مشارکت کنید، Devconnect برای شما مناسب است.

به روز رسانی های سپتامبر 🚀

  • 📅 برنامه Devconnect در حال رشد است: هر رویداد در طول هفته Devconnect به طور مستقل میزبانی و بلیط خواهد شد. برای هر رویدادی که می‌خواهید در آن شرکت کنید، باید بلیت‌ها را تضمین کنید. بیش از حد خود را رزرو نکنید، زیرا آنها رویدادهای غواصی عمیق هستند. در ادامه ما همه رویدادهایی را که فروش بلیط و برنامه های کاربردی را باز کرده اند فهرست کرده ایم.

  • 🎫 فروش بلیط Cowork: Devconnect Cowork که توسط تیم Devconnect میزبانی می شود، تمام هفته از ساعت 9 صبح تا 8 شب باز است و نقطه ملاقات اصلی Devconnect خواهد بود. بلیط خود را قبل از فروش از اینجا دریافت کنید.

  • 🙌 آخرین تماس برای داوطلبی: به موفقیت Devconnect کمک کنید و در حین انجام این کار دوستان خوبی پیدا کنید. تا 1 اکتبر اقدام کنید!

  • 🌐 برنامه های کاربردی رویداد: آیا در حال برنامه ریزی برای یک رویداد اتریوم و آموزش هستید؟ برای معرفی شدن در برنامه اقدام کنید اینجا

  • 🎊 رویدادهای جانبی: ما مهمانی ها را در برنامه خود قرار نخواهیم داد، اما چندین جامعه اجرا شود سمت رویداد برنامه ها در حال دور زدن هستند

  • 🇹🇷ETH Günü – ترکی صحبت می کنی؟ این رویداد یک روزه اتریوم به زبان ترکی برای دانشجویان، توسعه‌دهندگان، محققان، متخصصان امور مالی، تنظیم‌کننده‌ها و هر کسی که کنجکاو است درباره اتریوم بیشتر بداند است. در اولین روز Devconnect، 13 نوامبر 2023 برگزار خواهد شد. بررسی کنید بلیط اینجا

  • 🗺️ سفر به استانبول: ما داریم راهنما تهیه کرد هدف آن این است که شما را به همه چیزهایی که برای برنامه ریزی سفر به استانبول نیاز دارید، از توصیه های اقامتی گرفته تا رفت و آمد در شهر و راهنمایی های مردم محلی، مجهز کند.

  • 🔉 فضاهای توییتر از این هفته شروع می شود: Devconnect Twitter Spaces به میزبان های رویداد مرحله ای می دهد تا رویدادهای خود را توضیح دهند و اینکه چرا برای آینده اتریوم اهمیت دارد. به اولین Space با پیوتر اسلاچچیاک، بنیانگذار L2BEATs، طغرل ماهاراموف از اسکرول و پاتریک مک کوری از آربیتروم بپیوندید. چهارشنبه، 20 سپتامبر، ساعت 5 بعد از ظهر UTC. 👉پاسخگویی به اینجا بدهید.

📅 رویدادهایی با فروش بلیط باز و برنامه های کاربردی

هر رویداد در هفته Devconnect به طور مستقل توسط تیم های برگزار کننده میزبانی و سرپرستی خواهد شد. تهیه بلیط توسط آنها (نه تیم Devconnect) انجام می شود، بنابراین باید برای هر رویدادی که می خواهید در آن شرکت کنید، بلیط را تضمین کنید. به خاطر داشته باشید که Devconnect قصد دارد مولد باشد، به این معنی که مخاطبان کوچکتر و برنامه های بلیط برای آن ها استفاده می شود برخی رویدادهایی برای هدف قرار دادن مخاطبان مرتبط

در زیر، جدولی با رویدادهایی پیدا می‌کنید که فروش بلیط یا برنامه‌های کاربردی را باز کرده‌اند. ما برنامه خود را به روز نگه می داریم Devconnect.org، به عنوان افزودنی های بیشتر به برنامه Devconnect گرد هم می آیند.

