داو به اندازه 3 درصد کاهش می یابد که بازار در روز سه گانه جادوگری سقوط می کند

داو یکی از بدترین سهام داوجونز در روز جمعه است. بازار در سومین روز جادوگری سه گانه سال تا حدودی نوسان دارد. حجم زیادی از سهام در روزهای سه گانه جادویی که گزینه ها منقضی می شوند معامله می شوند. داو 100 میلیون دلار از وزارت انرژی برای ساخت کارخانه شیمیایی برای باتری ها دریافت

کد خبر : 498782
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
داو به اندازه 3 درصد کاهش می یابد که بازار در روز سه گانه جادوگری سقوط می کند


  • داو یکی از بدترین سهام داوجونز در روز جمعه است.
  • بازار در سومین روز جادوگری سه گانه سال تا حدودی نوسان دارد.
  • حجم زیادی از سهام در روزهای سه گانه جادویی که گزینه ها منقضی می شوند معامله می شوند.
  • داو 100 میلیون دلار از وزارت انرژی برای ساخت کارخانه شیمیایی برای باتری ها دریافت می کند.

داو (DOW)هلدینگ شرکت داو کیمیکال یکی از بدترین سهام در جهان بود. میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) در روز جمعه سهام در جلسه صبح قبل از تلاش برای بهبود ضعیف تا زمان ناهار 3 درصد سقوط کرد.

DJIA تنها شاخص عمده‌ای است که پیشرفت کرده است، اما در زمان نگارش این مقاله تنها 0.1 درصد افزایش داشته است. S&P 500 و NASDAQ هر دو اندکی پایین تر هستند. این به دنبال بالاترین رکورد جدید روز پنجشنبه برای داو جونز است.

جمعه یک روز سه گانه جادوگری است، سومین سال، که معمولاً نوسانات زیادی دارد. این زمانی اتفاق می افتد که سه مجموعه از مشتقات همه در یک روز منقضی شوند. در این حالت، انقضای 5.1 تریلیون دلار اختیارات سهام، قراردادهای آتی شاخص سهام و اختیارات سهام مرتبط با معاملات آتی شاخص سهام، باعث خواهد شد بسیاری از موسسات گزینه های قدیمی خود را در موقعیت های جدید قرار دهند که شامل حجم زیادی از خرید و فروش می شود.

اخبار سهام داو

برای داو خیلی بد است که در روز سه گانه جادوگری کوتاه می شود. بازار بر روی یکی دیگر از هموطنان داو جونز متمرکز است – اپل (AAPL). از آنجایی که وارن بافت از برکشایر هاتاوی سهام بزرگ اپل را در سال گذشته به فروش رسانده است، این به مدیران شاخص داو و همچنین سایر شاخص‌ها اجازه می‌دهد تا وزن بیشتری را به اپل بدهند.

سهام اپل Buffet از سال 2016 قفل شده است، بنابراین از شناور موجود برای شاخص سازان کم می شود. در بازار بزرگ‌تر، سهام اپل اکنون شاهد حجم خرید زیادی در روز جمعه خواهد بود، زیرا صندوق‌های شاخص و دیگران تلاش می‌کنند تا شاخص‌های اصلی را منعکس کنند، وزن بیشتری به آن در پرتفوی خود می‌دهند.

به خاطر خود، اخبار در مورد Dow در واقع بسیار خوب است. وزارت انرژی ایالات متحده 100 میلیون دلار برای Dow به عنوان بخشی از تخصیص 3 میلیارد دلاری برای تولید باتری ایالات متحده تصویب کرد. دولت ایالات متحده در حال رقابت با چین برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار جهانی باتری است زیرا چین در حال رشد است.

داو قرار است این بودجه را برای کمک به تولید حلال‌های کربنات با درجه باتری برای الکترولیت‌های باتری لیتیوم یون دریافت کند. داو یک کارخانه جدید در ساحل خلیج می‌سازد تا از دی اکسید کربن ضایعاتی برای ساخت حلال‌های کربناته استفاده کند که به بهبود عملکرد باتری کمک می‌کند.

کمک مالی داو یکی از کمک‌های بزرگ‌تر از نظر اندازه بود، اما بسیار پایین‌تر از همکار داو جونز بود. هانیولز (HON) 127 میلیون دلار برای ساخت کارخانه ای در لوئیزیانا که یک نمک الکترولیت مهم مورد استفاده در باتری های لیتیومی را تصفیه می کند.

پیش بینی سهام داو

سهام داو حداقل از اکتبر 2023 در یک الگوی مستطیل بزرگ در حال تثبیت بوده است. این مستطیل دارای حمایت 48 دلار و مقاومت در 60 دلار است.

سهام داو به وضوح در یک روند نزولی قرار دارد زیرا زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه خود (SMA) معامله می شود. علاوه بر این، SMA 50 روزه کمتر از SMA 100 روزه است، که به همین ترتیب زیر SMA 200 روزه است. سبقت گرفتن از SMA 50 روزه با قیمت 52.73 دلار اولین گام برای بازگشت به پاهای خود است. اما سطح حمایت 48 دلاری به نظر می رسد و به نظر می رسد به زودی دوباره آزمایش شود.

نمودار سهام روزانه DOW



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.