ادعای عجیب مدیر ورزشگاه آزادی؛ آماده میزبانی از دربی هستیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی درباره وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: جلسه مربوط به بازسازی ورزشگاه در شورای امنیت کشور برگزار شد. دوستان فکر می‌کردند کوتاهی صورت گرفته، اما روند بازسازی را به نمایش گذاشتیم و آنها قانع شدند. با توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اعضای شورا

کد خبر : 497796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
ادعای عجیب مدیر ورزشگاه آزادی؛ آماده میزبانی از دربی هستیم!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی درباره وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: جلسه مربوط به بازسازی ورزشگاه در شورای امنیت کشور برگزار شد. دوستان فکر می‌کردند کوتاهی صورت گرفته، اما روند بازسازی را به نمایش گذاشتیم و آنها قانع شدند. با توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که کار عظیمی در حال انجام است.

وی در مورد زمان بهره‌برداری از ورزشگاه آزادی تصریح کرد: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیشنهاد کرد در فیفادی میان آبان و آذر، ورزشگاه آزادی با دیدار استقلال و پرسپولیس افتتاح شود. فدراسیون فوتبال باید در این باره تصمیم بگیرد. ما آمادگی داریم که دربی تهران در فیفادی آذر ماه، افتتاحیه ورزشگاه آزادی باشد.

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی با اشاره به پیگیری احمد دنیامالی برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش برای برطرف شدن ایرادات ورزشگاه به‌صورت جدی تأکید کرده و به‌صورت شبانه‌روز کار می‌کنیم. قول دادیم که ورزشگاه آزادی را هرچه زودتر آماده کنیم.

نصیبی در مورد معرفی استادیوم امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی از دیدار روز چهارم مهر استقلال و پرسپولیس گفت: ورزشگاه‌های تختی تهران و امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی از دربی مطرح شده بود. رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه خبر داد که ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نیز آماده میزبانی از مسابقات است.

وی درباره اینکه به نقل از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عنوان شد که ورزشگاه آزادی تا نوروز 1405 آماده خواهد شد، تأکید کرد: صحبت‌های او تحریف شده بود. حسین طلا گفته بود اگر ورزشگاه به‌صورت کامل در اختیار پیمانکار قرار بگیرد، کل ایرادات استادیوم برطرف شده و ورزشگاه تا نوروز 1405 آماده بهره‌برداری می‌شود. مطابق دستور وزیر ورزش، استادیوم آزادی در آذر آماده بهره‌برداری می‌شود.

253 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.