نام رویداد سازمان دهنده تاریخ توضیحات
مجمع جهانی های خودمختار 0xPARC 15-16 نوامبر 2023 صحبت‌ها، دموهای بازی، کارگاه‌ها و پنل‌ها در مورد جهان‌های خودمختار. آهنگ‌ها شامل فناوری جهانی، فیزیک دیجیتال، و جهان‌سازی غیرمتمرکز است.
سانسور.WTF T&T 18 نوامبر 2023 بحث در مورد سانسور (مقاومت) در تمام لایه‌های پشته اتریوم.
D1Conf – کنفرانس غیرمتمرکز بیمه Etherisc / ضد زنجیر / Quantstamp 16 نوامبر 2023 رویداد برتر در مورد بیمه غیرمتمرکز که جامعه، نوآوران فناوری بیمه، و شرکت های بیمه سنتی را گرد هم می آورد.
ETHGünü (روز ETH) انجمن اتریوم ترکیه 13 نوامبر 2023 رویداد 1 روزه معرفی اتریوم به زبان ترکی با تمرکز بر افراد محلی: دانش‌آموزان، توسعه‌دهندگان web2 و تازه‌کارانی که وارد تجارت می‌شوند، اما هرگز نمی‌دانستند که اتریوم واقعاً چیست.
ETHGlobal Pragma ETHGlobal 16 نوامبر 2023 نشست حضوری برای سازندگان و رهبران در اکوسیستم web3.
اقتصاد ETH گروه مشوق های قوی 15 نوامبر 2023 گردآوری محققان برای بررسی سخت ترین مشکلات در اقتصاد رمزنگاری.
اجلاس EVM تیم Ipsilon 14 نوامبر 2023 کاوش در آینده ماشین مجازی اتریوم که طیف وسیعی از موضوعات از جمله راه حل های مقیاس بندی L1 و L2، zkEVM ها و موارد دیگر را پوشش می دهد.
روز Fe تیم فه لانگ 15 نوامبر 2023 هکاتون و کارگاه آموزشی زبان برنامه نویسی Fe.
کافه جهان میلیارد بعدی تیم بعدی میلیارد 15 نوامبر 2023 بحث های غیررسمی بین رهبران با چالش های دنیای واقعی و سازندگان با تخصص فنی.
کنفرانس رمزنگاری قابل برنامه ریزی (Progcrypto) 0xPARC، کاوش‌های حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری 16-17 نوامبر 2023 کنفرانس “رمزنگاری قابل برنامه ریزی” شامل SNARK ها، STARK ها، MPC همه منظوره، FHE و موارد دیگر.
اجلاس سالیدیتی تیم سالیدیتی 16 نوامبر 2023 رویدادی برای دست اندرکاران و علاقمندان به زبان Solidity و اکوسیستم آن.
جمع آوری سهام EthStaker 13 تا 14 نوامبر 2023 رویدادی درباره استیکینگ اتریوم که موضوعات مرتبط مختلفی را پوشش می‌دهد.
Starknet CC Istanbul بنیاد استارک نت 13 نوامبر 2023 کنفرانس یک روزه با تمرکز بر پیشرفت های بلاک چین Starknet.
TrustX ایمن 13 تا 14 نوامبر 2023 رویداد فنی اختصاص داده شده به اکوسیستم امنیتی اتریوم.
اجلاس ناپایدار استودیو گله 15 نوامبر 2023 غواصی عمیق فنی به همه چیزهایی که هک، شکستن و بی ثبات کردن استیبل کوین ها هستند.
عدم کنفرانس کیف پول EF، WalletConnect، CASA، Fission 17 نوامبر 2023 عدم کنفرانس در مورد کیف پول، استانداردها، قابلیت استفاده و موارد دیگر.
روز توسعه دهندگان ZK مختصر 15 نوامبر 2023 رویدادی برای جامعه ZK با تمرکز بر رمزنگاری ZK و کاربردهای آن.

به یاد داشته باشید، این فقط یک پیش نمایش است! بررسی کنید برنامه Devconnect برای به روزترین اطلاعات و لیست کامل.

اگر علاقه مند به میزبانی رویدادی در Devconnect هستید، Devconnect.org را بررسی کنید و «درگیر شوید > میزبان رویداد» را انتخاب کنید!


در حالی که Devconnect Cowork بدون حامی مالی خواهد بود و هیچ صحبتی نخواهد داشت، رویدادهای مستقلی که در طول هفته Devconnect رخ می دهند ممکن است به دنبال حمایت مالی یا سخنران باشند. اگر به حمایت مالی یا سخنرانی علاقه دارید، رویدادهای مرتبط را بررسی کنید برای دیدن اینکه آیا آنها حمایت مالی یا برنامه های سخنران را می پذیرند.

در جریان باشید

منتظر به‌روزرسانی‌های مربوط به زمان‌بندی و سایر اخبار مرتبط با Devconnect در Twitter/X باشید @EFDevconentct یا در فارکستر، و دنبال کنید لیست Devconnect 2023 در Twitter/X برای به‌روز ماندن در مورد به‌روزرسانی‌های میزبان رویداد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.