بیوگرافی مهشید جوادی + عکس های جدید

بیوگرافی مهشید جوادی: احتمالا مهشید جوادی را از سریال آنامک در سال ۱۳۹۶ شناختید. او در این سریال نقش جوانی مارال را ایفا می‌کرد. آنام داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال بود که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر اراده‌اش توانست خود و خانواده‌اش را به آرامش

کد خبر : 499189
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
بیوگرافی مهشید جوادی + عکس های جدید


بیوگرافی مهشید جوادی: احتمالا مهشید جوادی را از سریال آنامک در سال ۱۳۹۶ شناختید. او در این سریال نقش جوانی مارال را ایفا می‌کرد. آنام داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال بود که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر اراده‌اش توانست خود و خانواده‌اش را به آرامش برساند. اما برملا شدن یک راز، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم می‌کند. خانم مهشید جوادی در این سریال به خوبی ایفای نقش کرده بود. ما در این نوشتار به بیوگرافی مهشید جوادی پرداخته ایم. با خبرنامه همراه باشید!

بیوگرافی مهشید جوادی

نام: مهشید

نام خانوادگی: جوادی

تاریخ تولد: 1374

محل تولد: ارومیه

شغل: بازیگر

وضعیت تأهل: مجرد

مهشید جوادی بازیگر جوان سریال های آنام و بچه مهندس، در 2 بهمن 1374 در ارومیه به دنیا آمده است. خانم جوادی در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و تنها یک برادر کوچک تر از خودش دارد. او نخستین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی بازیگری را تجربه کرده است. هرچند موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، چندان برجسته نبود، ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به شمار می رود چرا که باعث شد کار در کنار هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کند.

شروع زندگی حرفه ای مهشید جوادی

بیوگرافی مهشید جوادیبیوگرافی مهشید جوادی

بیوگرافی مهشید جوادیبیوگرافی مهشید جوادی

چنانچه گفتیم مهشید جوادی سال 1396 در سریال تلویزیونی پر طرفدار آنام نقش مهمی را ایفا کرد و باهمین سریال بود که توانست خودی نشان دهد و مهارت های بازیگری اش را به رخ بکشد. خانم جوادی در این مجموعه تلویزیونی توانست تجربه خوبی را رقم بزند و به نوعی زندگی حرفه ایش با تغییر قابل توجهی رو برو شد.

چنانچه خودش در رابطه با شروع کارش می گوید، پیشتر در ارومیه تئاتر کار می کرده و حتی در دو سریال به زبان آذری برای شبکه استانی آذربایجان غربی ایفای نقش داشته است. با این حال به منظور پیشرفت در کار به تهران آمده و در اینجا حرفه بازیگری را ادامه داده ست.

تحصیلات مهشید جوادی

او کارشناسی ریاضی کاربردی خوانده و خودش در مصاحبه ای گفته است که دوست دارد برای ارشد فیزیک بخواند. از ۱۴ سالگی در کلاس های خبرنگاری ( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی شرکت کرده است، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کرده تا مسیر بازیگری اش هموارتر شود.

فهرست فیلم های مهشید جوادی

سریال های تلویزیونی:
سریال حورمت سال 1393
دریا سال 1395
عمودی ها سال 1396
آنام سال 1396
سریال راه و بیراه سال 1396
سریال بچه مهندس 3 1398

فیلم‌های سینمایی:
فیلم چارلی در تهران سال 1396

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.