توسعه دهندگان سامورایی برای اولین بار در کنفرانس وضعیت با هم در دادگاه ظاهر می شوند

امروز، توسعه دهندگان کیف پول سامورای، کئون رودریگز و ویلیام لونرگان هیل با هم در دادگاه در ناحیه جنوبی نیویورک برای یک کنفرانس وضعیت ظاهر شدند. من در کنفرانس وضعیت شرکت کردم #سامورایی مورد امروز از طرف @Bitcoin Magazine. وضعیت اینجاست: pic.twitter.com/MGVlV6LnJK – فرانک کوروا (@frankcorva) 17 سپتامبر 2024 از زمانی که وزارت دادگستری ایالات

کد خبر : 497685
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
توسعه دهندگان سامورایی برای اولین بار در کنفرانس وضعیت با هم در دادگاه ظاهر می شوند



امروز، توسعه دهندگان کیف پول سامورای، کئون رودریگز و ویلیام لونرگان هیل با هم در دادگاه در ناحیه جنوبی نیویورک برای یک کنفرانس وضعیت ظاهر شدند.

از زمانی که وزارت دادگستری ایالات متحده (DoJ) دو توسعه دهنده را به توطئه برای ارتکاب پولشویی و توطئه برای راه اندازی یک تجارت انتقال پول بدون مجوز در آوریل 2024 متهم کرد، این اولین بار بود که این دو با هم ظاهر شدند. همچنین این اولین بار بود که هر یک از آنها از زمانی که هیل قبل از آزادی با وثیقه در ماه ژوئیه ظاهر شد و رودریگز برای اولین بار در جلسه دادگاه در ماه می شرکت کرد، در دادگاه حاضر شده اند.

دادستان ابتدا دادگاه را مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت که “مجموعه های بزرگی از اکتشافات” تولید کرده است.

اولین گروه را در اواسط ژوئن 2024 در اختیار دفاع قرار داد. این دسته شامل سوابق تجاری، ایمیل ها و اطلاعات حساب رسانه های اجتماعی از جمله داده های دیگر بود.

دسته دوم که در اواسط آگوست 2024 در اختیار دفاع قرار گرفت، شامل استخراج داده ها از دستگاه هایی بود که وزارت دادگستری از این دو توسعه دهنده ضبط کرده بود. وزارت دادگستری اطلاعاتی را از 15 دستگاه از 44 دستگاه توقیف شده از رودریگز و 25 دستگاه از 27 دستگاه ضبط شده از هیل استخراج کرده است.

دادستانی همچنین اعلام کرد که به زودی سومین دسته از اکتشافات حاوی اطلاعات «نسبتاً متوسط» را تولید خواهد کرد و آماده است تا به محاکمه ادامه دهد.

هیچ مدرکی مبنی بر انتقال پول وجود ندارد

وکیل رودریگز اعلام کرد که تعیین تاریخ دادگاه زودهنگام است، زیرا دفاع هنوز تمام کشفیات موجود در اواسط آگوست 2024 را بررسی نکرده است. دفاع همچنین گفت که هنوز به هیچ مدرکی مبنی بر اینکه رودریگز نشان دهد نرسیده است. یا هیل یک تجارت انتقال پول بدون مجوز را اداره می کرد.

وکیل هیل اظهار داشت که آنها کشفیاتی به ارزش 8 ترابایت دریافت کرده اند. برای قرار دادن این حجم از داده‌ها در زمینه، او توضیح داد که این معادل 75 درصد از مقدار اطلاعات موجود در کتابخانه کنگره است و اگر کسی این اطلاعات را چاپ کند، می‌تواند کاغذی را که روی آن چاپ شده است روی هم قرار دهد. ماه و برگشت 22 بار، و به این نکته اشاره می‌کند که مرتب کردن و مرور آن دشوار خواهد بود.

وکیل هیل همچنین به نامه سناتورهای سینتیا لومیس (ر) و ران وایدن (د) اشاره کرد که در آن قانونگذاران اظهار داشتند که تفسیر بی سابقه وزارت دادگستری از قانون شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده (FinCEN) در رابطه با عملیات انتقال پول بدون مجوز. تجارت با هدف قاعده در تضاد است. به همین دلیل طرح رد اتهام را مطرح کرد.

قاضی این درخواست را رد کرد و جلسه بعدی را برای 17 دسامبر 2024 در ساعت 10 صبح به وقت شرقی تعیین کرد.

درخواست رودریگز برای اصلاحات وثیقه

در بخش دوم کنفرانس، وکیل رودریگز دو تغییر در شرایط وثیقه رودریگز درخواست کرد. او درخواست کرد که دادگاه حکم بازداشت خانگی رودریگز را حذف کند و دادگاه محدودیت‌هایی را در مورد توانایی رودریگز برای تراکنش با ارزهای رمزپایه اصلاح کند، که بخشی از آن عواید سامورایی است. (زک شاپیرو، کارشناس حقوقی موسسه سیاست بیت کوین (BPI) بعداً برای من توضیح داد که اصلاح دوم تا حدی درخواست شده است تا رودریگز بتواند از درآمد بیت کوین سامورای برای پرداخت هزینه های قانونی استفاده کند.)

وکیل رودریگز استدلال کرد که بازداشت خانگی “بی جهت محدود کننده” و “غیر ضروری” است و رودریگز خطر پرواز نیست. دفاع همچنین به دو مورد اشاره کرد که در آن رودریگز فرصت فرار داشت، اما در تلاش خود برای اثبات این موضوع که رودریگز دیگر نیازی به پوشیدن دستگاه نظارت بر موقعیت مکانی ندارد، تلاش نکرد.

دادستان با این استدلال که بازداشت خانگی رودریگز برای اطمینان از ادامه حضور رودریگز برای محاکمه ضروری است، عقب نشینی کرد. همچنین اعلام کرد که اتهامات وارده علیه رودریگز به دلیل اداره یک «کسب و کار پولشویی ارزهای دیجیتال» شدید بوده و رودریگز احتمالاً با محکومیت احتمالی تا 25 سال مواجه است.

دادستانی در ادامه به شواهدی از صفحات دست‌نویسی استناد کرد که از خانه رودریگز حاوی جزئیاتی در مورد نحوه فرار او از کشور به حوزه قضایی است که استرداد او از آنجا دشوار است. این اطلاعات شامل فهرستی شامل پاسپورت های مختلف و همچنین داشتن 10000 دلار پول نقد، یک تلفن مشعل، یک سیم کارت استفاده نشده و عبارات یادگاری مختلف برای دارایی های کریپتو از جمله موارد دیگر بود.

وکیل رودریگز استدلال کرد که این طرح در مورد کاری است که رودریگز در شرایط اضطراری عمومی تر انجام می دهد، در حالی که دادستان استدلال می کند که این طرح فعلی فرار رودریگز است.

دادستان اظهار داشت که این “یک طرح بسیار خوب” بود و به نظر نمی رسد که در حال حاضر نظارت بر رودریگز را متوقف کند. با این حال، دادستانی گفت که در صورت درخواست رودریگز، بدون در نظر گرفتن هیچ گونه جزئیات، آزادی های خاصی را در نظر خواهد گرفت.

قاضی اجازه تعدیل شرایط وثیقه را نداد و از دادستانی و دفاعی خواست که «پرونده را ادامه دهند».

کمک مالی به صندوق دفاع قانونی رودریگز و هیل از طریق صندوق حقوق P2P BPI.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.